Fressssssh

ponedjeljak, 21.09.2015.

Idemo delat

Božo ovo su naši policijoti, sad ti pričaj, mene če odma u pržun, jerbo misle da san ja oni šta oće lagumat one šta su štampali slikovnicu

Stoj ko ide, Štef dvojica su, pazi da nam ne buju pobegli
Naj buju pobegli, bumo ih mam uhapsili, i prepelali u Čakovec u stanicu

Mister polismen, mister Zoki giv as vikendnica

Božo jeben te mutavog, nije Zoki, Milan, Božo Miki će nan dat vikendicu

Nou Zoki, Zoki nou gud, Miki giv vikendnica

Bandić, reci in Bandić

Bandit giv vikendnica

Kaj ovi pripovedaju, si ih kaj razmel Joža

Kaj bi ih razmel, tak sam furt žedan, da mi se leteći gemišteki, ukazivaju

Pasport, dokument, jebem vas garave

No pasport, refuđi, Angela, Đermani

Štef išći ih kak se zoviju, da ih popišeme, i gremo v brtiju

Voc nejm

Bin Hasani, Bin Pašnjo, Bandit giv vikendnica

Kaj bumo žnjimi Štef

Nikaj, bumo se delali da ih nis ni videli, gremo mam v brtiju

Ajmo Božo pravac Zagreb

No Zagreb, Angela Đermani

Aj ne seri više s ton Anđelon, dopizdija si i Bogu i čoviku


Dva sata i četrdeset sedam minuta kasnije

Dobar dan mi bi kod gradonačelnika

Imate li dogovoreno

Mi ćemo u njegovu vikendicu gospođo

Samo trenutak, Barbara zovi gradonačelnika i novinare odmah

Dobar dan, zadnjih petnaest godina otkad gradonačelnik upravlja Zagrebom sve je u redu, i onima koji žele da gradonačelnik ne bude više gradonačelnik, mogu reći samo dvije riječi, uzalud vam trud svirači

Gdje su ti novinari, imam ja posla, Barbara oće li to

Evo idu gospon gradonačelnik

Mister Bandit, giv vikendnica

Mister gradonačelnik nema vremena, no tajm, idemo delat, arbajt

No arbajt, pliz no arbajt, refjuđi, Angela giv tauzen euro, no arbajt

Za to vrijeme na drugom kraju države

Ajme šta mi je oni poznat

Koji Bise

Oni tamo, Horacijo, negdi san ga vidila, vidi one sumnjive tipove oko njega, stalno se nešto došapćavaju, imaju one slušalice u uvo, pa paru retardirani

Je Bise pari da pričaju sami sa sobon

Ma odaklen ja onoga poznan

A biće sa televizije

Ti El Diablo ne zajebavaj, znaš da mi ćaća neda gledat televiziju otkad je ona šupjača došla i Big Brader, jeba jon pas mater berlavoj

A onda si ga biće vidila u životinjsko carstvo, ne pari mi baš nešto pametan

Znan šta ću, zvat ću V ona će znat šta triba

Šta ti je rekla

Shadow rekla je da u nikon priručniku piše da se svaka sumnjiva osoba mora uapsit, i da bi nika Agata, odma znala šta je skrivija

Ajmo onda uhapsit ovoga kad već ne moremo nać Franju, Horacijo zašto me tako gledaš

Bravo Agnes dobro si se sitila, a ko zna možda je on i Franjo, a vidi onoga iza njega, jebate je nabildan, majko moja da mi ga je opipat

Na moj znak krećemo

More Horacijo

Nu ga šta se koprca, apsin te u ime i bezime zakona, pristani se koprcat

Veži ga, Bise, stavi mu lisice

Evo mećen mu ih, šta si reka, a Zoran, drago mi je ja san Bise, neudata, šta govoriš, premijer, je je i ja san Jelena Rozga samo ne znan šta mi je danas

Šta ti je reka Bise

Muči Horacijo, srića da smo ga uapsili, ludonja kaže da je premijer, ma sitit ću se ja di san ga vidila

- 09:52 - Komentari (9) - Isprintaj - #