Marin Jurjević o svemu

< ožujak, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2024 (1)
Prosinac 2023 (1)
Studeni 2023 (3)
Svibanj 2023 (1)
Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (1)
Lipanj 2022 (2)
Svibanj 2022 (2)
Lipanj 2021 (2)
Svibanj 2021 (1)
Travanj 2021 (2)
Studeni 2020 (1)
Rujan 2020 (1)
Lipanj 2020 (3)
Svibanj 2020 (2)
Ožujak 2020 (1)
Studeni 2019 (2)
Listopad 2019 (3)
Rujan 2019 (2)
Kolovoz 2019 (2)
Srpanj 2019 (2)
Lipanj 2019 (1)
Studeni 2018 (1)
Listopad 2018 (1)
Rujan 2018 (1)
Srpanj 2018 (2)
Svibanj 2018 (3)
Travanj 2018 (3)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (2)
Siječanj 2018 (1)
Travanj 2017 (4)
Ožujak 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Studeni 2016 (2)
Listopad 2016 (1)
Rujan 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (4)
Ožujak 2016 (5)
Veljača 2016 (9)
Siječanj 2016 (1)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (3)
Veljača 2015 (1)
Rujan 2014 (1)
Svibanj 2014 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Informacije građanima

Linkovi
Dišpet- Fanzin Foruma mladih SDP-a Split
SDP Split
Forum mladih SDP-a Split
Blog.hr
Marija Lugaric
Nenad Stazic
Davorko Vidovic
Zoran Milanović
SDP
Sabor RH

Counter
Get a Counter

13.03.2012., utorak

ŠJORA FILE KONTRA TALIBANA U FOJIMA


Marinko...Marinkoooo ! Čuješ li me, za Gospu Blaženu ?

Evo odma...Trčin...A ko Vas ne bi čuja moja šjora File...Parite oni najavljivač o makljaže.... ča je nikidan prinosija tuču našega Mirka kontra onoga Mora iz Nove Zelande !

Ma molaj me se tih tvojih zajebancija, vengo ča se ovo dešava ?

A ča to..Ča se već nije i prin dešavalo ?

Bogati, ovo pjuvanje po tebi i spliskim esdepejcima ! Ne moš otvorit njanka i najgore foje a da te ne štracaju..Ka da su svi mužikanti o istega orkestra i da jin zapovida isti meštar o dirigenta.

Annn, na to mislite ! Nećete Vi novitade - ka da me i prin nisu pjuvali i najmanji ušenci i čimavice o falši novinari. To Van je zanavik isto: Mali su mali i ostat će mali a Velikima se ni potriba poć kurbat i prodavat jerbo su oni Veliki i moš jin puvat u onu stvar.

Ma znan ja to, vengo me moj mali izludija pa da te pitan ovo, pa da te pitan ono..On se, bidan, sramuje a sve ga interesira. Znaš i sam kakvi je - ka curica !

Neka njega...Dobar je on. Lip je ka pupa !

Ma je nikako povućen. Ni na mene...Ja bi živa zmaja zadavila i pojila - onako sirovega skupa sa kožon i kanđama.

A to Van svakako virujen !

Triba bi i ti Marinko moj, barem kojega gaštapana marendat !

Nisan lud - pa da me uvati litavica !

Ma dobro. An ke bon....Nego sićan se kad su štampali ono, kako se zvalo....an, sitila san se - VRIME, ne bi li te smantali. A ča nisu vajali u tin novinan...U otemu tjedniku, ni pas s maslon to ne bi pojija...Ma si izdura, evala ti - jer prislano ni maški ni drago - ma oni to ne razumidu. Joli jin fali nika daska u tintaru joli su bidni tek ka niki šegrti o svojih gazda pa su još neuki.

E, moja dobra šjora File - ne more se reč bas za onega Kuljiša da je on niki šegrt. Malo je ka previše ocva za šegrta i vas je nabotija - a stalno me griza za žnjute ka bisni pas. A ča nije izventa o meni ? Ka da je niki pisac o naušne fantaštike !

