Povijest ljudske gluposti

utorak, 07.02.2023.

Daj sitnog...

Pričalo se da će, nakon uvođenja eura, sve poskupiti, ali to je bila teorija zavjere za lumene na blogu.
Naravno, poskupilo je sve doslovno istu sekundu 1.1.23. nakon čega su se lumeni pravili "englezi".

Unatoč tome meni sve izgleda jeftinije, 2€?, 4,50€? 10€? 10€ je 75kn, prije bi se mislio prije keširanje 75kn, a sad, ma daj sve za tu siću!

Da je euro šugava valuta pokazalo se odmah prvih dana, kad je na mnogim dućanima pisalo da ne primaju novčanice od 200 i 500 eura
jer to su, navodno bin laden novčanice (??).

Ali problema ima i s malim novčanicama. U kunama mi se dogodilo 2-3 puta u životu da mi je blagajnica tražila sitnije apoene, jer mi nije imala za vratiti. Danas mi se to događa na dnevnoj bazi, pogotovo ako dođeš ranije izjutra.

Jučer sam rano krenuo na put i ubrzo ogladnio, obišao sam 2-3 dućana s novčanicom od 20€ i ostao gladan.
Supruga je dan prije pokušala kupiti neke potkošulje i naravno ostala bez njih.

Kad smo ušli u EU, izgubili smo nacionalni suverenitet, kad smo ušli u NATO izgubili smo hrvatsku pušku na hrvatskom ramenu,
kad smo ušli u Schengen izgubili smo pravo na vlastite granice, kad smo ušli u eurozonu izgubili smo hrvatski takuin u hrvatskom džepu.

Valjda smo, ovako lumeni, sve to i zaslužili.

- 11:21 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.