Istina što je to...

19.04.2019.

(Istina što je to)

Istina je Čovjek kojeg vidiš,
Čovjek koji je danas umro za tebe,
što je tužna, a ujedno i radosna vijest dana...

I zato, sam ti morao priopćito tu vijest,
Da smo zajedno, danas, umro je naš Gospodin,
moj i Tvoj, za naše grijehe i za naš Novi Život.

Kad sam se jutros probudio,
mahinalno sam podigao glavu,
kroz prozor pogledo, vidio radost proljeća...

Poljubio sam ovaj dan,
U srcu, niz obraz potekle su mi suze
i još mi je vlažan dok ovo pišem...

Ne mogu opisati tu emociju,
osim što mi Duh Sveti čini da sam ispunjen
ljubavi Njegovom ne samo za sebe, za čitavu Planetu.

Malo je ovog vtrenutka jedan čovjek,
jedan stvor, moja mača i mačak, ili pitica u letu
kad sve vidim, hoću u ljubavi vidjeti čitavu Planetu...

Zemlja danas stenje pod ljudskim teretom..
zar nam je grijeh zaista toliko ogroman da ona jadna plače.
Eto, zato mi je ovaj dana, makar tako tužan ,tako i radostan,

I, znam da je ovaj dan Vječan,
drugačijeg ga u srcu i ne mogu zamisliti.
I ne bojim se bolesti, zla, jer život je dan na moju radost

i Slavu moga Gospodina, Amen!
...
Sretan Ti Uskrs Božji Prijatelju,
Sretan Uskrs i uskršnji blagdani svima!..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.