Molitve dva srca - II

02.01.2021.

Pod zajedničkim nazivom “Za molitvu kojom tebi vapim” su dvije pjesme kao jedan Eho objavljen od strane dva autora sa bloga: Karenjina00 i EuM-a. Hvala ti prijateljice na odgovoru pjesmom - pjesmi, i na blagoslovu da naše riječi nade iziđu na svjetlo dana. Neka naše riječi razumijevanja pjesmom utješe sva ranjena srca.

Dome moj

Jutro drhti što li sudba sprema,
nebo gledam doma moga nema
zemljo mati danas te ne poznam
smiluj mi se, istinu da doznam

Nit blagosti niti svijetla ima
gledam tebe a bol me prožima
zar te moram dome ostaviti
još je teže s tobom ranjen biti

U čas nesta sve što mi je dato
zemljo mati umiri se zato
da li mogu s tobom govoriti
doma moga dal će opet biti

Gledam moje drage uspomene
zid tvoj srušen, boli otkrivene
gdje ću noćas tihe suze liti
tko će drugi meni smiraj biti.
(EuM)


Za molitvu kojom tebi vapim

Ostao sam goloruk u bolu
Sve se ruši što ne mogu spasit
Nit rukama ponovo sagradit
Uspomene po mojemu domu

U tebi sam stekao imanje
Po tebi sam snove posijao
I od tebe ploda ubirao
Kud me tjeraš, kud me šalješ

Jesam li ti sagriješio nešto
Da mi hladno ti okrećeš leđa
Bijesna li si Zemljo moja sveta
Trneš moje upaljeno svjetlo

Korak mi je ko olovo težak
Dal pred mene zidovi će pasti
Kada više neću moć poznati
Praga svoga s kojeg mi je bježat

Al srce je moje patnjom jako
Za molitvu kojom tebi vapim
Ostavi mi život mojih dragih
Ostavi mi moje čedo malo
(karenjina00)


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.