Fressssssh

ponedjeljak, 14.09.2015.

In the name of law

Joooooooj Agneza je donila krafne, rekla je Bise, mi detektivi najvolimo krafne, ajmo ist krafne

Ja bi radije ispitiva Melu, reka je El Diablo, jel je ko pritresa, evo ja ću dok vi izidete krafne

Ni govora začulo se s vrata, oćeš da ti odma citiran sve članke Ustava, ili oćete da van se uvalin u završni račun pa da vidimo odakle van novci za krafne

Koja je ovo jebate, reka je El Diablo

Lion Queen, prošaputao je Horacijo, prenoseći požudni pogled s Agnes na Lion Queen

Prikršili ste sve šta se moglo prikršit, rekla je Lion i izbacila desno kolino, ispod kojega se crvenila lakirana crvena čizma

Horacijo nije ništa reka, samo je blenija

Šta ti blejiš, ovo je jedino crveno šta ćeš na meni vidit, rekla je Lion, dok su momci iz Brštanova ginuli za slobodu, ti si po Amerikama učija kako kršit Ustavom zagarantirane slobode, oćeš da ti sad zoven druge Blogettice pa da ti otpivamo Odu Života, ovaj radosti

Škužajte gospođice Lion, reka je Horacio lovimo manitog bombaša samoubojicu Franju, ovaj Paška

Budi precizan, oštro će Lion, sloboda nema cijenu, nemoš u pržun uvalit obojicu odluči se

Ma to je jedan, rekla je Bise, ka Frešcajg i Escajg, baš san danas tumačila čoviku iz tiskare, ono kad smo bili.....

Dobro je Bise rekla je Shadow Stone, ja izuzetno cijenim vaš rad gospođo Lion, i svih drugih Blogettica, i zahvalna sam što posjetite moj blog

Dobro dat ću ti majicu sa promocije novog albuma, rekla je Lion, i sve Blogettice će se potpisat

Tako je sve i počelo, reka je El Diablo, đava odnija te promocije i ko i je izmislija, al nismo mogli svi otić otpivat, Samo jedan dan života, od Miše na klapski mot

Dok se vi ovde zajebajete, Paško će doć do Šestanovca, pa će bit opet ajmo zvat V, reka je Horacijo, ajmo radit, dosta je zajebancije, ti El Diablo ajde pripipaj, ovaj ispitaj Melu, a ja ću sve riješit s gospođicom Lion

More rekla je Lion, samo skini te oćale pariš ka tarantela s njima

Evo sad ću, reka je Horacijo, dođite u moj ured, čini mi se da imate maću na čizmama, sad ću van ja to izglancat

to be continued

- 23:25 - Komentari (11) - Isprintaj - #