Zmayski z Brega landra naokolo

08.04.2010., četvrtak

Banijom u proljeće

Kamo se ide na samom početku sezone? Pa, nakon popravka svih oklopa potrgnih prošle sezone, k Fištriću u Veliku Goricu, da mi napravi sve naljepnice za friško lakirane dijelove, naravno! :-) Gordana mi je "uzela mjeru", dogovorili smo se za sutra i sad mi ostaje vidjeti što učiniti s ovim divnim, skoro-pa-sunčanim proljetnim danom.
Idem k jugu, preko Ključić-brda i Kravarskog prema Pokupskom. Već i hrastove šume pupaju i počinju razvijati listove - to je dovoljno da čak i prema mojim strogim kriterijima mogu reći kako je počelo proljeće! O, da; novi život je u zraku, blago milovanje vjetra kroz otvorenu kacigu mi polagano skida drvenu masku zime s lica. Možda bude još i osmjeha na njemu, tko zna...
- 11:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.