GRAL

30.03.2018.



slika: digital art europe_grail_lithuanian


kao da je onaj sveti Gral

iz kojeg je On pio

prolio svetu vodu

po svima u Vječnosti...



napisano: 23.05.2011. 09:03h | na portalu Magicus, pjesma je iz moje 13. zbirke poezije
"ZAČARANA STVARNOST"


https://www.magicus.info/ostalo/poezija/drugi-zivot-4

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis pod brojem ISBN-13: 978-1986004176 ISBN-10: 1986004171 Your book has been assigned a CreateSpace ISBN. . Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (20) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






VRIJEME

25.03.2018.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital art

Vrijeme je faktor
na kojeg nitko
ne može utjecati
ni vratiti ga ni požuriti,
može biti samo u njemu – sada.

Oslonac u svemu tome
gubim iz vida,
dok je hladni val ovog jutra
presjekao moj dah.

Ponekad poželim
biti ptica i odletjeti,
ponekad poželim
biti riba i zaroniti...
sada... ovdje,
bez dodira,
bez mira,
sa nemirom mira
koje se uvlači polako
kroz ovo jutro.

Na prstima osjećam
čežnju za tobom,
na trepavicama treperi
hladna magla
i ne pretvara se u kapi,
jednostavno me čeka
u tom vremenu...
...sada.


napisano 2004. | a objavljeno 29.9.2009. za "Temu mjeseca" na portalu Magicus, a iz 1. zbirke
"SJENA DUŠE"

https://www.magicus.info/vijesti/tema-mjeseca/kad-traze-i-kad-ne-traze-oci-duse-su-osjetljive

Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (19) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






SAMOĆA

24.03.2018.



slika: digital art


samoća je vječna

kad je sama u sebi,

a trenutak

kad je njegov zarazni osmijeh

zarazio moj bolestan svijet

iluzija i razočarenja

vratio mi je

osmijeh na lice...



napisano: 07.09.2011. 12:56h | pjesma je iz moje 13. zbirke poezije
"ZAČARANA STVARNOST"


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis pod brojem ISBN-13: 978-1986004176 ISBN-10: 1986004171 Your book has been assigned a CreateSpace ISBN. . Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (7) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






"S LJUBAVLJU ŽENAMA" - PJESMA KOJA JE PROČITANA ...

19.03.2018.

Te večeri, 15.3.2018. bila sam na pjesničkom događanju "S LJUBAVLJU ŽENAMA" o čemu sam već ovdje pisala.

Dobila sam lijepu Zahvalnicu za sudjelovanje u ovom pjesničkom događanju kao i knjigu koja je bila dar iznenađenja organizatora i jako sam se razveselila, ali u njoj nema moje pjesme što me jako rastužilo i umanjilo cijeli dojam te lijepe večeri.

Na žalost, nisam mogla ostati do kraja, morala sam brzo ići doma zbog suprugove bolesti, jer on ne može dugo biti sam kod kuće radi posoperativnog oporavka.

Grafički urednik me pozvao na odlasku, ispričao se što moja pjesma nije u Zborniku, da je greškom izostavljena, ali da će dati tiskati posebnu knjigu za mene i to mi dostaviti.

Prihvatila sam ispriku i otišla kući, ali u meni je ostao neki gorak trag nedorečenosti i tuge, a kasnije sam saznala, da je izostavljena pjesma još jedne autorice.

Nema veze, Zahvalnica je tu, knjiga je tu, nema pjesme unutra, ali pjesma je pročitana, poslana je 03.01.2018. putem e-mail-a organizatorici događaja.

Knjigu su spremali na brzinu, bilo je to lijepo iznenađenje za sve nas kad je organizatorica rekla, da je napravljen Zbornik, jako sam se razveselila, jer je to bila tajna i bilo mi je strašno drago što su to uspjeli učiniti.

Eto, kad dobijem taj obećani Zbornik gdje će biti umetnuta i moja pjesma, spremit ću ga na za to uobičajeno mjesto gdje stoje sve moje zbirke kao i zajedničke zbirke gdje sam sudjelovala sa mojim pjesmama.


