Costabella

22 lipanj 2016

Prije dva dana stavio netko objavu na fejs: "za sve one koji misle smršaviti do ljeta - imate još jedan dan!". E, pa za sve one koji misle smršaviti do ljeta - kasnite jedan dan. Što se mene tiče, kasnim ja već dvadeset godina, ali nikad nije kasno, ima dana kao kobasica, strpljen-spašen... nastavite niz s još nekom narodnom izrekom i poslovicom.

I tako ja trčim već jedno desetak dana. Mislim..... "trčim"..... Uvjerena sam da to nije nimalo lijep prizor. I zato ja trčim ranom zorom. Ni Bigfoot ni Chupacabra ni čudovište iz Loch Nessa neće se pojaviti u podne na špici nego u rano jutro, u sumrak ili noću. Pa se tako i ova neman još uvijek skriva od ljudi.

Trebalo mi je više od dvadeset godina da mi dođe iz dupeta u glavu (ali jebi ga, ipak je to dug put s obzirom na veličinu mog dupeta) i da shvatim da ja to MOGU, samo treba strpljenja (sitnica za nekoga kome je drugo ime "dajbožealiodmah"). A da ne govorimo o tome da živim u najljepšem gradu na svijetu (molim Splićane da me ne počnu napadati u komentarima, zna se koji je STVARNO naljepši grad na svitu - Opatija). A kakve tek uvjete imam...... Hoćeš šetnice uz more, hoćeš šetnice kroz šumu...... I sve to DŽABE! Jeba te led, ljudi plaćaju silne novce za teretane ili općenito za doći na more, a meni sve ispred nosa i još mogu birati gdje ću. Malo me ubit!

Ne vjerujete?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.