Suncokreti na oblacima (blogerica Adrica)

nedjelja, 13.01.2013.

Ne diraj mi moje knjige ...

Često mi se dogodi da se pogubim, da izgubim tlo pod nogama, dogodi mi se da se osjećam nekako prazno i šuplje.
Jednostavno, brzina života kojom gazim iz dana u dan često mi dozvoljava da nekako zanemarim ono meni najvažnije, ono nešto što me ispunjava i čini me sretnom.
Moje čitanje, moje knjige i poneko pisanje su nešto što me ispunjava, to je nešto što me čini sretnom i ispunjenom onako duboko i iskeno, onako iznutra...
Knjige su mi nešto sveto, nešto moje što mi nitko ne može uzeti. Nešto što me nikad, ali baš nikad nije razočaralo.
Knjige su mi nešto u što nikad nisam izgubila vjeru.
Volim prelaziti po tom beskonačnom slijedu riječi, slovo po slovo, riječ po riječ i tako ide knjiga po knjiga... Neka dobra, neka manje dobra, neka mudra, neka manje mudra ali svaka dobra na svoj način.... Čitam gdje god stignem i kad god stignem, pa makar i samo jednu stranu ali uvijek mi je nekako bitno da se čita i da slova idu....
Tako i ovo moje piskaranje na blogu.... Nekad stignem, nekad ne.... Voljela bih da mogu odvojiti više vremena, da se mogu više posvetiti ali jednostavno nekad mi dani tako brzo prolete a da ni ne stignem do kompa a kamoli do bloga....a imam toliko toga za reći.... I kad bi samo počela pisati, kad samo uhvatim nit, imam osjećaj da ne bih mogla stati skoro pa nikada, ali...
Uvijek postoji neki ali u cijeloj priči...
Ponekad sam ljuta na samu sebe jer nisam dosljedna sebi, jer sam si po sto puta rekla i obećala da ne smije proći niti jedan dan da ne pročitam barem jedan list knjige i onda mi prođe ne samo jedan, nego i dva i tri i pet i više dana da knjigu ne uzmem u ruke... A to čitanje me toliko ispunjava....Toliko se dobro osjećam s knjigom u rukama i svojom već otrcanom bilježnicom u torbi....

- 21:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #