Tražim riječi zahvale za Tebe

11.04.2020.

Večeras sam odlučio šutjeti,
i na kratko riječi obuzdati
moj Bože, gledam tvoj križ,
od života, tko može više dati

I danas nude nam maske,
a meni su potrebne riječi
da iskažem zahvalnost Tebi
za život što daruješ meni

Često se jadam za ovo ili ono
da mi je potrebno još to ili toliko
zaboravim da već imam previše
Tvoju riječ i čist zrak koji dišem

U željama se ponekad izgubim,
od traženja sam se već umorio,
u čežnji tražim Tvoj put iz sna
još neznam tko sam, a tko to zna?

Ti si mudro odredio moju mjeru
i znaš što imam ispod ovog neba
a sve ostalo neka bude milost
i dar onima kojima više treba..

Tražim riječi zahvale za Tebe
želim zahvaliti da ne čekam jutro
ovaj dan sjećanja na Tvoje muke
u molitvi Uskrsu pružiti ruke!

Molit ću za one koji su odustali,
za one koji su zaboravili ljubiti
Bože, molim Te milost svete tišine,
zahvalno srce da nosim Tvoje ime!

Napisano 10. travnanj 2020., Veliki petak - prigodna pjesma zahvale: EuM

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.