Povijest ljudske gluposti

utorak, 12.05.2020.

Povijest ljudske gluposti

Ima nas koji lijepo pišu i koje je gušt čitati. Ima nas koji imaju što reći, pa neka kažu, i u redu je da kažu. Ima nas, koji eto,,, tu su samo da bi se družili, i u redu je, nek se druže. Ja osobno želim samo izbaciti iz glave neke nagomilane podatke, da prestanem više o njima razbijati glavu. S toga mi blog dođe kao škafetin u koji pospremam stvari, kako mi se ne bi motale oko nogu.

Plan bloga "Drevni spisi ne pričaju bajke" je bio razotkriti jednu od najukorjenjenijih ljudski gluposti, u vjerovanje da spisi drevnih naroda pričaju o bogu ili bogovima.
Ako netko vjeruje u boga, i to mu pomaže da bude dobar čovjek i da se osjeća dobro, svaka čast! Samo bi se budala tome protivio.
Dapače, nikad nisam tvrdio da bog ne postoji, jer da bi tako nešto tvrdio, morao bih to i znati, a ja o tome baš ništa ne znam, niti o tome nitko ništa ne zna, zato se i zove vjera.
Moja je tvrdnja, dakle, samo u tome da drevni spisi, pa stoga i biblija, ne pričaju o bogu i bogovima i mislim da sam to uspio dokazati u prvim, nikako posjećivanim, postovima, pisanim u doba kad nisam znao da treba ostaviti prvi komentar da bi ti post bio vidljiv.

Ali svi znamo da vjera ima moć zbog majke svih strahova, strah od smrti. I svi želimo čuti da poslije smrti postoji još nešto, ali da istodobno nećemo završiti na laganoj vražjoj vatrici.
Ako je tako, evo vam savjet.
U paklu završavaju oni koji krive druge,, "Mate me nagovorio", "Ivo me zaveo", Stipe me prevario" itd.
U čistilištu završavaju oni koji priznaju grijehe,, "jeste kriv sam, učinio sam to, žao mio je."
U raju pak završavaju oni koji kažu,, "grijeh? koji grijeh? A misliš ono od maloprije? Ma moš misliti!"
Ima i drugi "savjet", ali ne znam dali bi ga, zbog nacionalnog ponosa, trebao reći, ali eto, tek toliko da se zna. Ako ste bili jako zločesti i ne želite završiti u paklu cijelu vječnost, ali i dalje želite vjerovati u istog boga i njegova sina prebacite se na pravoslavlje. U pravoslavlju postoji pojam o "kraju vremena" (?) kad će svi imati dovoljno vremena da se pokaju i svi će završiti u raju, dok čistilište i ne postoji

Vjerojatno bi i dalje pisao o istoj temi, da nas, ovakve jadne i bijedne, nije pogodila još jedna bijedna ljudska glupost. Glupost zbog koje sam morao skretati s teme, vražja korona.
Prisjetio sam se tako da, osim religije, ima i ostalih duboko ukorijenjenih gluposti.

Mislimo da živimo u demokraciji i slobodnom tržištu, ali ni jedno ni drugo ne postoji. mislimo da se planet zagrijava zbog ljudske emisije CO2 ???
Sjećate li se one popularne pošalice kad god bi nam uveli novi porez?
"Jednog dana će nam uvesti porez na disanje zraka".
E pa to je upravo ono što se događa, obzirom da ljudi izdišu ugljični dioksid.
Mislimo da smo naše političare mi birali, ali nismo. mislimo da je EU nastala kao prevencija od budućih velikih ratova, ali nije, veliki su ratovi bili zbog mnogo čega, a jedna od njih je bila i stvaranje ove nedemokratske super države, zašto? Pa zato što vlast mora biti centralizirana.

Zbog svega toga ću ubuduće pisati o svemu tome (ali naravno i svoje stare teme), što pak zahtjeva novi naslov i novi opis bloga, pa evo ga.


- 02:24 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.