OTAC nam govori - 1.

15.02.2014.

NASTAVAK -I

"Došao je Moj čas,
ljudi me trebaju upoznati, ljubiti i štovati
kako bih im, kao Stvoritelj, mogao biti Otac
i Spasitelji i predmet njihove vječne radosti.
Sve ovo što sam vam rekao vama je već poznato.

Htio bih vas na to podsjetiti,
kako bi ste stalno imali na umu da sam Ja vaš
dobri, a ne strašni Otac, te da sam Otac svih ljudi
kako ovih današnjih tako i onih koje ću stvoriti
do kraja svijeta. Želim da me ljudi upoznaju, ljube
i nadasve štuju. Da prepoznaju Moju beskrajnu
Ljubav prema svima, a osobito prema grešnicima,
bolesnima, umirućim i svima koji pate.

Želim samo jedno,
a to je sve ih ljubiti, dati im sve svoje milosti,
oprostiti pokajnicima, ne suditi im po Mojoj pravdi
nego po Mojoj Ljubavi, kako bi svi bili spašeni i
postali mojim izabranicima.

Dajem vam obećanje koje će trajati vječno:
Zovite me Ocem s ufanjem i ljubavlju i od toga
će te Oca sve dobiti s Ljubavlju i Milosrđem."


(gornja poruka je autentična, izvor ću objaviti nakon serijala
Očevih poruka koji slijedi svakog slijedećeg vikenda)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.