II -Smisao obraćenja!

08.01.2021.

Nastavno na prethdni post svakom ljudskom biću, makar neposredno prije smrti, preporučam Obraćenje iz ljubavi prema Bogu. Osim po ljubavi, ne postoji neka druga vrsta obraćenja, recimo u smislu pridobivanja bilo kakvog interesa, to bi bila čista zabluda. Ni samo spasenje nije adekvatan izraz za ono što čovjek dobiva u Božjoj blizini već ovdje na zemlji. Zašto je tako malo, odnosno još uvijek nedovoljno obraćenja? Upravo zbog toga što se mnogi ne trude da razumiju smisao obraćenja. Kao što i danas mnogi ne razumiju što im se događa u životu. Kada bi to razumjeli, razumjeli bi i smisao žrtve. Cjelokupni Isusov put i život satkan je u smislu njegove žrtve, kao onoga, koji je jedan od nas, dakle, kao čovjek, ne kao Bog. Mi još uvijek živimo u ne razriješenim religijskim pojmovima tko se žrtvovao na križu. Zbog toga su mnogi skeptici ostali skeptici, ja bi ih nazvao " Nevjerne Tome ". Čovjek nikada ne može biti Bog, ali može nastojati biti kao Bog. („Budite savršeni kao otac Moj na nebu“) Isus Krist je jedinstvena Osoba po Božjem Naumu, i ne ponovljiv slučaj u povijesti. Došao je na krilima ljubavi, radi spasa čovjeka, da svjedoči istinu i svima koji to žele pokaže put, a kada je ljubav u poitanju Otac nam po Sinu najbolje dokazuje da je Bogu sve moguće. Problem je u tome što mi Njegovu poruku ne razumijemo ili pod utjecajem zla ne želimo razumjeti. Preuzeti odgovornost za vlastiti život je preuzimanje žrtve. On je preuzeo najviši i nateži oblik žrtvovanja, i nije jedini koji je to učinio. Žrtve se izražavaju u najrazličitijim oblicima. Veličina žrtve je u njezinom dostojanstvu. Isuse pomozi mi da moja žrtva bude dostojna Tebe. U ime Tvoje, i prolivene Tvoje krvi, protivim se Sotoni, uzročniku sveg Zla i Grijeha, ocu laži!
(Pismo prijatelja – Borisa, Tekst uskladio i dopunio EuM).

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.