Image and video hosting by TinyPic

ZAHVALNICA



KNJIGA



POPIS PJESNIKA ČIJE SU PJESME U ZBORNIKU RADOVA





Image and video hosting by TinyPic



slika: digital art

Pjesma koju sam pročitala na pjesničkom događaju:

MRTVA ZAVIST NEKE DRUGE ŽENE


Sjedim na Zemlji, milijarde godina starijoj od mene i sneno motrim sudbinu kako me mimoilazi, dok sa trga dopiru slabi zvuci ljudskog govora.

Uspavana mi je čista duša, ne dotiče je čak ni krivica nedozvane ljubavi, okrećem leđa suncu i gledam u tvoje bistre oči.

Naše oči ljuto su se ugrizle i ostavile trag na usnama, stisnula sam ruku bliže srcu, ti si me probudio tog zimskog jutra, dok mrtva zavist druge žene pokušava oduzeti čistoj duši vedar pogled, ali u bijelom snu se ipak događaju moja i tvoja ljubav zajedno.

Zaogrnuli smo se tom srećom i mojim imenom si obojio svoje dane, pred tobom sam zastala kao pod sjevernim suncem i utopila svoj zeleni pogled u tvoj.

Imam li to sjeverno sunce iznad sebe i pitam se, može li mrtva zavist neke druge žene oduzeti čistoj duši vedar pogled?



napisano 21.10.2005. u 7:18h | na portalu iskrica-weblog, a iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=70816

Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

''Danas je dan sv. Josipa, zaručnika Marijinog i Isusovog hranitelja; rođen oko 90. pr. Kr., Betlehem, Izrael, preminuo 20. srpnja 18. Nazaret, Izrael;'' po njemu je moj ujak, mamin brat, dobio ime - Josip.

Image and video hosting by TinyPic
Josip, mamin brat, 19.3.1919. - umro: 1943., od njega sam naslijedila dar pisanja poezije

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (23) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






LUTANJE

18.03.2018.



na žalost, i ova moja pjesma je ukradena i to od ADMINA jednog portala, a sve piše ovdje:

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/2018/03/1632132837/opet-krada-pjesme-autorice-jadranke-varga-pa-do-kada-pobogu.html

LJUDI, NE KRADITE TUĐE, PIŠITE SVOJE!!!!



slika: digital artist


Kao nekad smo izvan svakog realnog trajanja života, sami u zaleđenoj sekundi, smrznutoj samoj u sebi, slika života, bezimeno lice nekog davno prošlog svijeta skrivenog u magli i nepoznatog ovom lijepom čistom predvečerju koje se poput meke svile nježno provlači zidom ispod mog balkona.

Taj pogled i te riječi uzele su sve, Sunce je odavno ispisalo svoje stranice ovog lijepog dana, označilo kraj svim svojim bljeskovima i zlatnim nizovima.

Misli mi lutaju vremenom, Mjesec je opet prepun sebe, u tom ciklusu što se ponavlja i obnavlja i neka se obnavlja, a tamnokrila ptica me posjetila, polegla mi je na dušu i zaspala.

Zaiskrila je suza u oku neki dan, zaiskrila i nestala, ta plava sjena Mjeseca će odnijeti zaiskrenu suzu, opet pada tamno predvečerje, skriveno se privuklo ispod balkona i stvorilo međusvijet gdje se vide lutajuće duše.

U arterijama još uvijek teče nešto slično… luta… i odluta ….nebeska tijela rotiraju svojim pravocrtnim linijama… mene nije bilo, odlutala sam svojim nepravilnim stazama u međusvijet sumračja… među nešto slično što se zove – vrsta…


napisano: napisano: 15.6.2009., pjesma iz moje 5. knjige poezije "NA TRGU PTICA",
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=23983

http://www.digitalne-knjige.com/varga5.php

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-7889-83-8 kod NSK Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/





Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (14) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






NA TRGU PTICA

17.03.2018.



slika: digital artist


’'Netko te voli’’, šapće mi Vječnost, prerušila sam se u noć bez Zore, zatvorila sam srce u svjetlost trenutka i ujedinila sam se s igrom u pjesmi, spektar duginih boja baca pozitivno svjetlo na moje konsonante koji se i dalje žele dodvoriti ljubaznoj civiliziranosti amputirane duše.

