GOVORI ISUS:

04.03.2021.

Sotona se uvijek pokazuje u dobrostivoj odjeći. S običnim izgledom. Ako su duše pažljive, i ako su nadasve u duhovnim kontaktima s Bogom, primjećuju to upozorenje koje ih čini opreznima i spremnima da nadvladaju đavolske zasjede. Ali ako su duše nepažljive na božansko, odijeljene od Boga po tjelesnosti koja ih nadvladava i čini gluhima, ne potpomognute molitvom koja ih povezuje s Bogom i koja kao kroz neki kanal izlijeva njegovu snagu u srce čovjeka, tada one teško zapaze prikrivenu zamku pod neškodljivom prividnošću i u nju padaju. Dok, osloboditi se nje mnogo je teže. Dva osnovna puta kojima se sotona služi da dođe do duša - jesu:
SJETILNOST i PROŽDRLJIVOST
Sotona uvijek počinje do materije (tijela). Kad ovu obmami i podloži, napada na viši dio. Najprije dušu (moral): misao s njezinim oholostima i požudama; zatim duh, oduzimajući mu ne samo ljubav – ove više u njemu nema, kada je čovjek božansku ljubav zamijenio s drugim ljudskim ljubavima – nego također i strah Božji. I tada se čovjek prepušta sotoni, samo da bi mogao uživati ono što hoće, uživati sve više i više…
ŠUTNJA I MOLITVA
Kako sam se Ja ponašao, vidjela si. Šutnja i molitva. Šutnja. Jer kad sotona čini svoje zavodničko djelo i vrza se oko nas, to treba podnijeti bez ludih nestrpljivosti i kukavnih strahova. Dakle, treba reagirati s uzdržljivošću na njegovu prisutnost i s molitvom na njegovo zavođenje. Beskorisno je raspravljati sa sotonom. Pobijedio bi on, jer je jak u svojoj dialektici. Samo ga Bog može pobijediti. Zato se treba uteći Bogu, da On govori za nas i preko nas. Pokazati sotoni ono Ime i onaj Znak, ne toliko ispisane na papiru ili urezane u drvu, koliko napisane i urezane u srcu. Moje Ime i moj Znak! Odvratiti sotoni jedino kada pokušava praviti se jednakim Bogu, služeći se riječju Božjom, jer je sotona ne podnosi. Zatim, nakon borbe, dolazi pobjeda, i anđeli služe i brane pobjednika od mržnje sotonske. Okrepljuju ga rosama nebeskim, Milošću koju izlijevaju punim rukama u srce vjernog sina, sa blagoslovom koji miluje duh. Treba imati volju pobijediti sotonu i vjeru u Boga i u njegovu pomoć. Vjeru u moć molitve i u dobrotu Gospodnju. Tada sotona ne može činiti zla. Idi u miru. (Ulomak iz knjige Marije Valtorta „Spjev o Bogočovjeku”).
Po običaju, odabrane vjerske tekstove prati pjesma srca mog:

O daj mi snage

O daj mi snage Bože moj
udijeli milost u srcu mom
ukloni zamke svakog zla
svjetlo Tvoje duše je poj

Duša moja pripada tebi
tijelo pohlepe sačuvaj mi
odvrati zloga ne daj me
sve duše propast želi on

Po mojem srcu govori mi
znakom križa Zakon budi
sve sile zloga odvraćaj Ti
ljubav moja pripada Tebi

Nadaj me zlu o Bože moj
utječem se snagom svom
po znaku Križa Sina tvog
o daj mi snage Bože moj!
(eum)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.