Razgovor između katolika i agnostika



Hvaljen Isus dragi blogeri i blogerice! Evo donosim vam nešto sasvim novo i neočekivano na mom blogu. Iskopao sam negdje ovaj razgovor između katolika i agnostika koji se stvarno zbio i odlučih ga objaviti u izvornom obliku (sa svim gramatičkim greškama i zbrljozama) jer je koristan za svakoga. Može se viditi jasna razlika između vjernika kojemu je vjera javna i privatna stvar i onoga kojemu je vjera samo privatna stvar, također se mogu vidjeti nastojanja da jedna strana razumije drugu i oholost i jedne i druge strane. Teme koje se ova dvojica dohvaćaju jest svakodnevnica, a zanimljivo je da jedan drugog izgrađuju iako su u totalno suprotnim taborima. Može se isčitati da su ova dvojica prijatelji unatoč razlikama u stavovima, što može biti korisno za obojicu i vidimo pokušaje evangelizacije katolika kojemu to baš i ne ide, iako je ovdje on puno riječitij nego agnostik, no valjda je to njegov psihološki profil.a. Nadam se da će vam se svidjeti.

KATOLIK: evo da te pozdravim

AGNOSTIK: ja sam razmišljao što da ti napišem ______
pa sam ti dao samo do znanja da te čitam iako ______

KATOLIK: to mi je draže nekad se ne može dati komentar na ono što se baš i ne shvaća
bez uvrede

AGNOSTIK: nema uvrede, ali nije da ne shvaćam
samo ...
to je kao da netko tko gleda u zelenu boju mi kaže "vidi zelena boja" kao da sam i ne vidim..
ako me možeš shvatiti što ti želim reči
ne znam...

KATOLIK: bio sam na duhovnoj obnovi u nedjelju, svećenik nam je rekao da predanog kršćanina u biti može shvatiti samo predani kršćanin
i to je jest istina

AGNOSTIK: mislim da predanog kršćanina može shvatiti bilo koja osoba koja je predana u nečemu

KATOLIK: da, ali recimo uz sve ove protivštine gdje je KC glavna zločinačka organizacija...
mislim predstavljea
gdje ove godine milijuni katolika otpadaju i prestaju biti katolici

AGNOSTIK: kako misliš "otpadaju"

KATOLIK: pa recimo u Njemačkoj 20 milijuna katolika namjerava napustiti KC zbog poreza, drugi zbog ovih skandala, treći jer im je moral katoličke Crkve prekonzervativan..
Čisto jer KC ne podlaže pritisku da promijeni moralne i vjerske zakone, pa se sada po Papi udara, s onom optužnicom, nekolicina zna da je to bio propust civilnih sudova jer nisu odradili svoj poso...
itd..
Onaj tvoj san o vječnosti
post
zapravo je vrlo blizu realnost
no ipak... :)

AGNOSTIK: da, vjera
jasno mi je

KATOLIK: Ne boj se, stado malo! ;)
Zapravo kršćanska-katolička vjera bi se treba shvaćati po kvalitetu a ne po kvantitetu

AGNOSTIK: čuj rekao bi ti nešto i pitao te i nadam se da nećeš to shvatiti preosobno, može?

KATOLIK: ae

AGNOSTIK: dobor je ovo što kažeš, nije važan broj
uglavnom
to što sve više ljudi napušta Crkvu
ne misliš li da je to zapravo njena krivnja jer se ne želi prilagoditi?
jer recimo..

KATOLIK: I nije namjera da se prilogadi
prilagođenje znači izdaju Boga
i Isusa
jer čemu prilagođenje
Mi smo svi protiv toga
nema prilagođenja svijetu

AGNOSTIK: mislio sma na prilagođenje glede kritika
raskorak između propovjedanog i ponašanja

KATOLIK: Ne, Božja riječ je jasna

AGNOSTIK: sve mi se čini više
da je riječ da je kritika dobrodošla
kad ti to netko kaže
samo pusta riječ.. ne smao kod crkve
nego kod mnogo ljudi

KATOLIK: Sve što se događa u Crkvi pogotov Katoličkoj se može naći u Svetom Pismu tj. Evađeljima. Dokaz da se sva Božja Riječ obestinuje, i one jao farizejima i do onih blaženstava...

AGNOSTIK: nitko ne sluša kritiku.. svi se prvo naljute na nju

KATOLIK: Gledaj, AGNOSTIK
Koliko ti provodiš vremena kao katolik?
Nemo mi diplomatski odgovora, budi iskren

AGNOSTIK: Katoliče, ja sam katolik samo na papiru, iz statistike, iz potreba države.. više to nisam u umu i srcu..
odlučio sam da više nema smisla

KATOLIK: e, bravo

AGNOSTIK: ne vidim razliku između hdz i crkve...

KATOLIK: Pa vidiš ja sam katolik 110%, pa znam većinu toga što se u Katoličkoj crkvi događa, od onih loših do onih dobrih, primam više informacija, više sam u okružju ljudi koji su 150% katolici, dajem sebe cijelog za Crkvu i nastojim je upoznati i promijeniti svojim životom.. Tako da ja mogu kritizirati Crkvu

AGNOSTIK: bez uvrede..
i jel ju kritiziraš?

KATOLIK: Nisam slijep, meni politika ništa ne znači
da 99posto katolike me smatra nenormalnim jer svaki dan idem na Misu, živim čistoću prije braka, molim se svaki dan do 3 sata, čitam duhovna štiva
to je jedna velika kritika njihovoj savjesti
Ja tebe i ljude poput tebe sada više razumjem nego prije nekoliko mjeseci
i jasno mi je da iza svih ti površinskih vjesti o Crkvi i njenom djelovanju ne možete iskreno vidjeti njenu bit
No, vaš je to izbor, sloboda
i Bogu hvala da je tako
i nemoj se ti uvrijediti, za mene nema drugoga boga, niti ičijeg drugoga boga priznam doli Oca, Sina i Duha Svetoga, pa mrzio me zbog toga cijeli svijet ili ne..
eto ti dragi moj ;)

AGNOSTIK: a zašto misliš da je kada se ne slažeš sa nečime to mržnja?
jer ja se ne slažem sa ponašanjem Crkve ali ju ne mrzim

KATOLIK: Dojam koji ti na mene ostavljaš je mržnja
iskreno
Crkva nije HDZ jer nitko u HDZ-u nije vjeran Crkvi
da je tako stvari bi bile drugačije
ne mora biti vjeran Crkvi, nego Boga, a ni njega se ne boj jer da se boje ne bi tlačili narod, donosili nemoralne zakon niti srljali u provaliju zvana EU
to što im daju 300 milijuna to je ništa
isplaćuju što im je bivša država uzela i to je to...
pobrko si lončiće kada si u isprici svojoj usporedio hdz sa vjerom

AGNOSTIK: čuj ne kaže se bezveze

KATOLIK: ili crkvom ili kršćanstvom

AGNOSTIK: crkvena vlast.. riječ vlast..

KATOLIK: crkvena vlast se odnosi na poglavare Crkve
a ona je već odavno odvojena od države i nema nikakvog utjecaja, da ima meni kao katoliku bilo bolje u ovoj sekularnoj državi, ali nije, zapravo gadi mi se na što se sve trođi novac i koji se projekti podržavaju

AGNOSTIK: kažeš ništa 300 miljuna? ipak je to Katoliče plača i mirovina i zdravstvo svim svečenicima

KATOLIK: i ja se s tim ne slažem
i to ne valja
u BiH nije tako

AGNOSTIK: ja već 6 mjeseci nemam pojma što je zdravstvo..