Željela sam jutros na prozoru uhvatiti Zoru, ali je Suton bio brži i odveo ju je tamo gdje se mnogi pretvaraju u lažne dijamante i gdje se bez riječi gutaju besmisla neke čudne ljudske smislenosti za što nema objašnjenja ni u svetim knjigama ni u ljubavnoj uzvišenosti.

U žurbi sam zaboravila iscijediti oči u tvoj poljubac, zavaravala sam se da to neće potrajati duže, nego će rana Zora zaboraviti moje ime i odvesti me putovima mirisa jorgovana koji uvijek cvjetaju u vrijeme mog rođendana.

Završavam danas ovaj serijal pjesama koje su se počele rojiti oko mirnog čela negdje u kasnu noć sinoćnjeg dana i naglas su se objasnile samo tebi koji znaš kako se šapće na Trgu ptica kad se otkida duša i šalje u hladnu zimu.

Na Trgu ptica dobio si moje srce, a Dušu ćeš sresti kad mi u sljedećoj inkarnaciji šapneš ono ime koje ću prepoznati kad te opet sretnem.


(ova pjesma je posvećena stvarnom događaju, koji se dogodio od 19.12. do 23.12.2004., kad sam spoznala istinitost prorokovih riječi, mog Alena Jakovine, koji je davnog 3.11.1992. prorekao sve ovo što će mi se dogoditi 15.8.2004., kad sam srela mog supruga Davora, a i dalje; sve je dobilo svoje značenje na tom „Trgu ptica“, a samo ja i Davor znamo što je to bilo)

napisano: 27.7.2013. u 17.40h, pjesma iz moje 5. knjige poezije "NA TRGU PTICA",
https://www.ocaravanje.com/na-trgu-ptica/?shoutboxOp=7

http://www.digitalne-knjige.com/varga5.php

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN broj: 978-953-7889-83-8 kod NSK Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (15) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






SKIDANJE VELOVA

16.03.2018.



slika: digital art


skidanje sedmog vela

skidanje je zadnje maske,

ako je ima,

a svatko je ima

bar za zaštitu od ranjavanja

i kad se skine taj sedmi veo

onom koji otkriva lice nevinosti,

nastaje zid šutnje,

jer se nema više što reći...


istina je takva...

jednostavno komplicirana

i nema više onoga

tko će spriječiti njen prodor,

izlazak i objavu...



napisano: 28.6.2009. | pjesma je iz moje 13. zbirke poezije
"ZAČARANA STVARNOST"


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis pod brojem ISBN-13: 978-1986004176 ISBN-10: 1986004171 Your book has been assigned a CreateSpace ISBN. . Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (8) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






TUGA

15.03.2018.



slika: digital art


izuzimanjem stihova

tuga se svija

i dijeli život



napisano: 03.11.2017. u 09:55h | pjesma je iz moje 13. zbirke poezije
"ZAČARANA STVARNOST"


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis pod brojem ISBN-13: 978-1986004176 ISBN-10: 1986004171 Your book has been assigned a CreateSpace ISBN. . Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (10) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






"S LJUBAVLJU ŽENAMA"

14.03.2018.





15. ožujka u 18:00h

Evo, draga gđa. Ljiljana Pasarićek je napisala obavijest pa vidimo:

''Dragi moji " Kutkoljupci" s posebnim ponosom i zadovoljstvom objavljujem imena sudionika koji su potvrdili sudjelovati na

1. MEĐUNARODNOM PJESNIČKOM SUSRETU POD NAZIVOM "S LJUBAVLJU ŽENAMA"

Predsjednica izborne komisije bila je MAJA GREGL, dramaturgija i kao organizator i autorica projekta Ljiljana Pasariček,

Susret će se održati 15.3.2018. s početkom u 18:00h u NARODNOM SVEUČILIŠTU DUBRAVA 51A

