Marin Jurjević o svemu

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2024 (1)
Prosinac 2023 (1)
Studeni 2023 (3)
Svibanj 2023 (1)
Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (1)
Lipanj 2022 (2)
Svibanj 2022 (2)
Lipanj 2021 (2)
Svibanj 2021 (1)
Travanj 2021 (2)
Studeni 2020 (1)
Rujan 2020 (1)
Lipanj 2020 (3)
Svibanj 2020 (2)
Ožujak 2020 (1)
Studeni 2019 (2)
Listopad 2019 (3)
Rujan 2019 (2)
Kolovoz 2019 (2)
Srpanj 2019 (2)
Lipanj 2019 (1)
Studeni 2018 (1)
Listopad 2018 (1)
Rujan 2018 (1)
Srpanj 2018 (2)
Svibanj 2018 (3)
Travanj 2018 (3)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (2)
Siječanj 2018 (1)
Travanj 2017 (4)
Ožujak 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Studeni 2016 (2)
Listopad 2016 (1)
Rujan 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (4)
Ožujak 2016 (5)
Veljača 2016 (9)
Siječanj 2016 (1)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (3)
Veljača 2015 (1)
Rujan 2014 (1)
Svibanj 2014 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Informacije građanima

Linkovi
Dišpet- Fanzin Foruma mladih SDP-a Split
SDP Split
Forum mladih SDP-a Split
Blog.hr
Marija Lugaric
Nenad Stazic
Davorko Vidovic
Zoran Milanović
SDP
Sabor RH