KATOLIK: ali ako Bog da, maknut će se i to s SDP-om, pa će svećenici malo doć sebi neki

AGNOSTIK: mislim da sdp nije odgovor
smatram da oni neće popraviti
jer su dio ekipe u saboru

KATOLIK: nije ali niti je progon katoličke Crkve odgovor
ali SDP je iz istog komunjarskog tabora kao i HDZ tako da nema razlike u RH između lijevice i desnice
osim liberalnosti lijevice koja prelazi okvire moralnih granica

AGNOSTIK: kad su mogli promjeniti stvari
nisu too učinili...

KATOLIK: Pa nije bilo vrijeme takvo, sada kada je Crkva oslabljena, kada je 70% posto katolika svoju vjeru temelji na to što se krizmalo i nakon toga otišlo na Misu kad je pir ili sprovod, misa zadušnica
sve je lako
a čuješ u takvom svijetu živimo

AGNOSTIK: btw prodali su telekomunikacije njemcima, podržavali vrhovnika dok je bio u viktoru lencu isto su se ponašali

KATOLIK: a ne znam što da ti kažem
zapravo me briga za politku,
ako Bog želi da mi bude dobro bit će mi, ako ne, onda to je zlo isto za moje dobro, za moju izgradnju i prihvatiti Njegovu volju je poslanje svakog kršćanina, boriti se za Istinu i Božje zakone i svjedočiti svojim život Živoga Boga prisutnog pod prilika Kruha i Vina, u Evanđelju... Iskreno, više me muči to što propustim biti ljubazan kada trebam, nego što čini Jadranka Kosor i slični..

AGNOSTIK: msilim da bi trebalo i jedno i drugo jer to što smo pasivni
omogučava tim ljudima da nam rade to što nam rade
ne znam što da kažem
volio bi da se njene odluke
krive odluke mene ne diraju
ali zadiraju u moju budućnost
i ove zemlje
kako napraviti obitelj ako nema kako ju prehraniti?

KATOLIK: A u moju nisu, jer moja je budućnost u Božjim rukama, a uz to nisam pasivan, ali djelovat ću kada za to bude vrijeme...
E to je razmišljanje jednog ateista,
a jedan vjernik stavlja svoje povjerenje u Boga
i uzda se u Božju providnost jer kako kaže Psalmist: pravednik neće gladovati

AGNOSTIK: čuj ja vjeru stavljamu privatne vode..

KATOLIK: a tko ti je krvi
kriv
mislim žalim te
jer si zapravo zakinut
bez uvrede
mene to ne muči, kako prehraniti dijete
prehraniti ću ga, ako je ne bude moga, moći će Boga
Bog

AGNOSTIK: zakinut jer smatram da u javnom životu čovjek mora sam djelovat sa vlastitim rukama?

KATOLIK: Kaže Luka u Djelima Apostolski: bijaše on muž pun vjere i Duha Svetoga i Ruka Božja bijaše s Njime

AGNOSTIK: i nisam ateist..

KATOLIK: tako u javnom životu
i u privatnom
a gdje ti je onda vjera??

AGNOSTIK: kao što ti kažeš da ti je važnije ako
propustiš biti ljubazan nego misliti o Kosorici
tako ja imam vjeru da će sve biti u redu što se tiče sebe ali sumnjam da će biti u redu što se tiče države, vidiš zašto izdvajam javno od privatnog

KATOLIK: Javno i privatno, ništa što Isus ne može riješiti

AGNOSTIK: da ali za javno je rekao

KATOLIK: i to je zlo "vjera je privatna stvar", bah!!

AGNOSTIK: da ga damo cezaru

KATOLIK: krivo to shvaćaš
Bogu božje, značit ako se traži država da plaćaš porez plaćaj
, a žrtve koje daješ neka budu Bogu
usmjerene
ne na sva vrata
i zvona postavljena
to je to
ali Bog se da bi tebi koju milost udjelio promijeniti će tok svijeta
ali većina to ne vidi jer to nije razumno

AGNOSTIK: da ali Isus se nije zadirao u političku situaciju

KATOLIK: a Tijelo i Krv Kristova, pričest, to je kanibalizam doslovce, ali zašto to jednostavno ne prihvatiti kao Misterij nepomljiv našim umovima gdje ljubav Božja ispunja čovjeka
pokoravao se i on rimljanima i židovskoj vlasti

AGNOSTIK: pa nije došao da to promjeni

KATOLIK: ali on vršio volju Božju

AGNOSTIK: Katoliče, mislim da su ljudi izgubili vjeru u Crkvu jer se previše toga opravdavalo u Njegovo ime...
KATOLIK: i pouzda se u Boga Oca svoga koji ga je proslavio
Nije istina
Nego zato što ljudima smeta Crkva jer udara na savjest rekao sam ti i molim Boga da se nikada to ne promijeni
i neka nikada ne padne pod utjecaj ovoga mizernog svijeta
odoh, moram jest
pozdrav

AGNOSTIK: dobar tek
i ja isto sam si pripremio
Katoliče
to što me žališ
mi nije uvreda
ja se samo nadam
da mi možemo biti iskreni prijatelji iako smo podjeljeni u tome

KATOLIK: ali iskreno mi vas žao jer vidim skojim se glupostima opterećujete
a tako je malo potrebno, malo poniznosti

AGNOSTIK: zovi to slobodnim izvorom
izborom

KATOLIK: e da
nadam se da ćeš i od tebe jednom postati _______
kao savla pavao
i zato molim
pa šta bude
eto moram ti to reći
;)
hehe
ae odoh
drago mi je bilo
treba li mi ovaj razgovor objaviti
hahah
;)
šta misliš?

AGNOSTIK: trebalo bi sve naše ____
To jest razgovore :) objaviti

KATOLIK: ;)

AGNOSTIK: ajde čujemo se još

KATOLIK: dobro je da se ovo spream
haha
ae pozdrav

AGNOSTIK: ne sumnjam sa drugih obala
baj baj


Vaš Defton!
BVB


29.04.2010. u 16:22 · Ostavi komentar (50) · Isprintaj · #

emanuel59 · 29.04.2010. u 22:08

ODLIČAN POST.ZAKLJUČAK: NEBOJ SE STADO" MALO".......BLAGOSIVAM.

nadripjesnik · 29.04.2010. u 22:23

Zanimljivo. Agnostici se često hvataju za ono "tko je bolji od koga". Ne nužno. I često kažu da su agnostici, a nemaju pojma što to znači. Shvaćaju to, kao, vjerujem u Boga, ali ne vjerujem u Crkvu. A ako ih pitaš vjeruju li da je I. K. umro za nas, također ne vjeruju. O čemu se tu onda priča?

evezmajevska · 30.04.2010. u 13:02

mozda malo pretjerivas...

