Fressssssh

četvrtak, 18.02.2016.

korizma




Ajme gospe moja da mi je izist krempitu, onako šoto voće rekla je Ines frizerka.

Šta si rekla, šta šapćeš tuko kad smo samo nas dvi ovdi, rekla je Kate.

Ajme jesi dosadna, rekla je Ines, kuvaj mi tu kavu, ajme da mi je izist krempitu.

Sad si prošla kraj Bobisa šta nisi kupila krempitu, rekla je Kate, nego sad mene ovdi zajebavaš.

Muči rekla je Ines, jezik prigrizla dabogda, oćeš me na grij natentat, i ovako san slaba, a ti još moju viru potkopaješ.

Jebate Ineska, jesi se ti to sinoć napušila, rekla je Kate, pa te još uvik drži, o kakvin grijin pričaš.

A tuko, rekla je Ines, al ne znaš da san se ostavila pašti u korizmu, a ti me nagovaraš da iden u Bobisa, da prikršin obećanje, pa da u paklu završin.

Obećala si ti, rekla je Kate, koliko se ja sićan i da neš one stvari više davat dok te neki ne vinča, pa ja bome ne vidin još vere na prstu.

Šta si taka, rekla je Ines, Špiro je reka da će me vinčat.

Je a kad, rekla je Kate.

Šta ja znan kad, rekla je Ines, reka je u subotu, a čega si se ti ostavila u korizmu kad si toliko pametna.

Duvana, rekla je Kate.

Ajme svi kažu da je to najgore, rekla je Ines.

E vas dvi, reka je Zdene.

E barba Zdene, rekla je Ines.

Oš kavu, rekla je Kate.

Oću, reka je Zdene, šta vas dvi činite.

Evo patimo, rekla je Ines.

A gospe ti, reka je Zdene, začin.

A radi korizme, rekla je Ines, čega ste se barba Zdene vi odrekli u korizmu.

Ja san se ostavija razgovora sa ženon, reka je Zdene, neć rič s njon do Uskrsa progovoriti.

Di ste, reka je Špiro, Kate daj mi kavu.

Špiro , rekla je Ines, čega si se ti ostavija u korizmu.

Ja neću prat noge, reka je Špiro, šta te je sad korizma ćapala.

A kad mi se pričinjaju leteće krempite, rekla je Ines, a moš mislit kako je tek Kati.

Šta je njoj, pita je Špiro.

A ona se duvana ostavila, rekla je Ines.

Aha a kad je počela fumat, reka je Špiro.

A ne znan nije mi rekla, rekla je Ines, gospe da mi je izist krempitu pa umrit.

- 15:24 - Komentari (27) - Isprintaj - #