Counter
Get a Counter

31.03.2009., utorak

TOVARA ZA PREMIJERA

Južina se prolila cilon Rvackon.
Ne znaš di glava više boli: U Splitu oli u Zagrebu ? Svi su nekako štufi, mrzovojni i grintavi.
Danas u Saboru, nakon jučerašnjeg dana.....i žestoki raspravi okolo rebalansa proračuna - zatišje.
A cili dan su u saborskon Klubu SDP-a zvrljili telefoni...Građani su zvali, bogavali, beštimali i dilili savite:
Te, triba jin reč ovo - te, triba jin reč ono.
Jooooooo......da je mene puštit samo na pet minuti da jin saspen u čunku sve ča ji gre...Jemali bi ča ćut ! I tako bez pristanka do u kasnu uru.
A ja san kasnija na saborsku sjednicu jerbo san ujutro drža konferenciju za novinare u Splitu.....skupa sa pridsidnicima stranaka koje gredu s SDP-om na izbore i sa Rankon, našin kandidaton za spliskog poteštata.
Tuče jugo po onoj mojoj karampani od auta....A on se vas trese i dršće, trza i kotrlja vamo-tamo, ka pijano ćejade kad izgubi busulu...oli kad se malo višje nabumbi.
Uto poćme pljuckat i kišica.
Jo ča mrzin kišu dok vozin !
Brisači mi škripjedu i samo radidu nered po caklu. Razmazijedu krepane muve, leptire i ko zna koje sve bubetine i leptirice ća su se sudarile s mojin tonobilom u zadnji par miseci. Pa caklo pari ka niko grobje ovih pokojnih letečih beštija. Jer ko će dat vrimena još poć prat cakla od auta ?
Proša san tako Zadar...kad ono zatvoren tunel Sv Rok.
Jo, judi moji - da mi je bilo izmirit tlak....Bija je veći vengo u parnu makinju ili kotal o ferate. Parija san Pretis-lonac ! Zamalo mi je para izašla na uši i joči tako da deboto nisan počeja zavijat ka sirena od opće uzbune...
I aj sad na Zaton Obrovački, pa priko Velebita na Gračac....a onda na Sv. Rok i - via Zagreb !
Ko će platit ote gušte !
Gren uzbrdo a isprid mene se namečila dva kamiona s prikolican...pa se ti sad veri uzbrdo ka niki cotavi puž....oli žaba-kornjača.
I taman ja skidan sve svece su nebesa kad zazvoni mobitel. Sva srića da jeman onu žicu u uvu, ka oni čelavi čuvari o slavnih faca, pa mi nije problem pričat.
Ko je ?
Ja !...Čujen ja nikako poznat glas.
Ko to - ja ?
Ma ja, tikvane jedan gluvi...Šjora File !
Dobro se nisam u oti momenat odma strombula skupa s auton niz ono brdo.
A ča zovete ? Oli je kakva nevoja ? Vozin...Voooziiiin... za Zagreb. Ne mogu sad čakulat ! Ni mi zgodno !
Ma koja čakula ? Jeman ti nešto ozbijno za kazat !
Aj, recite onda !
Čuješ, sad san čula na radijo kako Sanader govori da je njegov glasnogovornik oni Mosor....!
Ma kooo ?
Milorad Bibić...cukunu...ča je nikidan kod Stankovića reka da bi se Sanader triba vozit na tovaru kad mu već zamiradu na onemu oklopnemu bemvejcu !
Dobro, dobro....Ni potriba da vićete..Čujen Vas !
Aj nemoj me činit ludon. Neš me se tek tako liberat ! Nego dobro slušaj !
Evo, slušan...!
Kad dojdeš gori u Sabor...reci ti njemu da nas ne zajebaje !
Ma ni Van on u Sabor. Eno govoridu da je u Sisak na niki stranački predizborni skup ! Šuker je u Saboru !
A ča će mi Šuker !? On samo trumbeta po tuđin notama...Ča mu naredi kapo...!
Recite višje..ča očete. Pada kiša. Klizava je cesta. Sva je na buže. Rumbat ću se zaraj Vas !
Aj ne zovi vraga ! Nego slušaj.....Moraš mu nikako reč da zaozbiljno triba vazest tovara za na misto otega oklopnjaka...Ka prvo, jemat će su kin razminit misli...jerbo se s tovaron lipo more pričat ako naučiš njegov jezik...A svi kažedu da Sanader govori toko jezika da je to ćudo jedno !
Jeli Vi to od mene pravite monu ?
Nisan - to su već drugi od tebe apravili !
Fala in, fala...Lipo me ćastite !
Aj, ne moš se višje ni zajebavat....Nego, zaozbiljno - Neka vazme jednega lipega sivca. Znaš kako je ono piva Toma Bebić.... Bog mu da pokoj duši....
Je, baš će me primit u Banske dvore da mu to kažen !
Ma reci ti to njemu u Sabor !
Ali nima ga tamo...Oli ste gluvi !
Ča si nervožast....Doć će on tamo. Kad - tad !
Je, na "prvi livoga" !
Ne boj se...doć će on...kad ti ja kažen. I još će Van jist iz ruke!
Astiga Mande....Otišli ste Vi na kvasinu !
Dobro..dobro ! Sitit ćeš se ti mojih riči...Samo nemojte se onda uvatit na njegovu baketinu pa mu poć virovat, pomagat - jerbo zna taj svakome zamličit oči. Znaš ono, kad mu med počme curit iz justa ! Onda mu najmanje triba virovat !
Pa ste meni došli to govorit ? Znan ga ja ka po šolda !
Samo ti njemu reci da vazme tovara i da mu s obe bande stavi po dva lamarina - a na glavu lonac o lušije. Tako će ga najboje blindirat !
Uto mi taman na jednoj okuci izleti autobus i cili san se stresa o straja..jerbo su mi brenze počele nikako škrokavat i tuč onako: tup-tup-tup...da san se vas uzdršća.
Evo san se zamalo sudarija šjora File ! Ne mogu više govorit. Triban vozit oli ću svršit u Gospić u bolnicu.
Pa ča bi ti falilo ? Tamo ti je oni Milinović šerif..Ajde, lipo bi te pogleda...Pa bi mu mora falit onu reformu !
Šjora File, ja moran fermat...Stojte mi s Bogon....Ne mogu višje njanka jednu rič prozborit...Evo i magle !
Čekaj...čekaj....Još samo da ti ovo rećen. Objasni Sanaderu da tovar jema još jednu veliku pridnost isprid najmodernijeg i najskupjega bemvejca ča ga je Švabo ikad uspija napravit.
A koju to ?
E, za razliku od tonobila - tovar ga more minjat ako se, dikod, razboli oli mu se ne da otić na posal u Vladu !
Šjora File, nemojte samo da Vas kokod čuje !
Jebe me se...Ja san jedna obišna pućka žena i lipo ću jin reč kako jeman prav mislit da narod, ako potla svega još uvik viruje ovoj Vladi, i mirita da jema tovara za Premijera !
- 21:23 - Komentari (262) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.