TAMA

05.12.2022.



slika: digital art

Moja pjesma "TAMA" uvrštena je u zajedničku zbirku poezije “NA KRILIMA POEZIJE”, sa 5 ciklusa projekta Balkanska pjesnička unija/Poezija godine 2021. U zbirku je uvršteno 212 autora iz 21 države.




Negdje se tama savila
i tijelo mi obavila,
u korijenu se stisnula
i crnu ružu mi donijela.



slika: digital art


Negdje sam vidjela nebo
kako se gubi u daljini,
dok se borim u ovoj tišini
zaustaviti moje nadanje
i neko čudno propadanje.



slika: digital art


Ljudi su me ostavili
u tamnom kutku mene
da se opet vratim tamo
gdje živog govora nema
i gdje se samo tišina sprema,
zaustavili me u trenu buđenja
i ovog nepovratnog čuđenja.



slika: digital art


Ima li me opet u tebi, tamo,
da se pogostimo srcem mojim
i pjevamo onim glasom tvojim
kad si me hranila tim pjesmama
i umirivala tvojim molitvama
otkud nije dolazio sjaj Mjeseca,
već samo tupa bol što srce presijeca?



slika: digital art


Imaš li me, tamo,
kao što si me imala,
dok si se sa mnom igrala
i u svoje čudne igre uplela,
a ja naivna i čudna
kao nekad s tobom bludna
opet se igram ovim slovima
tražeći se u starim bolima?




slika: digital art


napisano: 21.06.2020. u 18:25h iz 17. zbirke poezije"BIJELI PUT"


http://www.digitalne-knjige.com/varga17.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-354-278-2
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/


napiši nešto, ako želiš: (58) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.