Svi ste dobrodošli, radujem se vašem dolasku sretan

POPIS IMENA PJESNIKA KOJI SU SUDIONICI PROGRAMA
(zadržavam pravo izmjene redoslijeda pjesnika u programu)


1. Barica Pahić
2. Mira Marković Mikoć
3. Refika Dedic
4. Dzehva Havić Alagić
5. Bunić Bogdan
6. Dragica Šimić
7. Antun Tudić
8. Zvonimir Friganović
9. Denis Kožljan
10. Marijana Kunjas
11. Maja Gregl
12. Đurđica Beštak
13. Melita Žeželić
14. Nevenka Vlašić
15. Miroslav Ankica Betlehem
16. Dragutin Ljiljana Kušan Sudac
17. Julijana Plenča
18. Marija Hegedušić
19. Ivan Picer
20. Berka Nezić
21. Snežana Liber
22. Manda Kadić
23. Branka Grakalić
24. Zdenka Čavić
25. Nenad Mihaljević
26. Branko Dolenc
27. Marijan Lončarić
28. Ljiljana Grgić
29. Zdravka Meštrović Zdravka Med
30. Milena Zlateska
31. Mirjana Majić
32. Amalija Ljubica Sedlaček
33. Neven Duzevic
34. Andelka Korculanic
35. Jasenka Medvedec
36. Biserka Margareta Vuković
37. Sreto Stojakovic Luzanski
38. Bodruzic Jasna
39. Ivica Drljača
40. Branko Pratengrazer
41. Davorka Črnčec
42. Ružica Kišur Črlenec
43. Jadranka Varga
44. Suad Alagić
45. Nena Crnčević
46. Darko Klarić
47. Anica Bukovski
48. Dragica Mišćević
49. Dean Mikac
50. Ljiljana Hidić Pasarićek"

napiši nešto, ako želiš: (9) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






MOŽDA

12.03.2018.



slika: digital art

I kao dvije zvijezde na nebu
čije suze polako kapaju
u zemaljske oceane,
čekamo da se dogodi
susret između vječnosti i sada.

Iznad koraljnih usana
lebdi zrak tek da se udahne,
a usne se ne otvaraju.

Hoće li taj zrak ostati
i čekati usne da se otvore
i udahnu ga
ili će prolelujati dalje?

Oči duše su osjetljive,
vide daleko i ponovo se sklapaju,
a iza mojih golih ramena
stoji muškarac neodlučan i zbunjen.

Kako prići i ostati?

Možda iza četvrtog dana,
ili iza prvog od snijega
osjetim njegove ruke
na golim ramenima.

Možda.


napisano 11.11.2004. u 9:04h | na portalu iskrica-weblog, a iz 1. zbirke
"SJENA DUŠE"

https://www.iskrica.com/weblogs/post.php?web=1461&log=36940

Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2015/09/1631969813/mozda.2.html

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (9) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






SKITNICA

10.03.2018.



slika: digital art sv stoyanov art


skitnica sa srcem lopova

uzela mi san,

zaokružila dan,

dovela me

pred kraljevsku zabavu

i - nestala



napisano: 08.12.2017. u 17:49h | pjesma je iz moje 13. zbirke poezije
"ZAČARANA STVARNOST"


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis pod brojem ISBN-13: 978-1986004176 ISBN-10: 1986004171 Your book has been assigned a CreateSpace ISBN. . Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






I MOJA PJESMA JE U ZBORNIKU POEZIJE "MESOPOTAMIA 17"

07.03.2018.



Moja pjesma je na 214. stranici ZBORNIKA POEZIJE Međunarodnog festivala poezije "MESOPOTAMIA 2017."




slika: digital art

HALJINA
napisano: 16.3.2013. u 19.15h na portalu Magicus, a iz moje zbirke "PLESAČ NA ŽICI" ISBN 978-953-7889-53-1

Obukla sam najcrnju noć i otišla nedaleko od sna gdje se granice pretapaju jedna u drugu i gdje ne postoji mjesto gdje se duša može sakriti.