mina · 30.04.2010. u 14:23

Lijepo je to sve, tvoja vjera i ustrajnost u podržavanju crkve. Međutim ipak ne bi trebao zatvarati oči pred onim što se događa u državi.
Mnogo je takvih koji zatvaraju oči kao da ih se to ne tiče, kao da ne žive u istoj toj državi.
Dok se ti praviš da ti je stalna adresa Kraljevstvo Božje toneš sve dublje kao i mi ostali.
Sanjarski je vjerovati kako "pravednik neće gladovati" ili izjavljivati "mene ne muči kako prehraniti dijete, ako ga ja ne budem mogao moći će Bog" jer 300 000 ljudi nema prilike nema posao i jednostavno ne može, a zar baš u svih tih 300 000 nema pravednika.
Ima Deftone, to su pravednici koji svaki dan svoju muku muče a za to nikoga nije briga.
Pretpostavljam Deftone da je tvoje srce veliko ali ga onda nemoj otvarati samo za Boga i Crkvu nego i za one kojima je to najpotrebnije pa makar ta institucija kojom se toliko dičiš trpjela zbog toga.
Pravi heroji su svuda oko nas, ovi iz Crkve samo su kukavice kao i vlast koja narodu daju samo isprazne riječi od kojih se ne živi i u koje više nitko ne vjeruje.
Lijep pozdrav :)

Neverin · 30.04.2010. u 14:47

nebi se složio sa tobom sa definicijom "agnostik" mada shvaćam da ljudi imaju potrebu druge ljude definirat jer te definicije trebaju da se ljudi nebi osjećali izgubljenima. Da ti kažem da sam mješavina gnostika, agnostika i vjernika nebi me mogao razumiti jer smatraš da su to oprečne stvari i kontradiktorne ali hej i vjerovanje bez da si vidio je isto kontradiktorna činjenica pa ju često spominješ i mislim si da ju shvaćaš. Sa jedne strane malo je teško objašnjavat a sa druge drago mi je da većina ne razumije i ima potrebu da me definira ovako ili onako, da parafraziram misao oscara wildea: što me više ljudi ne razumije to znači da sam u pravu.

Naravno uz to ide premisa da smatram da su ljudi bića koja su u krivu

pozdrav Deftone

ps. nadam se da kad jednom budeš moderator u nekom (ekumenskom) dijalogu da ćeš bolje sakriti simpatije prema samo jednom sugovorniku :)

@nadripjesnik, evo da ti odgovorim što misli "agnostik" pošto je Defton objavio naš razgovor pa sam siguran da ću ti znat odgovoriti u svoje ime. Vjerovanje u Boga a ne u poslanje Crkve ti je povezano sa time da ja sumnjam u samu legitimacijsku bazu iskazanoj u 4 evanđelja u kojoj je lijepo dato na znanje da će Petar biti kamen temeljac zajednice kao Isusov nasljednik. Ja Boga i Crkvu jednostavno zato ne poistovječujem i mogu vjerovati u Boga bez da cijenim i držim u ikakvom računu jednu zemaljsku instituciju poput Crkve (zemaljsku jer ima imovinu i ne sumnjam, matični broj i žiro račun) kao što
vidim razliku između hrvatskog naroda i hrvatske države što mnogi, nazovimo ih nacionalisti, naprosto ne znaju pojmiti. Ali ne treba se čuditi jer ljudi nisu u stanju shvatiti crtu između privatnog i javnog što je nešto naprosto elementarno pa shvaćam da jednostavno nisi u stanju razumijeti. to ti je zato jer misliš da je apriori tvoj način vjerovanja u pravu.
Netko tko je siguran da je u pravu naravno da misli za sve ostale, koje ne misle ko on, da su u krivu. Koegzistiranje više istina i njihova ravnopravnost u definiranom prostoru iako su oprečne tebi, tebi izgleda nepojmljivo. Iz toga razloga su u prošlosti radi jedne "jedinstvene" istine i njezinog širenja učinjeni jako strašni zločini

na kraju krajeva kada zaključci više ne pomažu ja i Defton znamo često zaključiti da će nam nebesa pokazati tko je u pravu a tko je u krivu.. ne prije toga.

pozdrav nadripjesniče

Defton · 30.04.2010. u 17:16

@evezamjevska.. jesam u tvojim očima i onih poput tebe, ne briga me...

Pozdravi mi rodijaka Dadu ;)

@mina...

Ti mene očito ne shvaćaš ozbiljno. U svemu što sam rekao iza toga stojim, Bogu vjerujem i u Njega se uzdam, a želim se jednostavno uzdati slijepo, tj. vršiti Njegovu volju. Crkvu podržajem jer se Njezino učenje i Njezino poslanje ostvariva u mom životu i to je dokaz Njenoj Istinosti.

Vidiš, tvom razumu je to nemoguće shvatiti, to je očito, jer što je tebi sanjarenje meni je zbilja, pri tome zbilja je poduprta i mojoj intervencijom. Radi za Boga i Bog će ti dati.
Pravednik će živjeti od vjere i uistinu je tako i tako će biti.
Vjerujem Isusu Kristu, Evanđeljima, Katoličkoj crkvi.

Ne zatvaram oči pred svijetu, iskreno volio bih da su stvari u ovoj državi drugačije, ali kako stvari stoje tj. kako nam je društvo nametnulo, moram najprije postati netko i nešto, a iskreno to i ne želim, jer vidim da mi to samo unosi nemir.

Tvrda srca ste vi, jer jednostavno ustrajete u svom protivljenju, rekao sam da vas žalim, jer da i vi radite za kraljevstvo Božje na Zemlji, vjeruj mi draga, da bi svaki od ti 300 000 nezaposleni imao svoj dnevni kruh, ali oholost ljudska para nebesa i Boga ponižava tako da..

Gdje nema Boga, nema pravde, pa vi koliko god trubili da iz Crkve dolaze samo isprazne riječi, toliko ćete trpiti nepravdu...

A moje srce je uronjeno u Srce Isusovo - Vječni izvor ljubavi za svakoga, pa onda pogađaj prema kome je otvoreno..

Rekao sam da me nemožete razumjeti, jer samo oni poput mene koji se trude biti Kristovi mogu i ti dokle god ne budeš jela Kruh koji ja jedem i pila Vino koje ja pijem, budi sigurna da me nećeš shvatiti...

@neverin..

rekao si da si mješavina svega i svačega, ali si opet prvi put kada si došao na ovaj blog naglasio da si agnostik, pa sam zato to uzeo...

I mala digresija na ovo što si rekao nadripjesniku:

Koliko je francuska revolucija odnijela žrtava u ime slobode i jednakosti i jedinstva? 2 000 000, a današnje društvo se bazira na njenim konstitucijama. Pa onda nemoj molim te spominjati zločine Crkve ni u kojem kontekstu..

