Kakav je Bog Otac:

25.07.2021.

EuM: U brojnim objavama prorocima za sve generacije ljudi na zemlji, data je Riječ evanđelja kao vidljiva Božja veličina i slava. Kroz Riječ opisane su Božje osobine, a osobito Očeva pravednost i milosrđe, mudrost i savršenost. Čovjek kao nesavršeno biće pozvan je da vjeruje i teži božanskim osobinama “Budite savršeni kao što je savršen Otac vaš nebeski”. Jer, nije dovoljno biti samo dobar - nego treba ulagati napor i težiti svetosti. Čovjeku za spas nije dovoljna samo dobrota, nego je nužno potrebna i vjera koja nas vodi ka spasenju a time i ka svetosti, jer se radi o istom procesu duhovnog odrastanja.
U svoje vrijeme Sveta Brigita Švedska (živjela je u 14. Stoljeću), primila je brojne objave Neba - u čak 8 knjiga, i po njima je bila jako utjecajna prema svećenstvu, vladarima i Papi tog vremena. Iako su objave tog vremena po slovu prilagođene ljudima tog vremena, kada se danas čitaju izgledaju posve suvremene. To je dokaz da se svijet mijenja a Bog ostaje isti/savršen za sva vremena. Jednom prilikom Bog Otac je Sv. Brigiti progovorio o sebi, biranim riječima, kako bi ga Ljudi mogli razumjeti:

„Ja sam poput velikog snažnog kralja. Jednom takvom dolikuju četiri svojstva: kao prvo mora biti bogat, kao drugo blag, kao treće mudar i kao četvrto pun ljubavi. Ja sam doista kralj anđela i cijelog čovječanstva i posjedujem ova četiri svojstva koje sam spomenuo:
Prvo, ja sam nadasve bogat i svemu dajem potrebito, a kada sam dao, nemam manje.
Drugo, ja sam osobito blag, ja sam spreman svima koji mole i dati!
Treće, ja sam osobito mudar, ja znam što je svakom nužno i što treba.
Četvrto, ja sam iznad svega pun ljubavi, jer ja sve dajem još spremnije, nego što se od mene može izmoliti.
O vi ljudi, spoznajte već moje riječi, one vode na put života jer su istinite. Vašim vlastitim očima možete spoznati da to što ja govorim, jest istina. No ako ne čujete ili ne želite čuti, gledajte barem razumom i osjetom vjere da su moje riječi istinite! Jer kao što se očima tijela može ugledati nešto vidljivo, tako se i očima vjere može shvatiti i gledati nevidljivo. I ne postoji nitko, tko Boga ne bi mogao spoznati i vjerovati u njega, promatrate li kako zemlja donosi plodove a nebo poklanja kišu, kako drveće zeleni, a životinje svaka u svojoj vrsti opstaju, kako je zviježđe uslužno čovjeku i kao se usprkos volje čovjekove događa proturječno. Iz svega toga čovjek može zaključiti da on sam jest smrtan, ali da je Bog onaj koji sve upravlja i vodi“ (U komentaru slijedi pjesma koju sam napisao prema ovom postu: Ocu na slavu - EuM nedjeljom do 12)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.