Dječja duša

04.06.2005.

Htjela bih da ponovno mogu maštati kao djeca. Danas sam se igrala sa svojim nećacima. U nekoliko minuta koliko su mi posvetili u pauzi ratovanja, ispričala sam im priču o velikom starom kestenu koji zapovijeda drvoredima lipa. Sve im govori - koliko dugo smiju dozvoliti vjetru da šumi njihovim lišćem, kada smiju procvjetati, kada stiže jesen pa moraju odbaciti lišće... Stari je kesten najveći i najstariji među njima, pa tako i najiskusniji, no ipak vrhovno zapovjedništvo pripada još starijem i još većem hrastu u susjedstvu...

Doduše, njih se moje kratko izlaganje i nije pretjerano dojmilo, sudeći prema brzini kojom su nastavili žestoku bitku. Kesteni, hrastovi, lipe i slična stabla nisu u kategoriji pokemona, digimona, a nisu ni dinamična poput mafije ili ratnika. Samo stoje i šušte... bezveze... Zapravo, ta je priča više bila za mene. Kao dijete sam imala izrazito bujnu maštu koja je ponekad graničila s halucinacijama. :) Bilo bi lijepo kad bi mi netko htio ispričati priču za laku noć. Mene bi doista zanimalo što je sve kesten do sada doživio, kakve je muke prolazio za vrijeme jakih oluja, kakve sve tajne čuvaju njegove krošnje, tko se sve verao njegovim granama i koje su obitelji ptica svijale na njemu gnijezda.

Ponekad sam stvarno umorna od stvarnosti i fale mi ti paralelni svijetovi. U nekoliko sam navrata pokušavala pisati dječje priče, ali sam shvatila da sam u sebi potisnula maštu. Možda bih uz vježbanje tijela, morala poraditi na vježbi mozga - treba naučiti ponovno probuditi dijete u sebi. Djeca su ta sa kojima bi trebali obnoviti neke životne lekcije, poput onih o uživanju u životu, o igri... Zato uživam u njhovom društvu. Danas sam svu četvoricu povela u park preko ceste dok su stariji roštiljali. Najprije je došla moja sestra, pa šogorica... Htjele su mi pomoći, mislile su da sam se umorila i da sa njima provodim vrijeme više iz neke usluge... Iskreno, bilo mi je sjajno u njihovom društvu, bolje nego s odraslima i zapravo mi odrasli nisu nedostajali.

Ivane, Josipe, Luka, Marko - hvala vam, teta vas jako voli :)


Marko, Josip, Luka i Ivan

Marko, Josip, Luka i Ivan

Ivan i Josip

Ivan i Josip

Marko i Luka

Marko i Luka s tatom (mojim bratom) :)

PS. ovo su prošlogodišnje slikice, ali nisu puno veći... :)



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.