Opijena mirisom ruža ~ morem snova i ljubavi

21.05.2011.

E, ako ste se pitali di sam sad ja nestala, evo me... ludnica doma, ludnica na poslu, i uz najbolju volju, jednostavno nisam stigla prije do vas, ali, i oni letimični pogledi, na brzaka, svaki put bi mi izmamili osmijeh na lice sretan... ljudi moji, toliko ste svi predivni kiss, da ja nemam pravih riječi... treba li išta dodati riječima crne kraljicekiss~ želim ti naprosto da traješ i sjaješšššššš..., a ima puno takvih primjera, da bi ih sad išla sve nabrajati... želim vam samo reći, kako imam osjećaj da sa svakim vašim komentarom dodatno rastem i kočoperim se, i zato pripazite... ako tako nastavite, King Kong će za mene postati patuljak lud...

Lipi moji kiss, od one Šmrikine opojne ruže, vi ste napravili fantaziju od buketa... i totalno ste me opili zujo... napravili ste takav buket iz snova, koji će mirisati trajno u mom sjećanju, pa i kad se ruže vremenom osuše... naime, ova pričica o mirisanju ruže, podsjetila me starog običaja mladenki, da nakon vjenčanja objese vjenčani buket naglavačke, kako bi ga sačuvali osušenog yes...



Dubrovački trubaduri - Najljepši si cvijet u vrtu punom ruža

Image and video hosting by TinyPic


Tedi Spalato - More snova

I možda će neki sad reći kako pretjerujem, ali meni ste stvarno zlata vrijedni kiss... puno mi znači taj osjećaj da me razumijete, vaša podrška mi uvijek doda onu kap vjere i snage kojih nikad dosta, a saznanje da nisam sama na ovom putu, jer me pratite u stopu, i putujete zajedno sa mnom, to je nešto zaista neprocjenjivo...
Ali, usporedbe radi, a i da ne budem nepoštena ni prema mojima kiss, dakako da me i oni prate i podržavaju, ali ujedno trpe i povremene ispade bijesa yes zubo, ne trebate u to uopće sumnjati. Međutim, to je jedna druga dimenzija, na koju ja gledam kao na nešto, što se samo po sebi podrazumijeva. Nemamo isti pogled, rekla bih, moji kiss na sve to gledaju više razumom, a ja samo i jedino srcem, što čini jako bitnu razliku, ali i dobar korektiv. Ja zasigurno previše sanjam, dok su oni prilično skeptični i ne vjeruju bezrezervno u moj san, zbog čega je živa istina, da se ja, u tom uzburkanom moru, (pre)često osjećam kao usamljeni otok, kako mi nedavno reče jedan dobar prijatelj kiss...

Tim više ste mi vrijedni, i samo ostanite tu i nadalje, putujte i sanjajte zajedno sa mnom, ako vam se da, ali me slobodno ponekad i probudite, onim dijelom razuma, koji vi imate, a ja možda ne... dakle, samo vi pucajte i kritike, ako i kada mislite da je potrebno, meni vam je jedino važno da ostanete iskreni i dobronamjerni.

Ono što hoću naglasiti, i zbog čega sam neizmjerno sretna i ponosna, to je i vaš osjećaj da blog zrači optimizmom i pozitivnom energijom. Drago mi je, ako sam to uspjela pokazati, jer ja doista, po svojoj prirodi, nisam pesimistična osoba, a znate i sami, koliko mora biti teško, pisati o ovoj problematici, a time neizbježno i o našem pravosuđu, odvjetništvu, državnim institucijama, dakle, i o (ne)funkcioniranju države kao takve, i o politici samoj, pa uz sve to, još zadržati optimizam i pozitivan duh.

Uvijek ima dana, i ovakvih i onakvih, ali važno je zadržati taj pozitivan duh, pa eto, podsjetimo se, za kraj ovog posta, jedne od najpopularnijih humorističnih serija, koja je davnih godina oduševljavala i nasmijavala sve narode i narodnosti bivše nam države
"Đekna još nije umrla, a kad će ne znamo" smijeh


...Kako je Radosav kuražio svoju Ljeposavu...
"Ajde, Ljeposava, digni kredenac, a ja ću te kuražit''" rofl cerek rofl



Super humor - Radosav: Pismo

I samo vi (mene) kuražite, i ne brinite, koliko (mi) je teško ili lako, bitno je da (meni) znači... mnogo znači... kiss mah

Oznake: more snova i ljubavi

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.