Je, je - ko bi zaboravija otu čunku...Ma te se "Jutarnji" ne molaje. Jesi li vidija jutros prvu stranicu. Gadidu te kako je SDP spasija Keruma a ti si , ka...izveja nike moše da škapulaš spliskoga potešta.

A zva me mali miljun ljudi i povraća od gadosti !

A ko nebi ? Dunkve - vi ste ostali u gradsku vješnicu...Skupili potpise za referendum o povirenju Kerumu. HDZ nije tija dat svoje cinjene potpise..vengo su šmugnili vanka da ne bi morali glasovat...A opet Vi krivi !

Tako ispada po toj vrsti jubiteja istinite informacije.

A ona će mi Bilać dat sliku....Pobigne - pa per la finta oče minjat dnevni red o pitanju pridsidnice gradskog vića - a vi ste već i oti papir pridali u protokol...a ona s dva hadezeova junaka - kima ...dala petama vitra i sve puton viće: Jurjević je prijatelj o Keruma...eno ga spašava ga, judi moji. Mi zato bižimo iz dvorane. Njima za dišpet - da jin fale naše tri ruke...

Jel dobro govorin...?

Ma ka Sveto Pismo !

A oti falši novinari trčidu za njoj i viču - Tako je gospoja Sanjo...Lipo ste to besidili ! Nećedu nas esdepejski mangupi privarit s tin ča su bili protiv Kerumovog proračun a vi ste glasali za njega. Misle nas uvatit na fintu da su oni potpisali ostavke još prin godinu i po dana - a vi niste tili...Ma sve su to mutna posla. Jerbo vi duboko u sebi rušite Keruma spašavajući ga - samo da bi ga privarili...da se ne dositi koliko ste, u stvari - svin srcen protiv njega.

Tako nekako ispada !

A to ča su se mečili, grlili i jubili na izborima ka da su sicilijanska braća...To ća su bili u koalicijunu i na istu binu skakali i pivali do prije par miseci...e to je tek bila najveća lukavština...E je su furbasti oti hadezejci a niki su novinari omar to shvatili pa udri pjuvat po Jurjevicu....A urednici otakih foji, omar opalili slike o bratstvu i jedinstvi izmedju Keruma i esdepeja - pa su njima drito na prve stranice. Neka vidi narod ko je ko ! Jer raju triba prosvitlit.

Ma svitlidu ka oni živi oganj ča ga je neko užga priksinoć poda Klison !

I još žešće Marinko moj. To su pravi piromani i fanatici ... Ka niki domaći talibani.

Pa di talibani ?

Je, je...talibani - vengo ča ! Niki su se eno čak priobukli i u ženskice pa se ćas zovedu Kristina a ćas nikako po muški. A bez pristanka te pjuvaju po svojin portalima. Pa ti sad budi pametan !? Oni viridu u biljete o tvoji putovanji...pa krešte da je to izdaja, da si spasija Keruma drito iz Teherana. A sve je to samo obišna spiza, kripna hrana....za naivne ! Oni radidu za manču, ka barbiri - a svaki od nji u istu trumbeti puše i sviri ! Svaki u svoje novine. Svaki di more. Ajme jada i mižerje o judi !

Ma ja san Van spokojan...susido moja ! Jerbo uvik će bit i pravih judi, pravih novinara koji če za istinu i svoju glavu na panj stavit - ma se nikad neće prodat. Prez takih ne bi bilo ni demokracije...ne bi ! Nikad to nemojte zaodubit !

A meni dižedu tlak ovi drugi, ovi govnjari...Pa baranko da glumidu kako nisu iz iste mužike. Baranko da i mene ne činidu ludon....Eno čitan i u "Slobodnu"...jutros lipo piše ispod jene slike di su te litratali na jučerašanju sidnicu - kako si reka da su ama baš svi novinari korumpirani.

E, to su izumislili !

Ča si reka ? Da izumislili ? To su ti ga smistili ! Ma ča ji ne daš na sud...pa nek se tamo prčidu i junače....svojin izmišljotinama.

