OTAC nam govori - 2.

22.02.2014.

N A S A V A K - II

Od dana kada sam stvorio čovjeka,
nikad se nisam odvojio od njega.
Kao njegov stvoritelj i Otac osjećam
potrebu da ga ljubim.

Ja ga ljubim ne zato što mi je potreban,
nego zbog svoje Očinske i Stvoriteljske ljubavi.
S toga prebivam s njime, pratim ga svuda,
pomažem mu i dajem mu sve što mu treba.
Vidim sve njegove potrebe, muke, želje, a
najsretniji sam kad mu pomognem i spasim ga.

Ljudi misle da sam Ja neki strašan Bog
koji će čitavo čovječanstvo strovaliti u pakao.
Kakvo li će to iznenađenje biti na kraju vremena
kad budu vidjeli duše za koje su mislili da su izgubljene,
kako uživaju u vječnom blaženstvu zajedno sa izabranima.
Želim da sva Moja stvorenja znaju da postoji Otac
koji bdije nad njima i koji želi da već sada,
ovdje na zemlji, dožive vječno blaženstvo.

Majka nikada ne zaboravlja maleno biće koje je donijela
na svijet. Nije li još čudesnije da Ja mislim na sva svoja bića
koja sam stvorio. Ako majka voli to biće koje sam joj
Ja podario, Ja ga ljubim još i više jer sam ga stvorio.
Ako se i dogodi da majka ne ljubi svoje dijete zbog
neke mane na njemu, tada ga ja još više ljubim.
Kada dijete odraste ona ga može ponekad i zaboraviti
jer rjeđe misli na njega, ali ja ga nikad neću zaboravioti.
Ja ga uvijek ljubim pa čak i onda kada on zaboravi
na mene, svog Oca i Stvoritelja.
Ja ga se uvijek sjetim i ljubim.

Već sam bio rekao da vam želim već ovdje na zemlji podariti
vječno blaženstvo, ali vi još niste razumjeli Moje riječi.
Ako Me ljubite i zovete slatkim imenom Oca, spoznat će te
već ovdje na zemlji, ljubav i povjerenje koje će vam donijeti
vječnu sreću o kojoj će te pjevati na nebu
zajedno s ostalim izabranicima.

Nije li to nebeska sreća koja će trajati vječno.
Stoga želim da čovjek bude svjestan da sam Ja tamo gdje je on.
Da ne bi mogao živjeti kad Ja ne bi bio s njim, živ poput njega.
Usprkos njegovoj nevjerici, ja sam uvijek uz njega"!


(Poruku Oca, objavljujem doslovno, autentično izvoru)
EuM

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.