Na putu mira, istine i ljubavi (7):

17.05.2020.

- Želim ti ispričati jednu priču. Možda si ju već čuo… Nema veze, poslušaj ju ponovno. Baš je dobra! Jedan je čovjek došao u raj. „Što ću ja ovdje kod tebe? Zašto si me sada doveo k sebi, sada kad sam mrtav? Mislim da sam cijeli svoj život proveo bez tebe. Nikada te nisam primijetio“ – govorio je čovjek Bogu. „Pođi sa mnom“ – odgovori mu Bog – „pokazat ću ti nešto.“ I povede Bog čovjeka u jedno veliko polje. Od jednog kraja polja do drugog vodila je jedna staza. Malo je išla ravno, malo cik-cak, pa onda u velikim zavojima, malo zaobilaznim putem… „Vidiš li ovu stazu?“ – upita Bog čovjeka. „Ovu je stazu ostavio tvoj život.“ „Da, poznajem je!“ – reče čovjek i nastavi: „Odakle dolazi drugi par tragova pored mojih?“ „To su moji tragovi“ – reče Bog. „Ja sam sve vrijeme hodio pored tebe. Samo me ti nisi primijetio.“ „Ali ovdje“ – nastavi čovjek – „vidiš li ovaj uvrnuti put? Tu su vidljivi samo jedni otisci. Upravo u tom vremenu kada sam imao najdublje krize svog života, i kada sam se osjećao usamljen, tada sam te stvarno trebao. Gdje si bio tada?“ „U to vrijeme“ – reče mu Bog – „kada ti je bilo najgore, tada sam te nosio. To su moji tragovi.“ Nemoj zaboraviti na Božju prisutnost u svome životu. Dopusti mu da te nosi. Predaj mu se. Imaj povjerenja u njega. Neka te nosi na svojim ramenima. Bog korača s tobom i onda kada ga ne vidiš. (Izvor: bok.hr)

- A svrha svega, čuvaj svoje srce, jer iz njega izvire život.“ (Izr 4, 23) Sve što se događa u našem srcu, utječe na naš život. Ono što nam je u srcu utječe na naš brak, obitelj, financijsko stanje… postaje tragom koji ostavljamo iza sebe. Ono što mislimo utječe na stanje naše duše i srca. (Vesna Biorac)

-‘Ja’, svojim Imenom i svojom Naravi se kunem da ću zaustaviti trenutak u vječnosti. Prestat će vrijeme i započet će Sud. ‘Sud’ koji dijeli zauvijek ‘Dobro’ od ‘Zla’ nakon tisućljeća suživota na zemlji. Tada će se dovršiti misterij Boga. Tada ćete spoznati Boga Dobro će se vratiti k izvoru od kojega je poteklo. Zlo će se strmoglaviti gdje je već bilo strmoglavljeno od trenutka Luciferove pobune i odakle je izišlo da uznemiri slabost Adama po zavođenju sjetila i po oholosti. Tada će se dovršiti misterij Boga. Tada ćete spoznati Boga. Svi, svi ljudi zemlje, od Adama do posljednjeg rođenog, sakupljeni poput zrnaca pijeska na prudu vječnog žala, vidjet će Boga, Gospodara, Stvoritelja, Suca, Kralja. (Onaj koji Jest., koji je naš Stvoritelj, On zna tko Jest, i nama će to reći kada za to dođe vrijeme ako se odlučimo ostati njegovo zahvalno dijete!)

- Isus govori: „Budite iskreni u svojim djelima, jer Bog sve vidi…

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.