Ma jebe me se za ridikule i za one koji tako uređuju tekstvove o svoih novinari - koji pišu jedno a ovi jin fikaju drugo !

Samo ti pivaj, tico moja, samo pivaj i mudrijaj, A kad ti ga zakalumaju i napišu da si jema firmu skupa sa Kerumon ti se češi ! A ona gospoja ča pari da je učinjena o krokanta - stalno to ponavlja ka da bidna ne more čakod novega, čakod drugega izventat !

Ma smislila je ona kako san i rodbinu pozapošljava drito u Keruma.

Je li to zabranjeno tvojima da radidu. Onima ča su ji hadezejci bacili na ulicu...?

Ma naravski da nije. I nije mi to rodbina vengo tazbina. Zamislite samohranu majku bacidu na ulicu. Javi se na natječaj u općinu...bude prva na listu...jedina jema državni ispit. Nima prigovori - ali anonimci šajedu prijavu policjotima...dolazidu inšpekcije..uskoci i poskoci i ne mogu nać njanka jednu protuzakonitu stvar. Ali za dil naši bajni novinari i za ovu "Gospu o cukra" to je moj veliki zločin...Moj ? A zašto ? Jerbo se žena zaposlila na šalter s najboljin rezultatima na natječaju ! Ali jerbo je to jako važan. skoro državnički posal - šajedu policjote da ispitaju sumnjivce.....a ono, ništa. Biće da san i njih uspija potplatit joli i su njima otvorit niku tajnu firmu !?

Ma lipo san ti ja rekla da su to gaštapani a ne judi ?

A ča su Van se zamirili gaštapani ?

Ha..ha...ha ! Dobro mi i govoriš ! A ja san čuli da bi niki od tih junakov uvatili Boga za bradu da jin je završit fakultet..ma jin ne gre...Nikako jin je tisno u glavuši !

E...pa za takvo piskaranja i ni potriba jamat skulu...Samo more smetat !

Talibani, talibani - sinko moj...Oni su ka niki desperadosi iz oni tvoji ludi meksički filmova....Smiju ti se u facu a onda ti pucadu posrid leđa !

Malo morgen bi jin ja okreća leđa !

E..tako i triba. Vengo vas mi se jezik osušija...Jemaš li kap onega forskega rožolja ?

Hektrovića ?

Aj ne palamudi tot - vengo daj ako jemaš i ako oš !

Omar..omar...urednice moja !

E, kakve bi foje ja učinila - samo da mi je prilika..Boje vengo o pokojnega Kulušića !

Pogledan je prikorno onako iskosa.

Aj..dobro, dobro. Ne bi bile baš ka njegova slavna "Slobodna" iz onih vrimenov - ali Bogami bi bila slišna, puno slišna.

Izvolite, lipa moja vilo !

Uuuuu...Fala in ! Aj, nalij još jednu - priša mi je mali. Ne linčari tot !

Nalijen joj još jedan bićerin a ona ga saspe naglo u grlo nakrivviški glavu unazad i malo se stresne nakon ča isprazni svoj omiljeni nektar...

Brrrrrrrrr ! Ovo je najboje protiv gripe. Jebeš likare ! Aj, gren ja sad poć ča. Puno mi pozdravi Maju i onega tvojega miša ča se obuka u pasju kožu ! A kako mala Hana ?

Ma ka Sunce !

E to je najglavnije....Sve drugo je pizdarije...Viruj mi ! I čuvaj se. Pazi na zdravje - Ne daj se mangupima. Ako triba - samo zovni. Skakaćedu oti talibani ka manekenke po afričkoj žeravi !

Oću, oću...Dobro ste mi pripomenuli.

I ode moja šjora File niz hodnik...sitnim, zvućnim ali čvrstim korakom da nikoga drugoga svituje o tome ča triba a ča ne triba radit u ovemu kompliciranome svitu i životu - a zasebice ovod, u centru svih centara, usrid Splita !
- 22:35 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.