Neverin · 30.04.2010. u 17:35

@Deftone, napisao sam "istina" opčenito pritom sam mislio na sve religije i političke struje koje su radi općeg dobra činili zločine

mina · 30.04.2010. u 18:17

@Deftone, naravno da te shvačam ozbiljno ali to ne znaći da ne mogu imati svoje mišljenje a niti da me ti nakon svakog mog komentara moraš žaliti.
Smatram da obostrano poštovanje ne mora bit upitno ako nam se misli razlikuju.
Poštujem tvoju vjeru.
Crkvu ne poštujem niti najmanje.
Tebi je dozvoljeno vjerovati u što god želiš, ali ja ne vjerujem da je Bog toliko okrutan i bez milosti da oduzima kruh svim tim 300 000 ljudi jer sigurno nisu svi oni oholi i sigurno ne ponižavaju svi Boga, a kad bi čak i to bila istina niti tada ne vjerujem da bi Bog bio toliko okrutan da na taj način kažnjava.
Nisam ja nevjernik, nisam niti nerazumna jednostavno sam realna jer mi pogled na slike kojima smo okruženi kazuje kakvo je stanje.
I moje srce nije tvrdo kako ti to kažeš, ipak bi te molila Deftone da pažljivije biraš rijeći.
Baš zbog toga što mi srce nije tvrdo osječam patnju ljudi i ne širim okolo istinu kako su si sami krivi za to.

srce · 01.05.2010. u 10:43

Najprije nam je ugoditi Bogu, onda sve ostalo, ako je u skladu sa Božjim zakonima. To je najteže, sve drugo je lakše, ali nije od Boga, nego neprijatelja.
Crkva je postavljena od Krista. U njoj su jedino sveti- Sveti Sakramenti, a sve ostalo je ljudsko.
Ovo što se sada događa u Crkvi, po meni, je dobro - jer se čisti, u Crkvi će ostati samo oni koji su tu radi Krista. Koliko ljudi nije išlo u Crkvu jer je gledalo tko i što se sve pokriva sa Njom?! Puno ih je zvano, malo će ih ostati.
Bog je stvorio svijet na više nivoa: fizički, psihički, duhovni. Ljudi koji ne vjeruju u Boga, su zapravo invalidi, jer im fali "osjet" za duhovnu dimenziju. I njih trebamo poštovati i ljubiti jer su i oni djeca Božja, a vjera je Milost Božja.
Da bismo ugodili Bogu trebamo ispoštovati sve dimenzije: fizičku, psihičku i duhovnu. U prve dvije spada sociološki nivo-politika, nezaposleni, neplaćeni...(caru carevo) Ne zaboravimo: četiri u Nebo vapijuća grijeha su: hotimično ubojstvo, sodomski grijeh, tlačenje ubogih, uskraćivanje zaslužene plaće. Ja u ovoj državi vidim podosta nezainteresiranosti Crkve za ova dva zadnja vapijuća grijeha. Sudjelovala bih u tom grijehu kada bi šutjela, ili samo molila.Nitko ne smije biti toliko uronjen u molitvu da ne može čuti vapaj svoga brata. (sv. Augustin)
Kaže prof. T. Ivančić: "Bit će iznenađenja kad dođemo u Nebo."
Dakle, budimo budni, na svim nivoima- djelom i molitvom.
Neka Duh Sveti vodi i blagoslovi svoju Crkvu! To je i moja Crkva!
Blagoslov.

nadripjesnik · 01.05.2010. u 10:56

@neverin: Definicija agnostika nalazi se u nekoliko rječnika, a možeš ju i najdostupnije naći na wikipediji. To je prvo.
Drugo, Petar jest Stijena na kojoj se gradi Crkva. Petar je zatajio Isusa. Zato i jest Crkva takva, naglašavam možda. Nije bezgrješna. U vezi s tim, ne vjerujem da nas bilo koji zapis sili da volimo svećenike, ali za njih treba moliti. Treća je zapovijed jasna o Nedjelji.
Treće, mnogi se razbacuju pojmom nacionalizma. Pripisuje se HDZ-ovcima, i to onda kad se mora. Kad se govori o hrvatskim generalima, onom smiješnom sporu sa Slovencima, o tužbama Srbije protiv Hrvatske, komunističkim istupima... ja sam do kraja nacionalist i ne vidim ništa loše u tome da volim ovu zemlju na kojoj sam rođen i na kojoj želim zauvijek ostati.
Četvrto, mi zapravo jedni druge vrlo lako možemo pojmiti. To o privatnom i javnom primjenjivo je na obje strane.
Peto, zbog jedne istine da su učinjeni strašni zločini, nije baš za uzeti zdravo za gotovo. Na Deftonovu si blogu već mogao čitati o broju žrtava inkvizicije itd. Sjeti se Martina Luthera. Dakle, dođe čovjek s "prihvatimo ovo, prihvatimo ono, pa može i ovo...". Ispočetka je sve u redu i čini se simpatično, ali nakon nekog vremena dobiješ "kuršlus". Odjednom si nigdje. Odjednom se sve miješa, a na kraju vidiš da su oni koji su se zalagali za sve to "slobodnije" zapravo skrivali neke veće ciljeve. Veće, mislim svoje, tj. njihove. Polagao sam prije nekoliko mjeseci nešto iz filozofije i čitao o tome svemu. Ta liberalna struja zapravo je htjela (i želi) umjesto Boga uspostaviti sve putem legitimnosti. Što god to značilo. Zapravo, ona dobro poznata činjenica koju mi je svećenik, tvrdi konzervativac u čije sam se istinite priče uvjerio tokom života, ljudi žele biti bogovima. Bog Je jedan, tj. trojedin, kako bi rekao Balzac, i ne smijemo stvarati više istina. U tom slučaju, svatko bi imao svoju religiju, ili filozofiju.
Šesto, alegorija me naučila da o tome svi možemo imati zasebno mišljenje jedino ako se bavimo jezikom i ako u njemu tražimo istinu. Bog se bavi ipak našim mislima i događajima. Ako razmisliš malo više, shvatit ćeš.
I okani se stilema, kad imamo predivan standardni hrvatski jezik, grješkom shvaćen književnim.
Pozdrav

Voyager-nova generacija · 01.05.2010. u 12:56

Lijepi pozdrav i vrlo zanimljiv dijalog, mi katolici smo pozvani na molitvu za sve i sviđa mi se tvoj pristup, daješ iskreno srce i svjedočiš vjeru, @neverin je zahvalan sugovornik jer poštuje tvoj izbor i korektno raspravlja bez vrijeđanja.
Moram priznati da shvaćam @minu i njezin stav je apsolutno u pravu, ne smijemo okretati glavu od stanja u državi, mi smo pozvani na djelovanje, postoji socijalni nauk KC, Isus nekoliko puta govori što učinite jednom od najmanjih meni ste učinili, potrebno je naše srce da bude otvoreno prema najpotrebitijim, karitativna djelatnost je najvažnija, ti si odlično pokazao da je oholost srca uzrok ovakvog stanja u državi, ali mi koji smo Kristovi trebamo zaista i biti Kristovi, Crkva mora se zalagati za zakone koji će poštovati radnike, koji će im omogućiti neradnu nedjelju, koji će im omogućiti redovno primanje plaće za odrađeni posao, uvođenje kao kaznenog djela neisplatu plaća, sprečavanja opće pojave nelikvidnosti ( u nas je sasvim normalna pojava neplaćanje računa, misli se tu na poslovne subjekte, ne na građane koji moraju redovito plaćati sve režije pa makar završili i na ulici), borbu protiv korupcije i rada na crno ( u nas je nacionalni sport izbjegavanje plaćanja poreza, stoga se u nas i proračun puni uzimanjem od onih najsiromašnijih jer oni jedini sve svoje obveze i plaćaju). Mi kao pojedinci pak smo pozvani na pomoć siromahu, zamislite kad bi svi mi izdvajali mjesečno 10 ili barem 5 posto od svojih primanja za siromašne i karitativnu djelatznost koliko bi sretnih ljudi bilo. Bog nije stvorio 300000 nezaposlenih već ljudi i njihovo oholo srce, ali zato je Bog stvorio svoju Crkvu da nitko ne bude gladan, i zaista mi smo bogata država, stvarno je sramota da ijedan čovjek u ovoj zemlji gladuje. Bog je stvorio mene, tebe, sve nas koji smo katolici i koji smo ljudi da pomognemo da otvorimo svoje srce prema najosjetljivijim. Sve proizlazi iz srca, otvorimo srce prema Isusu i slušajmo ga, možemo se prisjetiti prispodobe o Samaritancu i neće biti gladnih u državi. Ni u svijetu.
Crkva smo svi mi i to je revolucija pomoći siromašnome a ne dizati oružane revolucije u kojima se ubijaju protivnici, zlo se ne može uništiti zlom, već se samo umnaža i postaje još gore.
S druge strane @ neverin smiješno je Crkvu izjednačavati sa jednom političkom strankom, pogotovo onom koja je izašla iz komunističkog nasljeđa, ali te s druge strane i razumijem, samo upozoravam. na nelogičnosti kada optužuješ @ deftona napadajući vladu kojoj je na čelu premijerka koja se nekoliko puta vjenčavala i rastavljala, a on živi kršćansku čistoću do braka. Tko je tu Crkva? Onda dalje kad si već spominjao HDZ, moram reći kada je on imao apsolutnu vlast u državi nije ni pomislio ukidati zakon koji omogućuje ubijanje najnevinijih, koji opravdava ubojstvo, zakon o pobačaju, da ne govorimo o sadašnjoj situaciji ;)

