Moje dnevne iluzije

24.03.2006.

Kao što možete vidjeti, "preimenovala" sam se, iako nisam htjela promijeniti i adresu bloga. Odavno nisam više "apstinent", a cigarete ću već ostaviti, imam neke planove... Dakle, još jednom želim zahvaliti tutor blogu, ovaj dizajn me stvarno pogodio u žicu.

Stislo me uzduž i poprijeko, malo sam si previše nagurala dnevnu satnicu, po dobrom, starom običaju. Imala sam nekoliko stresnih situacija na poslu koje su me bacile u veš-mašinu. Slijedom svega toga zaključila sam da mi je vrijeme za godišnji, ako me kolega ne razapne. Naime, približava se Uskrs, a s njime i moj 31. rođendan, travanj je pred vratima... Vrijeme ide sumanuto. Vidjet ćemo kakva će biti situacija, možda će biti prilike da prošećem praznom plažom i razbistrim misli... Nedostaje mi Makarska, more i miris soli, samo ondje znam što mi je činiti...

Tipkamo se, moram platiti nagomilane račune.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.