Dnevnik budale?

19.12.2004.

Možda sam tako trebala nazvati, zvučalo bi realnije...
Dakle, sad sam u fazi žvakanja čačkalice. Ali ionako mi se čini da bih uskoro mogla pobrati nekakvu virozu, a u tom slučaju prestanak neće biti problem.

Rekli su mi da zapišem sve razloge koji god mi padnu na pamet, a zbog kojih bih prestala pušiti:
1. srce - ovako su mi češće ekstrasistole
2. grlo - češće boli
3. nervoza kad ostanem bez cigareta - ajme, onaj odvratan osjećaj "moram, moram, moram...", pa onda kopam po torbici, tražim po ladicama, pretražujem džepove, da bih na kraju žicala ko prosjak ili trčala do kioska... Bljak
4. pluća - naravno, nije potrebno objašnjenje
5. lice - zaklela sam se da ću s 30 izgledati bolje nego ikada prije... Imam još četiri mjeseca na raspolaganju, a vrećice su tamno crne...
6. zubi - kamenac, kvarljivost...
7. zadah iz ustiju - odvratan, smrdljivi zadan ujutro nakon buđenja...
8. smrdljiva odjeća
9. vrtoglavice i glavobolje, posebno ako pretjeram...

Moram se natjerati ovo pročitati po nekoliko puta, možda evoluiram od majmuna do homo sapiensa...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.