Fressssssh

subota, 19.09.2015.

U kukuruzin

Ššššš ,ne šuškaj glupane, čut će nas.

Ibn Musa Bin Hasani

Jebate koji si ti sada i šta oćeš.

Salam alejkum

A salame oćeš, e jebiga neman, iman samo zeru pršuta a ti to ne ideš to je od prasca, onjk onjk, pra sac

Alah imanet šejtane

E ja san Paško, ilitiga Franjo, a ti si kažeš Alah, to je ka u nas Božo

Merhaba

Je je dobri moj Božo, a od koga ti bižiš ja se skrivan od one šempjaste Mele

Assad Assad

Nije sad ima nedilju dana san uteka, sagni se đava te odbija manitog, evo neko ide

Gospe moja je čudna ova slavonija , kad se naidiš nemaš čovika su čin u tintaru potegnit, nema stine ni za lika

Dobro je Bise a zašto smo mi ovdi

A Horacijo , ti ništa nemoš zapametit, jesan li ti lipo rekla da je V rekla da tražimo Franju u kukuruzin

Je ne zna se koja je pametnija od vas dvi

Ti El Dijablo muči vidiš da sinjajen ove dezertere, mogla bi dva tri udomit , vidi koliko i ima mogla bi se i udat

Šefe neko je isprid nas

Pitaj ga kako se zove Agnes

Dva su Ibn Musa Bin Hasani, i Ibn Franja Bin Paškani

Jebe mi se za te arape, pitaj i jesu li vidili koga

Vrtu glavon da nisu

Ajmo onda ća

Ajmo i mi Božo

- 16:44 - Komentari (34) - Isprintaj - #