Antifona · 01.05.2010. u 13:58

Prekrasan post i u pravo vrijeme.
Za mene je Bog - Bog. Ne bih ga uspoređivala niti sa svećenicima niti sa SDP-om, HDZ-om itd. Svatko će Bogu polagati račun za svoja djela, ali moramo shvatiti da On nije tako strog kako smo mi prema drugih ljudima. Želim reći da Bog voli jednako i one koji vjeruju u Njega i one koji ne vjeruju i mi bi svi trebali biti dobri i iskreni prijatelji bez obzira kakvo mišljenje imali o Bogu. Pretpostavljam da bi se Bog više ljutio na mene ako se ljutim na nekoga koji ne vjeruje u Boga, nego na onoga koji ne vjeruje u Boga, a ne ljuti se na mene što vjerujem u Njega. Zbog čega? Pa, meni je dao uši, a ovome drugome nije. Griješni smo tek kada spoznamo grijeh, a činimo ga i dalje. Onaj drugi ga još nije spoznao.
Meni ako je netko drag ne mora razmišljati kao ja, ne mora ni vjerovati u Boga, ja ću se pomoliti za njega, a tko zna, možda i on uskoro povjeruje. Mislim da je bitnije da čovjek bude dobar, da voli druge ljude, a to je Bog, jer Bog je ljubav. Kakove koristi imam od ljudi koji idu u crkvu, vjeruju u Boga, a ne znaju kako zlo bi mi učinili.
Ako mi netko kaže da ne vjeruje u Boga, a čini dobre stvari, bolje da i dalje ne vjeruje, nego da počne vjerovati, a činiti loše stvari.
Ako netko ima sve što treba u životu, ugodno mu je, dobro, teško da će taj povjerovati u Boga, a ako to što ima izgubi brzo će krenuti u crkvu. Nikada se ne zna kada će tko povjerovati u Boga.
Molimo se za ljubav i za čisto srce i Bog će nam svima dati sve. Najbitnije je da nam da razumjeti druge ljude. I nema frke, svi se volimo i jedni drugima činimo dobro.
Meni je to sve jednostavno. Ti mislim ovako, ja mislim onako, ako se ne slažemo u tome ajmo razgovarati nešto u čemu se slažemo.
Ako netko vjeruje u Boga, a ne vjeruje u Crkvu. Pretpostavljam da čini dobra djela, jer vjeruje u Boga, ali ne znam zbog čega bi mu crkva smetala. Ako ti ne odgovara neki svećenik, pa ima ih još odabereš nekoga koji ti je drag. I oni su svi ljudi i svi su različiti. Ne bih generalizirala. Netko je postao svećenik zato što je dobar, a netko zato što nije a želi se popraviti, pa nije uspio, he, he. Činjenica je da nam jedino svećenik može oprostiti grijehe svidio se on nama ili ne. Ako netko ne misli tako, pa ne mora, neće ga zbog toga Bog voljeti manje. Mi da bi se Bogu svidjeli moramo voljeti sve one koje On voli. Dobro, On voli jer je svet, ali možemo se i mi potruditi.
Blagoslov i osmjeh ostavljam!

promatram, razmišljam · 01.05.2010. u 18:03

Tko šalje više poruka ?
Slika ili tekst posta ....

Ugodno ti želim ovo krasno prvosvibanjsko popodne i veče.

Kapljice Ljubavi · 01.05.2010. u 20:53

Bog te blagoslovio hvala na posjeti.

Bistrookin svijet · 02.05.2010. u 10:12

Vazda Hvaljen Isus i Marija! Dobro Ti ovo Gospodnje Jutro! Hvala Ti na posjeti ... moram primjetit ... zanimljiv Ti je post ...
Svako Ti dobro od srca želim uz pregršt pozdrava i Blagoslova! : ))))

don branko · 02.05.2010. u 11:04

pozdrav

Neverin · 02.05.2010. u 13:08

@nadripjesnik,

prvo. i sam znam što znači riječ "agnostik". Gnosis na grčkom je znanje dok "a" ispred nje ukida to stanje. Znači onaj koji ne zna dali postoji ili nešto. Pošto sam napisoa da ne volim definicije upravo zato jer ima svega pomalo u meni a ja nisam naprosto samo jedna stvar izbjegavam samog sebe opisati pred drugima ali ako baš moram onda ći Vdeftonu poručiti da ja nisma napisoa da sam agnostik nego da sam gnostik.

drugo. ja dovodim u pitanje to o Šimunu-Petru kao stijeni Crkve. Kršćani su bili gnostička sekta na početku, takvih je bilo mnogo i bili su uzajamno u kompeticiji. Ima 4 evanđelja koja su prihvačena kao mjerodavna (kanon - mjera) dok imaš apokrifne koji su apokrifni zato jer pripadaju konkurentskim gnostičkim sektama. U tim evanđeljima po Judi, možeš doznati da je zapravo Juda jeini shvatio Isusovu bit i pomogao mu da napusti zemaljsko stanje. Isus mu je poručio da će ga svi mrziti. Drugi apostoli su prikazani kao ljubomorni napsram Jude. U evanđelju po mariji magdaleni koji sma isto čitao apostoli su ljubomorni prema Isusovoj miljenici i ženi a da ne spominjem Evanđelje po Tomi ili Evanđelje židova. Uglavnom u čemu je problem? Možemo napraviti paralelu da ti bude jasnije. Desilo se ubojstvo i policija uzima za pravo samo iskaze 4 svijedoka dok ostale nije pitala a ima ih. Dobiva se djelomična istina na bazi koje po meni se ne može ići graditi zajednica. Svatko ima svoj put i čini kako hoće ali ja u tome vidim razlog zašto ja ne prihvačam sve te Istine koje katolici pišu sa veliko I.

