Nova poruka Kraljice Mira

03.10.2019.

Poruka preko vidjelice Mirjane (02.10.2019.):

“Draga djeco,
Volja i ljubav Nebeskoga Oca čine da
sam tu medu vama da vam majčinskom
ljubavlju pomognem rastu vjere u srcu,
da biste uistinu mogli shvatiti svrhu
zemaljskoga života i veličinu nebeskoga.

Djeco moja, zemaljski život je put k vječnosti,
k istini i životu - mome Sinu. Tim putem vas
želim povesti. Vi, djeco moja, vi koji uvijek
žeđate za vise ljubavi, istine i vjere, znajte
da je samo jedan izvor s kojega možete piti –
pouzdanje u Nebeskoga Oca, pouzdanje
u Njegovu ljubav.

Prepustite se u potpunosti Njegovoj volji
i ne bojte se. Sve ono sto je najbolje za vas,
sve što vas vodi k vječnom životu, bit će
vam dato. Shvatit ćete da svrha života nije
uvijek htjeti i uzimati, već ljubiti i davati.

Imat ćete istinski mir i istinsku ljubav, bit ćete
apostoli ljubavi, činit ćete vašim primjerom da
ona moja djeca koja ne poznaju moga Sina i
Njegovu ljubav požele upoznati ga.

Djeco moja, apostoli moje ljubavi, klanjajte se
sa mnom mome Sinu i ljubite ga iznad svega.
Uvijek nastojte živjeti u Njegovoj istini.

Hvala vam.”

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.