Zahvalnost

01.08.2005.

Obožavam večeri poput jučerašnje... Okupili smo najbliže prijatelje: moju buduću vjenčanu kumu, novopečeni par iz prijašnjeg posta (ajme kako su slatki :)) i budućeg vjenčanog kuma. Napravili smo kasnopopodnevni roštilj u vrtu, no na kraju su nas komarci istjerali u stan. Uživali smo u dobroj zafrkanciji, pričali o svemu, puštali glazbu, pjevali, gledali Stalonea u ringu... Kumu sam utrapila staru gitaru. Dečko je vrlo perspektivan pjevač i vjerojatno će negdje na jesen početi raditi na prvom singlu (dobio je ponudu). Glas mu je specifičan i snažan, recimo da je sličan onom pjevaču iz Opće opasnosti (ne mogu se sjetiti imena, još je jutro). Između ostalog, sam je skladao nekoliko pjesama od kojih me prolaze trnci... Uživali smo u privatnom koncertu.

Gledala sam te ljude, moje drage prijatelje i mislila si koliko sam zapravo sretna. Imati takav krug ljudi veliko je bogatstvo. Malo je onih koji čovjeku u potpunosti odgovaraju, može ih se nabrojati na prste jedne ruke i zato su vrlo dragocjeni. Ma kakvi izlasci, zadimljene prostorije ili dernek! Ovo je bio čisti, stopostotni užitak za dušu...

Hvala vam i nadam se da ćemo ovakva druženja još puno puta ponoviti.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.