27

petak

rujan

2019

Vjeruj mi

Volim kad me određena pjesma podsjeti na tebe. Možda je to zbog toga što oboje volimo glazbu i što nam toliko znači, a možda i zbog toga što želim da me toliko stvari podsjeća na tebe.
Volim te znaš, iako ti to kažem nekoliko puta dnevno ponekada mi se čini da je nedovoljno. Jer ljubavi nikada dosta, naročito prema tebi.
Volim kada me zoveš nekoliko puta dnevno samo da me čuješ, da osjetiš da sam ti blizu iako tada znamo biti po nekoliko stotina kilometara razdvojeni.
Volim kada s tolikom strašću pričaš o stvarima koje voliš, koje te vesele, koje planiraš.
Volim te gledati nasmijanog.
Volim kada me gledaš u oči ne izgovarajući ni jedne riječi iako mi tada bude neugodno, jer me nitko nikada nije tako gledao.
Volim te jer me voliš. Jer ne odustaješ. Jer na svaki moj pad imaš pravu riječ kojom ne daš da se slomi moj duh.
Volim te jer imam osjećaj da u svemu što radim tvoja desna ruka je na mom ramenu čak i kad nije tu, nešto kao neka vrsta anđela.
Volim kada te provociram, pa i ti kreneš mene provocirati pa se zajedno smijemo.
Volim te naše rituale, taj naš zajednički otok , svemir, nazovi ga kako hoćeš.
Volim te u svim svojim oblicima.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.