Moje božansko i očinsko Srce želi da bude shvaćeno, voljeno i čašćeno od svih ljudi..

09.11.2019.

(Bog Otac govori svojoj djeci - 4)

Dolazim među vas na dva načina: putem Križa i Euharistije!
Putem Križa silazim među Svoju djecu jer sam kroz Križ sproveo
Svojega Sina koji vas je otkupio. Za vas Križ je put kojim ćete se uzdići
do Mojega Sina, te od Mojega Sina do Mene. Bez Križa nikada ne biste
mogli doći k Meni jer je čovjek griješeći navukao na sebe kaznu kojom je
odcjepljen od Boga. U Euharistiji obitavam među vama poput Oca sa
Svojom obitelji. Želio sam da Moj Sin ustanovi Euharistiju kako bi svako
svetohranište bila riznica Moje milosti, Mojega bogatstva i Moje ljubavi
koju ću predati ljudima, Mojoj djeci. Kroz ova dva sredstva uvijek sam
neprestano spuštao Svoj utjecaj i Svoje neiscrpno milosrđe. …

Sada kada sam vam pokazao kako Moj Sin Isus predstavlja Mene među
ljudima, te da kroz Njega Ja neprestano obitavam među njima, želim vam
pokazati da dolazim među vas kroz Mojega Svetog Duha. Djelo ove treće
Osobe Mojega božanstva sprovodi se u tišini a da ga ljudi često nisu ni
svjesni. Za Mene je to veoma prikladan način života, ne samo u svetohraništu,
već i u dušama svih onih koji su u stanju milosti, kako bih utvrdio Svoje
prijestolje u njima te tamo zauvijek obitavao, poput istinskog Oca koji ljubi,
štiti i pomaže Svoju djecu. Nitko još nije pojmio beskrajnu želju Mojega
božanskog i očinskog Srca da bude shvaćeno, voljeno i čašćeno od svih ljudi,
pravednih i grješnih. To su tri prinosa koja želim primiti od ljudi u znak poklonstva
kako bih uvijek bio milosrdan i srdačan, čak i prema najbezdušnijim grješnicima.

Što sve nisam učinio za Svoj narod; od Adama do Josipa, Isusovog poočima,
te od Josipovog vremena do danas, kako bi Mi ljudi iskazali posebnu počast
kao njihovom Ocu, Stvoritelju i Spasitelju! Međutim, nije Mi još iskazano ovo
posebno štovanje kojem sam se toliko nadao i čeznuo! U Knjizi Izlaska čitate
kako Boga treba slaviti na poseban način. Pogotovo Davidovi psalmi govore
o ovom učenju. U zapovijedima koje sam predao Mojsiju naglasio sam: «Štovati
i ljubit ćeš u potpunosti samo jednoga Boga.» No dobro, ljubiti i štovati su dvije
stvari koje idu zajedno. Budući da sam vas obdario tolikim blagodatima, morate
Me slaviti na poseban način! Dajući vam život, želio sam vas stvoriti na Svoju sliku!

Stoga je vaše srce nježno kao Moje i Moje kao vaše! Što li ne biste učinili kada
bi vam jedan od vaših bližnjih napravio malu uslugu da bi vam ugodio? Čak i
najbezdušniji čovjek bio bi zahvalan takvoj osobi zauvijek. Svatko bi pokušao
pronaći nešto što bi pružilo najveće veselje, zauzvrat za učinjenu uslugu. Evo,
Ja ću vam biti mnogo više zahvalan, osiguravši vam vječni život, ako Mi učiniti
malenu uslugu časteći Me kao što tražim. Prepoznajem da Me častite u Mojem Sinu
i da postoje oni koji su u mogućnosti sve Mi prikazati kroz Mojega Sina, ali takvih
je malo! Nemojte vjerovati da časteći Mojega Sina ne iskazujete počast i Meni!

Svakako da Me slavite, budući da živim u Svom Sinu. Stoga, sve što je u Njegovu
slavu i u Moju je. Ali želio bih vidjeti ljude koji odaju čast njihovom Ocu i Stvoritelju
s posebnim štovanjem. Što više častite Mene, više ćete častiti Mojega Sina jer je
sukladno Mojoj volji On postao Utjelovljena Riječ i obitavao među vama kako bi
obznanio Onoga koji Ga je poslao. Voljeli biste Mene i Mojega Sina više nego sada
kada biste Me poznavali.

(Nastavlja se..)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.