Te usne, kojima si ljubio druge, gledam očima tvojim i vidim, da ti se život vraćao unatrag kad si po njihovoj koži ostavljao otiske usana, tako lažne, a u tom trenu tako važne i uz to lice lopova koji krade zadnji izdisaj što ga duša ispušta kada šapće “volim te”.

Hej, dušo, zato ću ti ukrasti taj zadnji izdisaj u ovoj najcrnjoj noćnoj haljini u kojoj ti dolazim i ostavljam moj otisak na tvojim usnama i onda kad je najbolnije i onda kad ostaje samo suza slutnje, gorke šifre tvoje ljubavi zauzimaju svoj sat u mom dnevnom rasporedu pa se vrlo taksativno postavljaju kao imperativ mog trenutka.

Ne!, obukla sam najcrnju noć i odlazim tako blizu snu, da bih se zaboravila i još više kliznula niz noćnu tamu u beskraj ljepote ništavila.


http://www.digitalne-knjige.com/varga4.php

https://www.magicus.info/ostalo/poezija/haljina





https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2015/09/1631660959/h-a-lj-i-n-a.2.html

napiši nešto, ako želiš: (12) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ŠTO ĆU TI JA?

05.03.2018.



slika: digital art Le Monde de Keelan

Što ću ti ja, ovako izgubljena, zazidana u kristalima leda gorke šifre tvog imena, što ću ti ja, ovako sjenovita, izašla iza lica tame i Suncem nepostojeća, što ću ti ja, ovako izgubljena iza druge strane zrcala, drugačije postavljena u koridorima tvojih kretanja?

Što ću ti ja, s očima kojima svjetlo smeta, s očima koje se tako dobro snalaze u labirintima duše?

Što ću ti ja, oko koje ne obilaze leptiri, oko koje ne raste mlada trava i iza čijeg čela se roje čudne misli i želje?

Što ću ti ja, sa silnom tamom u srcu i svjetlom u duši, što ću ti ja ovakva, koja razgovara sa svojim bezdanom i među prstima mrvi sitnu prašinu života pa je baca u svilenu tamu Svemira?

Što ću ti ja, koja u ime osamljenih trenutaka uzaludno stoji na izvoru života i čeka svoj dio „zbogom“ i „zauvijek“?

Možda je najčudnija ta sfera koja mi se plete ovog trenutka iza mirnog čela, dok iznad hladnih voda podzemnog jezera lebdi moja duša i nada se, bar netko u bezdanu je sluša i luta tim podzemnim svijetom, u tami se snalazeći kao u svom postojanju želeći otkriti svaki kutak te misterije .... samu sebe.


napisano 10.10.2009. i objavljeno na blogu 3.6.2010., a iz 1. zbirke
"SJENA DUŠE"

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2010/06/1627683350/sto-cu-ti-ja-napisano-10102009.2.html

Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://www.magicus.info/ostalo/poezija/sto-cu-ti-ja-2

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (17) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






ZLATNI PREDZNAK

04.03.2018.



slika: digital art

Polako iz mene odlazi čežnja za šetnju stazama obraslim mahovinom iz prošlih dana, ne tražim više u sebi zvonik stare crkve pred kojim si bez daha uzeo moje usne i odveo mi dušu u druga vremena postojanja.

U tekstu se polako gube bolne rečenice i ritam postaje drugačiji, protječe slatko vino ljubavi noseći zlatni predznak novog doba.

Anđeo mi je obećao miran san, lijep dan i još ljepši suton, na bijelom stolnjaku se polako rasprostire ova priča i novim putokazima ne daje prazna obećanja, već povezuje dva poljupca sudbine u zlatan otisak na duši.

Vjerovala sam ti nekad, vjerujem ti i sad, ali u onom vremenu, jer kraj mene spava druga duša, čisti plavi astral najavljen u vrijeme, dok smo još ti i ja carovali ovim gradom i hranili jedno drugo na trgu ptica.

Fontane moga grada pjevaju drugačiju pjesmu kapima bistre vode, na ramenima ne nosim težak teret tvoje sjene i više me ne obilazi hladan dah tvog srca niti bistar pogled tvog prekrasnog plavog oka.

