Na putu mira, istine i ljubavi (9):

21.05.2020.

- MOJA BAKA:
Sad znam da je moja baka radila najkorisniji mogući posao u svojoj starosti... Baka je podosta godina bila udovica i živjela je sama u svojoj kući. Svi su u selu znali da je vrlo pobožna. Dolazeći joj povremeno u posjete, stekao sam dojam da ona po cijele dane samo moli. Preostalo vrijeme potrošila bi na ‘brzo’ kuhanje (ako nije postila), a televizor za nju nije postojao. Svi smo znali da je na neki način posebna (sveta) žena. Blagoslov na našim obiteljima bio je toliko očit da su mnogi od nas znali otkud dolazi. Vidjelo se to ubrzo nakon njezine smrti. Obitelji koje su nastavile molitvu, nastavile su i dalje živjeti u blagoslovu, dok su one bez molitve, polako, ali sigurno tonule, neću reći u prokletstvo, ali blagoslov je polako iščezavao. Sigurno je jedno: nakon njezine smrti mnogo se toga promijenilo. Nikad neću zaboraviti jedan dan kad sam došao posjetiti baku. Bilo mi je tada desetak godina. Baka me postavila ispred sebe i ozbiljno mi rekla: „Ako želiš u životu biti sretan, moli se Mariji da te čuva i vodi, a Duhu Svetomu da ti prosvjetljuje pamet!“ Bilo je to prvi put u mom životu da sam na neki, meni neobjašnjiv, način znao da mi to nije rekao samo čovjek (moja baka), nego da mi, preko bake, govori Bog. Te su se riječi duboko urezale u moje pamćenje. Sad znam da je moja baka radila najkorisniji mogući posao u svojoj starosti. O, kad bi drugi djedovi i bake shvatili što propuštaju kad nemaju vremena ni volje zastupati svoje potomstvo u molitvi, te prenositi unucima svoja molitvena iskustva! Možda nam svima nedostaje ljubavi? (Iz knjige „Krunica – kako djelotvorno moliti krunicu” autora Josipa Lončara).
/EuM: Odabrao radi moje Bake koja ima sličnu priču/

-Iako mnogi od vas vide sunce, mjesec, zvijezde i boje, oči su vam ipak zatvorene. Jer, sve dok čovjek ne ispunjava volju Božju, ne može i gledati Njegovu slavu. On vidi samo površinu života, a ne gleda dubinu bitka. Samo onaj tko ispunjava Božji zakon, postaje jasniji i gleda dubine života, gleda misli ljudi i razumije jezik živih bića. On spoznaje putove u beskonačnost. Ko ispunjava zakon Božji, vidjet će jasnije, a tko postane zakon Božji taj je i u beskonačnosti kod kuće. (Iz knjige “Ovo je moja riječ – naklada Gabriele, Zg)
/EuM: što nam je činiti - početi čitati Božju riječ, dovoljno je 5 min prije spavanja i tako zaboraviti brige a primiti blagoslov po volji Božjoj/

-Ljudi rastu kada su voljeni na pravi način. Želiš li pomoći nekome da zaliječi svoje rane, voli ga bez očekivanja i računa. (Matt McHargue ) /EuM: Tvoja ruža neće rasti ako ju ne zalijevaš/

-Ustanimo, prijatelji i dođite sa Mnom da vas još učim moliti. Molitva hrani vaše snage jer vas sjedinjuje s Bogom. I pritom Isus ustane i pođe prema malom stubištu. Ali kad je već na njegovu podnožju, okrene se i gleda me. Pomislim, o Oče, gleda me! Misli na mene! Traži svoj mali »glas«, i radost što je sa svojim prijateljima ne priječi ga da se sjeti mene! Gleda me iznad glava apostola i smiješi mi se. Podigne ruku blagoslivljajući me i kaže: »Mir bio s tobom Marija.« I viđenje prestane. (Iz govora svojim apostolima nakon uskrsnuća, nakon objeda u prostoriji „zadnje večere“, a prema ulomku iz knjige Marije Valtorta „Evanđelje kako mi je bilo objavljeno) /EuM: Ne zaboravi, i tebe pogleda kada ga zazoveš, a može ti pomoći onoliko koliko vjeruješ, onoliko koliko ljubiš! O Bože, pomozi mojoj vjeri, pomozi mojoj ljubavi, da mogu dostojno pominjati Tvoje ime!/

- Postoji samo jedno vrijeme koje je važno – Sada! To je najvažnije vrijeme jer je jedino kada imamo bilo kakvu moć. (L. N. Tolstoj) /EuM: danas svi od nas najprije traže malo vremena, a najkorisnije vrijeme je ono provedeno u molitvi/

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.