Zmayski z Brega landra naokolo

05.08.2009., srijeda

Nakon čudne noći ponovo sam na istoj plaži na kojoj sam sinoć dočekao večer. Polagano dolazim k sebi, sabirem snage i planiram dnevnu rutu - danas ću duž Dalmacije pa na Hvar. Lagani start vrućeg dana i ljuljam se po zavojima stare magistrale preko Trogira i svih onih Kaštela. Split ipak zaobilazim; još se nisam poželio gradske vreve. Ha; kao da ću ikada! Moj je moto "Ulice samo ako moram, ceste da, staze - o, da!" No, dolazim do Makarske i treba mi pauza & osvježenje. Na rivi Tenu i mene dočekuje široki osmjeh starog bajkera - veli, on je isto imao SuperTenerku, vozio ju je do 96 tisuća. Pa, to su dobre vijesti; moja je Tena tek na 68 soma kilometara, tako da će nas još mnogi kilometri vidjeti zajedno. ABD.
Par kilometara pred Omišem ulazim u kolonu na magistrali. Pa da; večeras je festival ženskih klapa - zato je gužva. Kolona se proteže u nedogled i dok je polako obilazim osjećam se sam pred sobom ko prava faca što tako prolazim uz aute - i istovremeno užasnuto pomišljam kako bih se osjećao da na godišnjem zapnem u ovakvoj koloni kao da sam u nekoj gadnoj gradskoj špici. Zatvoren u limenci, živciraš se... kolona je bila duga oko 6 kilometara.
Pred trajektom iz Drvenika opet izbijam na čelo kolone automobila koji čekaju na ukrcaj, a od Sućuraja vozim pitoresknom cestom duž Hvara do Starog grada - ovo već je vožnja za pamćenje, a ne magistrala (kako god bila različita od autoputa). Uska krivudava cesta, a svakog trena na mene naljeću novi mirisi; lavanda, smilje, komorač...sa svakim novim zavojem otvaraju se novi pogledi; šuma, makija, kamenjar, selo, pučina, uvala, otoci... Već se neko vrijeme nisam na motoru smijao od čista srca i pjevao iz sveg glasa.
- 09:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.