Na mom balkonu sad se suši njegova crvena majica i prekriva to zgodno tijelo, vrlo poželjno i podatno, ali ja još nisam ostala bez pitanja u sebi za tebe, dok ispod breza iza moje zgrade raste nova trava, neki novi klinci šetaju i neki novi psići radosno laju.

Ne pišem više balade o velikim plavim očima niti hranim gladno srce na trgu ptica, tamo sam jedne zime grijala vrijedne ruke čiste duše koja sada sanja uz mene.

Još uvijek se sjetim kako su gladne zvijeri zaurlale ispod struka kad su osjetile glad tvojih prepona, dok si dolazio pred moja vrata i sa puno mjere i obzira uzimao srce, gledao ga i nikad ga nisi vratio na mjesto, vječnost je bila u tvojoj ruci, slatko vino se pretvaralo u gorko i aura, satkana od svjetlosti tamnog sjaja, punila se i praznila – bezbojnim bojama.

Iza cijele te priče, uzburkanog mora i bezimenih praznih noći ušetala je čista duša u moj život, zaiskrio je pogled blistavog plavog oka i počeo otkrivati svijetlu stranu tame koja me sakrivala, štitila i još uvijek tvoje ime u pijesku ispisivala.

Gorka šifra tvog imena odletjela je putem sjevernih mora, oteta od valova i bačena albatrosima, završila je negdje među zvijezdama, izgubila sam te – jednom zauvijek, a dobila sam čistu dušu – jednom oduvijek.

I sad taj virtuoz prebire po delikatnim strunama mog nervnog sistema svirajući čudnu glazbu od koje i uvele mimoze procvjetaju, od koje i bijele ptice skladnije pjevaju i od koje srce obilaze plavi leptiri, umjesto gladnih zvijeri ispod struka.

Tamo, gdje je bila rana zadana Longinovim kopljem, stavljena je crvena ruža, stopila se crvena boja ruže sa crvenom bojom krvi i sam centar života opet ocrtava drugačiju boje aure – boje, koje su sad ipak moje.


napisano 3.10.2009. na portalu www.magicus.info, a iz 1. zbirke "SJENA DUŠE"
http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=31309

Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/varga.php

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul/2010/05/1627525351/zlatni-predznak.2.html

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

Image and video hosting by TinyPic

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem ISBN 978-953-7673-60-4 Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (24) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






EMOCIJA

02.03.2018.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital art


Meni je uživanje

hodati po smrznutoj zemlji

kad je kamen stisnut do kamena

i led se lomi pod nogama,

oštri zrak u kosti ulazi,

osjećam, život mi prolazi

i osjećam se kao zemlja smrznuta

u kamenje stisnuta

ledom pokrivena

i Mjesecom obasjana.


Rotirajuće jutro.

Hladno.

Beskrvno i suho.

Komunikacija u takva jutra

mi je na 0.


Tisuće litara vode

pada sa neba,

a ja bih jutros

tako spavala.


napisano: siječanj 1982. i 24.6.2015. u 21,40h | pjesma je iz moje 8. zbirke poezije
"MOJ TAJNI SVIJET"


Image and video hosting by TinyPic
http://www.digitalne-knjige.com/varga8.php

https://www.magicus.info/ostalo/poezija/emocija

Image and video hosting by TinyPic

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis pod brojem ISBN brojevi su:
978-953-8054-81-5 Format: Exe (izvršna datoteka) ISBN 978-953-8054-82-2
. Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (7) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






BIJELI SNOVI

01.03.2018.



slika: digital art


u mojim bijelim snovima

crni anđeo dolazi

i najavljuje odlaske putem Neba,

u tim bijelim snovima

nema ništa za mene,

tek neke sjene

koje lutaju kroz noć


napisano: 17.02.2018. u 12:17h | pjesma je iz moje 13. zbirke poezije
"ZAČARANA STVARNOST"


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

ISBN zapis pod brojem ISBN-13: 978-1986004176 ISBN-10: 1986004171 Your book has been assigned a CreateSpace ISBN. . Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (23) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.