Od štalice do romantične kućice

20.01.2011.


Već sam jednom rekla da štampu gotovo i ne čitam, i ne mislim da nešto posebno propuštam... to što ponekad padnem s Marsa, jer eto ne znam najnoviji trač o nekim tamo facama, o kojima svi bruje blabla i svi sve znaju lud laze... mo'š mislit', velike li štete rolleyes...al' ima jedna rubrika SD... "O kućo mala"... u koju volim, s vrimena na vrime, zavirit', i često naiđem na neki članak po mom guštu, s fotogalerijom... ili o starim kamenim kućama i njihovoj obnovi, ili o uređenju interijera... neki možda pamte, da sam i do sada, u par navrata, na blogu pokazala neke "kamene ljepotice"...

A kako od negdašnje štale za ovce doći do romantične "kućice u cvijeću", znaju vlasnici "Male kope" iz sela Koromani kraj Barbana u Istri... jer, kako kažu, "pri tomu nam je bilo važno ne prodati obiteljsko naslijeđe i “srebro” koje će sutra ostati našoj djeci, te očuvati obiteljsku tradiciju” thumbup

I ja razmišljam jednako o obiteljskom nasljeđu, a što se tiče samog naslova, i istarske kućice, svaka sličnost sa mnom je slučajna, ako se budućnost ne uroti da me opovrgne kiss sretan kiss...


Image and video hosting by TinyPic
ova slika je isto veliki "krivac", što sam se odlučila ovu kućicu podijeliti s vama... osim što obožavam ove "prozore" u debelim kamenim zidovima, i ja imam u naslijeđu, isti ovakav starinski servis, koji nije baš kompletan... fali mu, naime, nešto šalica i tanjurića... baš kao i na slici... eto, još jedna koincidencija yes wink

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

... a puno više od ovoga možete pročitati i vidjeti preko gore ubačenog linka, u članku sa fotogalerijom...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.