Neverin · 02.05.2010. u 13:31

@nadripjesnik,

treće, dok god je netko spreman ubiti nekoga u ime nacije po meni je nacionalizam negativna stvar. Ja obožavam svoje Primorje i Kvarner ali radi njega nebi nekoga silovao, pljačkao ili mu zapalio kuću. Čak ni ako on mene napadne prvi. I ja volim ovu zemlju, nemoj mi brkati lončiće.

četvrto, nadam se da će zaživjeti to o o privatnom i javnom

peto, najbolji test da se vidi dali jedna ideja valja jest "dali si spreman učiniti bilo što da bi se tvoja ideja proširila među druge ljude?" ideja na početku pozitivna samu sebe isključuje na taj način. Inače govorio sma o idejama bilo religijoznim ili političkim opčenitom jer tkogod je spreman radi ideje prihvatiti se nasilja za mene ta osoba ili pokret ne vrijede ništa.

šesto. kakvi stilemi ?

@Voyager, meni nije smješno poistovječivati Crkvu sa strnakom pošto se radi o zemaljskoj vlasti. Kao prvo Crkva jest jedna država. Ima svoje diplomate, poglavara itd... Kao drugo od Kostantina Velikog (koji veliki meni baš i nije) Crkva služi kao legitimizacija za onoga koji je na vlasti u zamjenu za imovinu ili novac, ili povlastice. Ako nije tako onda čemu odvajanje kmetove destine Ckrvi u srednjem vijeku? To ti je nakupljanje tijekom stoljeća.
Ja problem vidim upravo u tome što su ljudi ogrzli toliko u materijalno, to ima veze sa ustaljenim mentalitetom pod kojim je i Crkva pala. Ona je Vlasnik a ti mi reci kako se vlasnici ponašaju? Svaki put ću spominjati sv Franju koji je htio promjeniti stvari ali je njegov vlastiti red odbacio njegov način života i primjer, toliko su svi jako ogrezli u materijalno. Eto zašto poistovječujem, dok je god takva situacija ja odbijam bio dio te zajednice jer ne želim biti samo broj koji će opravdavati daljnje ponašanje te institucije. Što se tiče Deftonovog ponašanja, kamo sreće da ga samoproglašeni veliki vjernici masovno idu oponašat. Pa da djeluju onako kako kažu da djeluju.

@antifona, dobra ti ja antifona...

Isus Kralj Kraljeva · 02.05.2010. u 15:55

Upadoh slučajno, ali moram komentirati.

Isus Kralj Kraljeva · 02.05.2010. u 16:01

Kako ja gledam na našu svetu katoličku i apostolsku crkvu: U Svetom Pismu stoji da je Isus rekao svetom Petru: TI SI PETAR STIJENA, I NA TOJ STIJENI SAFRADIT ĆU CRKVU SVOJU, NI VRATA PAKLENA NEĆE JE NADVLADATI. Po meni, sv. Petar je nakon to, polaganjem ruku svu vlast koju mu je Isus predao, prenosio na apostole, a apostoli dalje na ostalu braću iz svog okruženja. To su u stvari DANAŠNJI SVEĆENICI. Po meni, na našim svećenicima u katoličkoj crkvi IZRAVNI ISUSOV BLAGOSLOV, nekada, dok se ispovijedam, osjećam se kao da pred samim Isusom klečim. A to što se i u crkvene redove uvuklo zlo, ovakvo i onakvo, to joj je Isus ostavio, ovlašćujući svetog Petra za prvog papu, NI VRATA PAKLENA NEĆE JE NADVLADATI. Sile pakla i zla su udarale, udaraju i udarat će po katoličkoj crkvi, ALI JE NEĆE NADVLADATI. Ima jedan ZLI JAKI koji vlada i mlati ovim svijetom, ali iznad njega ima JEDAN DOBRI, JAKI, NAJJAČI, BOG OTAC SVEMOGUĆI!

Sunčicaa · 02.05.2010. u 16:31

Svi mi smo duhovna bića i svi imamo ljubavi u sebi, netko to više njeguje, netko manje.
Ne zamaram se agnosticima i ateistima, svatko bira svoj način života, i svatko ima svoju vjeru, ali ne volim kada pljuju po mojoj crkvi i mojoj vjeri, tada im kažem " Ja cijenim tvoje stavove, cijeni i ti moje !"

Hvala što si se javio, čitam te ! :)

Tamo gdje je srce · 02.05.2010. u 17:38

Jaaaaako zanimljiv post!
Tko ima uši, neka čuje!
Imala sam problema s kompom pa me nije bilo neko vrijeme.
Tu sam i pratim te ;-)
BTB!

Defton · 02.05.2010. u 17:52

@neverin

Pa da, jesi li čuo za evanđelje Isusovog magareta? :)

nesigurnim-korakom · 02.05.2010. u 21:56

Zanimljivo i poučno :-) Hvala , kompa :-)))

Neverin · 02.05.2010. u 23:23

@defton, ne ali sam čuo za peto evanđelje u režiji Slobodana Šnajdera :)

Neverin · 02.05.2010. u 23:40

@Isus, dobro si napisao odmah na početku, sve je to kako netko gleda. Ja gledam dijametralno drugačije od tebe i to što ja mislim smatram da ne treba postati dogma sa kojom ću "evangelizirati" vjernike. Slobodno vjeruj u ono što želiš no ako me netko nešto pita neka bude spreman na odgovor koji mu se možda neće svidjeti :)

Defton · 03.05.2010. u 11:13

@neverin...

a čuješ, imaš one koje neka stvari mogu prihvatiti, a imaš one koji ne mogu, ali nama su naši životi dokaz u ispravnosti Evanđelja tako da.. A i ti ako se želiš uvjeriti u to probaj pa vidi, a do tada psssssssssssssss... ;)

Možda bi malo trebao i proučiti crkvene oce tj. (one iz prvih stoljeća Crkve) pa dobiti malu sliku od svemu s druge strane.. najjednostavnije se napajati iz jednog izvora, tj. onoga koji nam najviše paše..

Isto tako, povijesni izvori kažu da je inkvizicija pobila 5000 tisuća ljudi, ali su to uglavnom bili kriminalci, ljudi zločinci i heretici, rijetko kada nevine žrtve... Nije velika brojka, s obzirom na bezreligijsku ideologiju koja je pobila 70 milijuna ljudi..

Ma najbolje sačekat smrt, pa onda vidjeti, a ovako se samo možemo guliti do bezsvijesti..

nadripjesnik · 03.05.2010. u 15:12

Lijepo si, Deftone, zaključio ovo zadnje. To je i meni uvijek razbacivanje kada svemu epilog dade priča o inkviziciji.
Neverin,
Apokrifi su, kao prvo, izmišljene priče. Možeš, recimo, u ediciji PSHK čitati o djelima Mateja i Josipa u gradu ljudoždera, apokrife o Adamu i Evi... To su priče, dakle. Zna se iz kojeg razdoblja datiraju, a to je srednji vijek, kada je književnost bila moralna, u funkciji odgoja i religijski obučena.
Kršćane se ne može poistovjetiti sa sektom, jer je kršćanstvo nastalo na temalju stvarne objave. Nakon smrti, Isus je uskrsnuo i POBIJEDIO smrt. Nema veće žrtve,nego dati svoga sina za otkup svijeta. Nešto što se radi teška srca, ali s potpunom vjerom. Danas je lako razlikovati sektu od religije, i stvar je jasna. Nadam se da ovdje prisutni nemaju baš nikakvog iskusta s tim. Ne bih više o tome.
Tko je uopće rekao da je dobro nekome zapaliti kuću, ubiti ga...? Brkaš lončiće. Slično je i ovo s BBB-ima, ovo zadnje. Iskreno, ne vjerujem da su BBB-i sve to prouzročili. Siguran sam da se radi o političkoj manipulaciji. To je skupina nekih političkih aktivista, od kojih će se predsjednik Udruge navijača ograditi za koji dan, ako već i nije. Iako sam ja lojalni hajdukovac, smatram to. Prosvjedi su oporbi potrebni, a u to me uvjerio i Dnevnik Nove TV, koji je sve, samo ne dnevnik.
Peto, vidiš ono što želiš vidjeti, kao i inače. I opet ti se može dodati broj koji je Defton nekoliko puta navodio. I imam osjećaj da tu pričaš o nečemu drugom.
Šesto, zaboravi.

