Marija govori o sebi ...(V dio):

16.01.2022.

1. Ja sam kraljica neba, ja sam kraljica milosrđa, ja sam radost pravednika i pristup grešnika k Bogu. U plamenu čistilišta nema boli koji zbog mene ne bi bio podnošljiviji i lakši nego bi to inače bio slučaj.
2. I nitko nije toliko proklet da bi mu, tako dugo dok živi, nedostajalo moga milosrđa, jer zbog mene manje ga okrutno kušaju zli duhovi, nego bi ga inače kušali.
3. I nitko Bogu nije toliko otuđen, ukoliko nije posve proklet, da se ne bi, kada mene zaziva, vratio Bogu i postigao milosrđe.
4. Nitko nije tako veliki grešnik, niti zahvaćen toliko prezirnim djelima, da mu ja, zazove li me za pomoć, ne bi pomogla.. Što je odbojnije od pranja rana gubavcu? Ipak tko mene zazove, ja toga ne odbijam dotaknuti, pomazati i ozdraviti njegove rane.
5. Molitva iz pobožna srca, na slavu Božju, zaslužuje biti uslišana i ispunjena. Stoga koristi tebi koji/ja za to/što moliš, kako bi rastao i bio upravljan po volji Božjoj..
6. Jednom prilikom sv. Ivan Krstitelj o Mariji je izjavio:
„U njenu krunu njezin Sin je stavio 7 ljiljana a između njih 7 dragulja. Prvi ljiljan je Marijina poniznost, drugo njezin strah Božji, treći je poslušnost, četvrti strpljivost, peti je stalnost, šesti blagost i sedmi njezino milosrđe. U bilo kojoj nevolji da se čovjek nalazi, bit će spašen, zaziva li Mariju svim srcem.
7. Ja sam kraljica i majka milosrđa. Moj Sin, stvoritelj svega, zahvaćen je tako slatkim osjećajima prema meni da mi je, prije sveg stvorenog, dopustio duhovno razumijevanje. Stoga sam ja vrlo slična cvijetu iz kojeg pčele isisavaju prije svega čistoću. I ma koliko iz istoga cvijeta bilo sakupljano, u njemu slatkoća uvijek ostaje. Tako i ja mogu za sve ljude postići milosrđe a preostaje ga i nadalje.
8. Ja sa kraljica neba. Ako se brineš kako me treba hvalit, znaj zasigurno da je svaka hvala moga Sina i moja hvala. Slavljen budi Ti Bože Stvoritelju svega, i koji nisi zazirao sići u krilo Djevice Marije. Slavljen Ti budi Bože, da si prihvatio u nebu tijelo i dušu Djevice Marije, Tvoje majke, i da si je slavno postavio iznad svih anđela pored svog Božanstva.. Smiluj mi se zbog njezina zagovora.
9. Četiri su vrste ljudi koji mene pozdravljaju:
Prvi su oni koji svu svoju volju i svoju savjest predaju u moje ruke i sve što čine, posve i samo meni na čast čine. Pozdrav tih ljudi meni je poput milog i ugodnog napitka.
10. Drugi su oni koji se boje kazne i samo iz straha pred kaznom brane se od grijeha. Ovima pružam, ustraju li u mojoj hvali, umanjenje njihovog zlog straha i uvećanje istinske ljubavi i znanje – kako Boga mogu naučiti ljubiti na razborit i mudar način.
11. Treći su oni koji doduše moju hvalu dovoljno uzdižu, ali to ne čine s nekom drugom svrhom i mišljenjem nego da im iz toga izraste vremenita čast i prolazna korist.
12. Četvrti su oni koji se tako predstavljaju kao da bi bili dobri, no grijehu se raduju. Oni čine grijeh kad mogu, potajno, kako ih ljudi po tome ne bi vidjeli i isle: Djevica Marija je milosrdna, čim je zazovemo, pribavlja oproštenje grijeha. No vika ovih ljudi dopada mi se isto toliko kao posuda, koja je izvana posrebrena a iznutra puna gnusnog kala koji zaudara i koji nitko ne može mirisati.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.