Kako Bog ozdravlja – 2. nastavak

07.10.2019.

Dakle, (prema prethodnom postu) izlječenje je bila snažna
potvrda snage Božje riječi! Puno godina kasnije izliječeni
propovjednik je ovo svjedočanstvo snimio, i to je došlo do
jednog mladog čovjeka u Londonu, koji je više od 20 godina
bolovao od istog kroničnog ekcema. Kada je čuo njegovu
poruku na kazeti, odlučio je i on svakodnevno čitati Božju
riječ i hraniti se njome. Već nakon dva, tri tjedna, bio je
potpuno zdrav!
Bog, kada nam govori, zahtijeva nepodijeljenu pažnju.
Njegove riječi zaslužuju najveću pažnju kao izraz našeg
najvećeg poštovanja. Veliki problem današnjice je „bolest
podijeljene pažnje.“ Ljudi u isto vrijeme rade dvije, tri stvari.
U crkvama je veliki problem rastresenost, pogotovo za vrijeme
čitanja Božje riječi! Ako ju nisu čuli ni primili u svoje srce, tada
je razumljivo da ona neće moći donijeti ploda u njihovom životu.

Riječ kada se ne čuje i ne razumije onda je podložna gubitku
jer ne dolazi do našeg srca. Upravo takvim gubitkom i našim
neznanjem Zli se služi da nas zavede i odvede dalje od vjere...
Zato je za izlječenje od presudne važnosti: slušanje!! Važno je
Što i kako slušamo! U knjizi Izlaska 15,26 Bog preko Mojsija
ovako Bog progovara svome narodu:
„Budeš li zdušno slušao glas Jahve, Boga svoga, vršeći što je
pravo u njegovim očima; budeš li pružao uho njegovim zapovijedima
i držao njegove zakone, nikakvih bolesti koje sam pustio na Egipćane,
na vas neću puštati. Jer Ja sam Bog koji dajem zdravlje!“

Izjava: „Ja sam Bog koji dajem zdravlje,“ na suvremenom hebrejskom
bi zvučala: „Ja imam lijek za vas, Ja sam vaš liječnik!“ Dakle, Bog
poručuje svom narodu: „Želim biti vaš liječnik!“ Ali Bog navodi i
određuje uvjete. „Budeš li zdušno slušao glas Jahve, Boga svoga!“
– znači slušati s potpunom pažnjom, pazeći da ti ni jedna riječ ne
padne na zemlju, nego u tvoje srce – gdje Božja riječ treba biti
posijana, ako želiš da ona donese plod!

/Tekst prilagođen blogu - Izvor na upit – nastavak 3. slijedi/

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.