Neverin · 03.05.2010. u 16:14

@deftone zaista si lijepo ovo zaključio, siguran sam da bi Isus bio oduševljen tvojom logikom i računicom tričavih 5000 ljudi a i tome kriminalaca (kao otegotna okolnost ha?) A nije li baš Isus bio u takvom društvu i kad su mu farizeji spočitavali što radi u njihovom društvu onda im je lijepo odbrusio da zdravim ljudima doktor ne treba. Proučavao sam ja Crkvebe oce, najviše me oduđevio Irenej iz Liona :) ah što je bio "dalekovidan"

kad spominješ inkvizijicu sjeti se isto valdežana, križarskih ratova, suradnjom Crkve sa Benitom i Adolfom, parazitiranje nad kmetovima, prodaje indulgencija... ima se tu šta za reći. Sam si to spomenuo a ja nastavio...

ako ti je lakše što je komunizam pobio 70 miliona ljudi a radi vjere mnogo manje onda ne znam ako se radi o nekoj utjehi..

@nadripjesnik, da me čitaš do kraja uvidio bi da ja inkviziciju nisam spominjao već sam spomenuo nametanje istine bilo sa političke ili religijske strane. Ti kao da želiš vidjeti samo nešto tvoje... To o inkviziciji i njezino minimiziranje je valjda neki lajtomotiv...

apokrifi su lažnjaci jer tako kaže kršćanstvo, 4 evanđelja nisu lažnjaci jer tako kažu kršćani. I coca cola kaže za svoj pozivod da je odličan i neštetan pa im ipak ne vjerujem kao što naša vlada i dalje tvrdi preko Deklrcije o domovinskom ratu da nije bilo agresivnog rata itd.

razumijem ja da ti vjeruješ u to što vjeruješ i mene ne zanima da počneš misliti kao ja. ali kada komuniciraš sa mnom budi spreman stvari koje su ti mrske čuti. To je moje mišljenje i uvijek ću ga izgovarati.

Defton · 03.05.2010. u 16:40

@neverin..

Možda nas ipak malo podcjenjuješ pa nismo ni mi ludi, ipak smo isto tako fakultetski obrazovani i znamo se snać i isto tako pročitati po knjigama malo iz raznih povjesnih izvora. Možda sam zaboravio navesti da je inkvizicija bila više u državnoj vlasti i da su se svjetovni vladari koristili njome da maknu one koji su im smetali, podmićujući Jude u Crkvi..

Nije to utjeha, nego kada se već rasipamo žrtvama valja reći, da su temelji na kojem počiva današnje moderno društvo, na načelima Francuske revolucije, itetako krvavi.. O, božice razuma, gdje si, vape tvoja djeca? BLudnica obična... I ti monstrumi su tada nanovo počeli pisati povjest kako im se sviđala, i kome da vjerujem, osim vlastitom životu koji se temelji na 4 evanđelja... ne moš to pobit pa da si službenik palog anđela.. :)

Nemoj sve doživljavati kao napad na osobna uvjerenja ili na sebe. Nije potrebno da nas odmah negativnim obasipaš i da se uvijek pozivaš na neke usporedbe s vladom koja ionako (ovo ti govorim po 1000diti put) nema veze s Bogom, kršćanstvom, katolicizmom niti s Crkvom, a ni s ljudima...

Sve mi vidimo i puno toga znamo i opet smo poslušni ne zato što smo muhe bez glave nego jer smo Tu pronašli Istinu i sami to odabrali, i unatoč svim protivština ostajemo uz Majku Crkvu, a ti stari moj, čini kako te volj.

Iskreno bilo bi ti bolje da se ne zamaraš kršćanstvo i Svetim Trojstvom kada ga već svjesno odbijaš, let it flow beside you, bit ćeš mirniji ako ništa ili pokreni revoluciju, počni rušiti, progonit, (učini nešto za svoju savjest - Azra) ali nemoj, molim te samo kritizrati i upirati prstom, od takvih ništa...

živi to što govoriš i možda ti i povjerujem, to je tvoja ona...

Rekao sam ti, život je dokaz, ne treba veći.. :)

nadripjesnik · 03.05.2010. u 17:37

Neverine, osjećam ljutnju u tvojim komentarima. Mislim da si ti taj kojem je mrsko čuti "moje" mišljenje.
Napisao sam ti kilometarski komentar, ali ne ću ga objaviti. Valja biti oprezan.

Defton · 03.05.2010. u 18:30

@nadripjesnik

itekako oprezan, jer svaka rečenica može znak netolerancije, bezobrazluka i oholosti prema onima koji ne prihvaćaju KC, zato jezik za zube da se ne bi svijetu zamjerio.. :)

Neverin · 03.05.2010. u 19:29

@defton, inkvizicija je bila u državnoj službi sa time da bi zemaljske vlasti spalili heretika ili ubili kriminalca koji je dobio osudu od crkvenih vlasti. Pomalo pilatovski...

ja se grozim bilo koje religije i politike radi koje je opravdano ikoga ubiti..

ah Deftone kad sam ja tako zao i netolerantan reci mi molim te ne očitava li se sa slike na početku tvog posta očito razmatranje da katolik i agnosti nisu na istom intelektualnom ili duhovnom nivou kao i ona mačka sa mišem?

@nadripjesnik, što se tiče tvoga kilometarskog komentara nadam se da si ga spremio jer ako je argumentiran rado ću ga pročitat.

i ispričavam se ako ste dožvijeli moje komentare kao ljutnju jer ona to nije

Isus Kralj Kraljeva · 03.05.2010. u 20:00

Kada bismo mi katolici uistinu bili svjeni blaga koje se skriva u našoj katoličkoj crkvi, nikada si ne bismo dopustili taj "luksuz" da je kritiziramo. Sveti Augustin je rekao, otprilike ovako: Prošlost predaj Božjemu Milosrđu, sadašnjost Njegovoj neizmjernoj ljubavi, a budućnost Božjoj providnosti. Zašto tako ne bismo postupali i sa ckrvom. Ili, u Svetom pismu na jednom mjestu piše, otprilike ovako: Sve što je prošlo - zaboravljam, što je predamnom, za tim prežem.

A što je pred nama - budućnost, budućnost koju evo, po riječima svetog Augustina trebamo predati Božanskoj providnosti i uzdati se u Nju, a svoj srca, svoja mudrovanja pročišćavati, hoću reći, raditi na sebi. Kada svatko od nas pođe od sebe, druačije ćemo gledati i prosuđivati druge, pa i crkvu. Ali, malo je onih koji se usuđuju s takvom pronicavošću i kriticizmom zagledati se u sebe, jer tada - najčešće - svaka osuda prema drugima pada u vodu.

