Na putu mira, istine i ljubavi (11)

29.05.2020.

Nakon uskrsnuća (I dolazak);
-»Ne smijete se uznemirivati, prijatelji, kad vam se ukažem. I dalje sam vaš Učitelj koji je s vama dijelio hranu i san i koji vas je izabrao jer vas je ljubio. I sada vas ljubim.« Isus veoma naglasi te posljednje riječi. Nastavi: »Vi ste bili sa Mnom u kušnjama… Bit ćete sa Mnom i u slavi. Ne spuštajte glave. U nedjelju uvečer, kad sam došao k vama prvi put nakon svog uskrsnuća, ulio sam vam Duha Svetoga…Ne znate li da je ulijevanje Duha kao krštenje ognjem? Jer Duh je Ljubav, a Ljubav uništava grijehe. Svaka će osoba doći k Meni svojim duhom kada materijalnom smrću ostavi tijelo kao beskorisne posmrtne ostatke. (Iz govor učenicima nakon uskrsnuća).

Iz života - kroz povijest čovjeka:
- Gledam u stoljeća… vrijeme i beskrajne mase ljudi koji će postojati. Svi su preda Mnom… Vidim… pokolje i ratove, lažne mirove i strahovita klanja, mržnju i lopovluk, putenost i oholost. Od vremena do vremena zelena oaza: period povratka ka Križu, o ljubljeni moji, prijatelji koje šaljem po putovima svijeta da nastavite djelo što sam ga Ja započeo...

- U vrijeme mira (nakon II – dolaska):
Poput obeliska (kamenog stupa) koji označuje čistu vodu usred suhog pijeska pustinje podići će se moj Križ s ljubavlju, nakon što otrov zla bude ljude učinio bolesnima od bijesa. Oko Križa će cvjetati, posađene uzduž obala spasonosne vode, palme jednog perioda mira i dobra u svijetu. Duše će, poput jelena i gazela, poput lastavica i golubova trčati k tome odmornom, svježem, hranjivom utočištu da ozdrave od svojih boli i da se iznova nadaju i vjeruju. A utočište će sklopiti svoje grane poput kupole da štiti od nevremena i žege i držat će daleko zmije i divlje zvijeri sa Znakom koji tjera u bijeg svo zlo. Tako, dok ljudi budu htjeli.
(Ulomci iz knjige Marije Valtorta „Evanđelje kako mi je bilo objavljeno”.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.