Evanđelje po Ivanu - 11

21.08.2019.

Isus navješćuje svoj odlazak

Farizeji su dočuli da mnoštvo tako govorka
o njemu te glavari svećenički i farizeji poslaše
stražare da ga uhite. Onda Isus reče:
»Još sam malo vremena s vama
i idem k Onome koji me posla. Tražit ćete me,
i nećete me naći. I gdje sam ja, vi ne možete doći.«

Tada se Židovi zapitaše među sobom:
»Kamo ovaj kani poći da ga mi nećemo naći?
Ne kani li poći rasijanima među Grcima
i poučavati Grke? Što znači riječ koju reče:
'Tražit ćete me i nećete me naći; i
gdje sam ja, vi ne možete doći'?«

Rijeke žive vode

U posljednji dan, veliki dan blagdana,
dok je Isus tamo stajao, povika:
»Ako je tko žedan, neka dođe k meni i neka pije.
Onaj tko vjeruje u mene - kao što Pismo reče -
'iz njegove će utrobe poteći rijeke žive vode'.«
A ovo reče o Duhu kojega su imali primiti oni
koji povjeruju u njega. Duh, naime, tu još ne bijaše,
jer Isus još ne bi proslavljen.

Pitanja o Kristovu podrijetlu

Kad su neki iz mnoštva čuli ove riječi, govorili su:
»Ovo je uistinu Prorok.« »Ovo je Krist« - govorili su.
Neki su opet govorili: »Zar Krist dolazi iz Galileje?«
Ne kaže li Pismo da će Krist doći od roda Davidova
iz mjesta Betlehema, odakle je i David?«

Tako zbog njega nastade razdor među ljudima.
Neki su ga od njih htjeli uhititi, ali nitko ne dignu na nj ruku.
Stražari tada dođu glavarima svećeničkim i farizejima,
a oni ih upitaše: »Zašto ga ne dovedoste?« Stražari odgovoriše:
»Nikada nitko nije ovako govorio.« Farizeji im nato odgovoriše:

»Zar ste i vi zavedeni? Je li tko od glavara povjerovao u njega?
Ili tko od farizeja? Nego ova svjetina što Zakona ne zna - prokleta je!
«Rekne im Nikodem, onaj koji jednom prije dođe k njemu,
a bijaše jedan od njih: »Sudi li naš Zakon nekoga a da ga
najprije ne sasluša i ne dozna što čini?«Tada mu odgovoriše:
»Nisi li i ti iz Galileje? Istraži i vidi da iz Galileje ne ustaje prorok.
«I otiđoše svaki svojoj kući.

Footnotes:

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.