Bog govori o sebi ...(I dio):

30.01.2022.

1. Ja sam poput velikog i snažnog kralja, Jednom takvom dolikuju četiri svojstva: kao prvo mora biti bogat, kao drugo blag, kao treće mudar i kao četvrto pun ljubavi. Ja sam doista kralj anđela i cijelog čovječanstva, posjedujem ona četiri svojstva koja sam spomenuo.
2. Prvo, ja sam nadasve bogat i svemu dajem potrebito, a kada sam dao, nemam manje. Drugo, ja sam osobito blag, jer sam spreman svima koji mole i dati! Treće, ja sam osobito mudar, jer znam što je svakom nužno i što treba! Četvrto, ja sam iznad svega pun ljubavi, jer ja sve dajem još spremnije, nego što se od mene može izmoliti.
3. O vi ljudi, spoznajte već moje riječi, one vode na put života, jer su istinite. Vašim vlastitim čulima možete spozati da to što govorim, jest istina! No, ako ne čujete ili ne želite čuti, gledajte barem razumom i osjetom vjere da su moje riječi istinite.
4. Jer kao što se očima tijela može ugledati nešto vidljivo, tako se očima vjere može shvatiti i gledati nevidljivo. Ne postoji nitko, tko Boga ne bi mogao spoznati i vjerovati u njega promatra li kako zemlja donosi plodove a nebo poklanja kišu, kako drveće zeleni, a životinje svaka u svojoj vrsti opstaju, kako je zviježđe uslužno čovjeku i kako se usprkos volje čovjekove događa proturječno.
5. iz svega toga čovjek može zaključiti da on sam jest smrtan, ali da je Bog onaj koji sve upravlja i vodi. Sve je Bog smisleno uredio na izgradnju čovjekovu. I kada Bog ne bi postojao, sve bi se moralo raspasti u neredu. U svijetu ne postoji nikakva neznatnost bez smisla.
6. Kada čovjek zbog svoje slabosti ne može shvatiti ni razumjeti moju moć kakva ona jest, on je može tada ipak po vjeri shvatiti, i u to vjerovati. Puno je bezazlenih (jednostavnih) u crkvi koji doduše čine nešto dobro, no oni su spašeni po svojoj vjeri, po kojoj su me spoznali kao stvoritelja svega i kao Spasitelja.
7. Vi ljudi koji svojim razumom ne želite promatrati moju moć, svojim rukama ipak možete dirati djela koja sam ja načinio. Ona su tako očita da nitko ne može sumnjati u to da su to moja djela. (Objave 1. knjiga, pogl. 15)
8. Na pitanje jednog redovnika: O Bože, kako tvoje božanstvo obuhvaća sve u sebi, a ipak ničim nije obuhvaćeno? Na to, odgovaram ovako: Ja sam najčišći duh, ja kažem i dogodilo se, Ja zapovijedam i sve mi se pokorava. Ja sam uistinu onaj koji je svemu dao bitak i život. Jer, prije no što sam stvorio nebo, gorja i cijelu Zemlju, ja jesam iz sebe samoga, koji sam iznad svega, izvan svega, u svemu, kao što je sve u meni, a bez mene nije ništa. I jer moj duh prebiva posvuda gdje on hoće i sve može ako hoće, i sve zna, i brži je i pokretljiviji od svih duhova budući on posjeduje svaku snagu, i poznaje sve – sadašnje, prošlo i buduće: moj duh – tj. moje Božanstvo s pravom je nespoznatljivo, ali sam sve spoznaje.
9. Dakle: Ja sam stvoritelj neba i Zemlje i posjedujem osobito tri svojstva. Ja sam najmoćniji, najmudriji i najsavršeniji. Tako sa moćan da me i anđeli u nebu štuju, a demoni se ne usuđuju pogledati me. Svi elementi paze na svaki moj mig.
10. Ja sam toliko mudar da nitko nije u stanju pojmiti moju mudrost, a pritom sam sveznajući i znam sve što je bilo, što jest i što će biti. Ja sam tako razborit da mi ni najneznatnije, pa bilo to samo i jedan crv ili neka druga prirodno nakazna životinja, nisam stvorio bez smisla i bezrazložno.
11. Ja sam konačno i tako beskrajno savršen da iz mene, kao iz najsavršenijeg izvora, ističe sve savršeno i dobro. Slično kao što iz nadasve dobrog čokota vinove loze nastaje samo najplemenitije vino.
12. Iz ova tri moja svojstva slijedi da nitko bez mene ne može biti moćan, mudar ni savršen.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.