MOJE

01.08.2023.

Kay-F
autor slike/author of photo: Kay F-write on the picture Kay Fernandez del Campo
https://www.pinterest.com/chuliluna19/



Moj san ne završava dobro,
dok bijele ptice lete iz očiju,
a pod kožom pada kiša
ona malo tiša,
ali duga i opasna,
jer potapa snove u beskraj
ne dajući mojim očima sjaj.

Moj dan ne počinje dobro,
bez iznimke je li mahovina zelena
ili se u njoj vidi moja sjena,
lutajuća, pogurena, snena
i odavno zaboravljena.

Moja noć donosi nemir
koji me razvlači u svoje tamnice
gdje samo caruje tišina
i moje ispaćeno lice.

Moje jutro...
naviknule su me moje tišine,
jer one su moja tamnica
gdje nema otkucaja ljudskog srca.


napisano: 11.06.2023. u 14:50h iz moje 23. zbirke poezije koja uskoro izlazi

@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

napiši nešto, ako želiš: (4) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.