PISMO PRIJATELJU-PRIJATELJICI

01.10.2017.



slika: digital artist

hvala ti što si uz mene
i razumiješ one tajne akorde
koje duša iz dubine svemira sluša

hvala ti što si uz mene
kad mi srce zadrhti od brige
i kad ne zna kamo bi se okrenulo
da se ne bi zaboravilo

hvala ti što si uz mene
i kad me radost obuzima carujući životom
hvala što si uz mene
i dijeliš svoj život
svojom duše ljepotom

hvala što si uz mene
i kad te nema
ali tvoja duša je pokraj moje
i tiho se priklanja sjeni mojoj
kao što se i moja priklanja tvojoj

hvala ti što znaš
i što me ovakvu prihvaćaš
a ne kakvu me vide
neki čudni ljudi
hladnog i distanciranog srca

hvala ti za sve
prijateljice/prijatelju moj(a)...


napisano: 19.07.2017. u 13:55h iz zajedničke zbirke

"KAPI ROSE"

Anđa Jotanović,
Željka Košarić Safiris
Tanja Repinac
Jadranka Varga i
dr Zlatan Gavrilović Kovač


Image and video hosting by TinyPic

ISBN kod NSK 978-953-354-062-7

http://www.digitalne-knjige.com/kapirose.php

https://blog.dnevnik.hr/zajednoprotivplagijata/

Image and video hosting by TinyPic

napiši nešto, ako želiš: (10) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.