Reci mi, zaslužujem znati..
rekla si da ćeš mi reći kad bude vrijeme..
sad je vrijeme...
zaslužujem znati..

Tamo gdje je sveto tlo...
Ljubila si me tamo...
Rekla si da ne znaš, a znala si..
Voljela si me u mračnoj sobi
sa strahom u grudima...
Bila si lijepa onako naga i tad si znala...
Ljubio sam te dok su nas u praznoj tvrđavi duhovi gledali nježno
Uživali su u našoj ljubavi..
Da li su oni znali?
U zagušenoj šupi dok je kiša zaljevala ulice prašnjavoga grada..
Skrili smo se i tu si me voljela..JESI LI?!
Došla si k meni u daleki grad...
začudo, opet je padala kiša...
bila si prelijepa... NISAM ZNAO!!!
U sobi punoj opijenih ljudi...
svirala je naša glazba...
...rekao sam ti zbogom...
i nisam znao..NE!!


Reci mi, zaslužujem znati..
rekla si da ćeš mi reći kad bude vrijeme..
sad je vrijeme...
zaslužujem znati..




11.12.2007. u 13:23 · Ostavi komentar (12) · Isprintaj · #