Slovenski rulet

16 travanj 2010

Namjerno nisam pisala ovih dana novi post jer sam jako nadrkana na penziće. Kvri su mi se napili na poslu. A dosadilo mi je da budem dežurno gunđalo i ne želim vas daviti svojim žalopojkama. Kao da vama na poslu cvjetaju ruže i teku med i mlijeko.

Upravo sam ovo dobila mailom od prijatelja iz Sarajeva pa vam proslijeđujem i jedva čekam komentare:

U glavnom gradu Slovenije pojavila se potpuno nova seksualna igra nazvana u medijima „slovenački rulet“, u kojoj učestvuje i jedna osoba zaražena HIV virusom!

Bolesni cilj ove aktivnosti je ostati nezaražen!?

Kako je jedan anonimni Slovenac ispričao za list „24ur“, za ove neobične orgije on je saznao preko interneta. Prije toga je o njoj načuo, a naročito mu je zapala za oko činjenica da će pored grupnog seksa postojati i gost iznenađenja oboljeo od side.
Prema njegovim riječima, seksualna zabava je bila organizovana u luksuznom stanu u centru Ljubljane. Među učesnicima je bilo svakakvih muškaraca i žena, a neki su, u želji da sačuvaju svoj identitet, sakrivali lice pod maskama.
- Ubrzo su počeli da se ljube, maze, diraju... Bilo je heteroseksualnih, homoseksualnih i lezbijskih kombinacija. Ja sam masturbirao sa strane i čekao „pravu akciju“ - ispričao je za slovenački list učesnik ove igre.
Niko među učesnicima nije znao koji je gost zaražen HIV-om, a njegova uloga je bila da se svakome u seksu jednako posveti, bilo muškarcu ili ženi.
- Muškarci su četvoronoške čekali na zabavu. Adrenalin je bio na vrhuncu. Biseksualac sam, pa mi ništa od onoga što sam vidio nije smetalo. Čekao sam pravi trenutak i pokušao da prepoznam zaraženog. Na kraju sam, ipak, imao seks sa svom četvoricom muškaraca - rekao je on i dodao da mu je organizator igre kasnije objasnio kako je poenta igre adrenalin, poput onog u ruskom ruletu. Jedina je razlika u tome što „do smrti ne dolazi trenutno“.

Poslije orgija, svi akteri zabave su otišli na testiranje. Rezultati ostalih učesnika nisu poznati, a sagovornik „24ur“ je ovoga puta imao sreće. Test je ponovio tri mjeseca kasnije i potvrdio saznanje da je negativan.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.