Tko nije iole kompjuterski pismen u današnje vrijeme jeb'o je ježa kada kupi neki uređaj koji ima garanciju. I ne mislim samo na produljena jamstva, već i na ono osnovno. Nekada je trebalo samo pripaziti da su vam u dućanu pravilno ispunili garantni list, točnije, da su napisali ispravan datum kupnje i opizderili pečat. A danas..... Ne treba pečat, ali skoro da treba informatički tečaj. I za svakog proizvođača drugačiji je protokol. A u dućanu ti veselo kažu:"Garancija? Ma pis of kejk, pusi smouk....to ćete si preko interneta riješiti brzo i jednostavno i imate vremena do kraja godine!"
Evo, kupila ja novu perilicu rublja (u daljnjem tekstu - Hurem). Ima dvije godine garancije i uz to se dobije još tri godine produljenog jamstva. Ima moj racku! Treba se za njega dobro oznojiti.. Upute koje se dobiju uz perilicu na prvi pogled su jasne: registrirajte svoj proizvod na stranici xxx.yyy@zzz.com. Na dotičnoj stranici traže sumnjivo malo podataka pa si čovjek pomisli - ovo je bilo previše lako. Ali si moraš kreirati račun. Da, da....sa osmišljavajem lozinke i svim pripadajućim veseljima. I kada ga kreiraš i potvrdiš klikom na link koji dobiješ u mailu priopćeno ti je da tvoja registracija ne podrazumijeva i potvrdu jamstva. Ali te barem upute na kojoj stranici ćeš to učiniti. Za početak moraš preuzeti upute. Moram priznati da su upute relativno jasne, ali što je s onima koji su gluplji od mene? No dobro, može se to i ljepše reći.....Evo, što je s onima koji imaju manje sreće u razmišljanju? Nakon preuzimanja i pomnog proučavanja uputa potrebno je snimiti mobitelom račun i paziti da je spremljen u JPG formatu.Nakon toga treba naći i slikati natpisnu pločicu sa aparata. Ubila se ja tražeći na Hurem natpisnu pločicu i na kraju sam skužila da je fucking natpisna pločica u stvari NALJEPNICA i da mi se nalazi ispred nosa, samo treba otvoriti vrata perilice. Nakeljena je odmah iznad bubnja, cucak joj mater!
Kad se to sve pofotkalo i prebacilo s moba u laptop mogla sam se baciti na ispunjavanje online obrasca. I mogu vam reći da sam vrlo ponosna na sebe kako spretno pronalazim brojeve i šifre modela i razlikujem ih od serijskih brojeva i prodajnog broja artikla. I mogu vam reći da mi podnošenje prijave iz prve prošlo, bez da me pet puta opomenu da neko polje nisam ispravno ispunila. Čak ni potvrda putem linka koji sam i jopet dobila mailom nije štekala. Znam....za ne povjerovati. Ravno dobitku na lutriji. Mora da je i ova ljepotica sa fotke uspješno potvrdila jamstvo. Pogledajte samo taj trijumfalni osmjeh!
Ipak, točka na "i" biti će i konačna potvrda o validiranju jamstva koju će mi, pogađate, i jopet poslati mailom.
Zašto imam osjećaj da je bilo previše lako....
Oznake: jamstvo