Iskreno, to znam iz iskustva!

Majušni pozdrav i VELIKI BOŽJ BLAGOSLOV ostavljam!

dražeN ;) · 03.05.2010. u 21:14

Dugo me nije bilo kod tebe, baš kao si me i zamolio, a sada, eto, došao sam te pozdraviti :)
IDeM ... dražeN :)

Voyager-nova generacija · 03.05.2010. u 22:12

@ neverin

to što kažeš da tebi nije smiješno poisitovjećivanje Crkve sa HDZ jer si to radio a ja te upozorio, a ti sada u odgovoru otišao na Konstantina Velikoga i srednji vijek je samo demagogija i pokušaj izbjegavanja odgovora na konkretne primjere koje sam ti ja naveo. Moraš znati da je HDZ osnovan 1989, ne u srednjem vijeku itd. Drugo HDZ nije država nego samo jedna stranka koja je trenutno na vlasti u Hrvatskoj, kao treće nisam siguran da će HDZ postojati za tisuću godina ali ZNAM da Crkva hoće jer je ni VRATA PAKLENA neće nadvladati.
Crkva je zajednica krštenih vjernika.Ona je Tijelo Kristovo. U Efežanima 1,22-23 piše: “I sve mu je podložio pod noge, a njega dade za glavu nad svim u Crkvi, koja je njegovo tijelo – punina Onoga koji ispunja sve u svima.“
O ovoj zemaljskoj Crkvi kojoj ti pričaš kao državi ti misliš na Svetu Stolicu i nasljednika Svetog Petra papu je malo smiješno još jednom ću ponoviti poistovjetiti sa HDZ-om.
U prošlom komentaru sam napisao o tim zakonima i činima koji ukazuju da je zaista to smiješno poistovjetiti. zato te upućujem da još jednom pročitaš taj komentar jer ovako ispada da si ili zločest u komentaru ili zaista si pun neznanja pa ne poznaš ili stavove Vatikana ili djela HDZ-a.
Drago mi je da prihvaćaš Deftona, ali u tome i je kvaka da su pravi katolici zaista manjina u nas i baš zbog toga stavovi Crkve se ne prihvaćaju u društvu. Ovi što ti kažeš veliki vjernici ne postoje ili si katolik ili nisi. Po mome mišljenju je tvoj stav ( koji si kako si i napisao katolik samo na papiru) puno iskreniji i pošteniji od tih koje ti nazivaš "velikim " vjernicima, ali nikad ne valja generalizirati već za svakoga pojedinca moliti i tražiti da izvučemo ono najbolje iz njega, jer svi su ljudi u svojoj biti dobri i teže ka sreći. Nažalost Zli ima preveliki utjecaj na ovaj svijet i zavodi ljude i mnogi su zavedeni pa ne vide ni pored zdravih očiju, jedna od mnogobrojnih zamki Zloga je i ta da od ljudi nastoji izvući ono najgore iz njih i to stalno isticati, tako da Zlo postane svakodnevnica ( primjetit će te da neki zločin i pisanje o njemu je jako popularno dok recimo pisanje o humanitarnbim akcijama i nije bas toliko) Koliko samo ima dobrih ljudi koji rade volonterski koji pomazu bolesnima koji daju za Caritas, Crveni križ koliko se daje krv itd to bude jedna vijest i to je to ali uglavnom se piše o Zlu i potiče ga se.
Zato budimo konkretni a ne demagozi, ja sam naveo u prošlom postu na čemu treba inzistirati Crkva kao zajednica u društvu jer je to njezino poslanje a naveo sam što mi kao pojedinci u svijetu kojemu živimo. Napisao sam da ne smijemo okretati glavu, ali te još jednom upućujem da pročitaš moj komentar.
Isus je govorio i činio stvari koje imaju veze s politikom. Pokazao je iz korjena tlačenje i nasilje i razotkrio srce čovječje. Ali, to je sve činio neprihvačajući pravila političkih formacija koje su se borile za prevlast. Svojom porukom je zalazio u bit i dotaknuo je najosjetljivija i ključna pitanja politike.
Isus hoće prije svega da u svakoj političkoj situaciji sačuvaju Božja prava. On je potpuno obuzet Božjom stvari i obranom Božjega; a Božja stvar se podudara sa čovjekovom stvari, pa je afirmacija Božjeg prvenstva temelj čovjekova dostojanstva i slobode savjesti. Prihvaćati Božje prvenstvo ne znači oduzeti društvu njegovu autonomiju koja mu pripada, i istodobno priznavati politici njezino vlastito područje, prihvaćati Božje prvenstvo ne znači zanemariti prvenstvo slobode savjesti i pravo na suprostavljanje svakom pretjeranom zahtjevu države.

Neverin · 03.05.2010. u 23:13

@Voyager - idemo dalje...

Crkva ima tu neslavnu prošlost što je za privilegije, sinekure, desetine (zovi ih kkao želiš) bila na strani vladajučih. HDZ je interesna stranka koja iz državnog proračuna plača Crkvi plače, mirovine, održavanje ukratko. Naravno da je HDZ nastao '89 pa u srednjem vijeku su postojale drugačije grupacije koje su isplačivale u novcu Vatikan. Recimo, formiranjem Anglikanske crkve (da, da zna sve je počelo kada Henrik VIII nije dobio odobrenje od Pape za rastavu) sa čme se prestaje davanjem novca. I to je trajalo stoljećima... osim što su ljudi trebali uzdržavati desetinama (kad su bili kmetovi) ili još i polovicom kada bi se poklopilo da je biskup recimo bio i feudalac. Ovdje ti ja pričam o materijalnim stvarima koje su ugušile spontanost prvotnog kršćanstva. Čemu mramor, zlato, plemenita drva u crkvama i koliko je ustiju bilo uskračeno da i se izgradilo nešto što služi da bi se zadivilo. Ima previše negativnih primjera u povijesti i ja ne stignem zapisati ih, zato svakom vjerniku prvo preporučujem da se raspita o povijesti vlastite vjeroispovijesti jer ima masu vjernika koji nemaju pojma zašto su neke stvari takve kakve jesu.
Ja proučavam kršćansku povijest jer mi to ide uz opis posla i smatram prihvačanje imovine jedan od temeljnih zabluda. Netko tko će me nakon toga pitat kako bi Crkva mogla funkcionirat bez imanja neka mi ne govori onda da je Crkva prevenstveno skup vjernika.
Vidim da citatima iz Biblije možeš mnogo toga "dokazati" pa ću probati i ja:

"bolje si je odsjeći nogu ili ruku, ili iskopati oko nego uzrokovati da netko sagriješi, nego da budeš "bačen u oganj vječni… bačen u pakao ognjeni [gehenna] " (Mt 18,8.9)

eto to je moj razlog zašto ne želim pripadati Crkvi, pošto ju osjećam kao izvor grijeha onda postupam kao sa rukom i sječem ju od sebe da bi se spasio.

Što se tiče Isusa rekao bi da se on nije mješao u politiku koliko se politika mješala u njegovo poslanje jer su ga smatrali prijetnjom. Njegov nauk kad bi se svi ljudi ponašali po njemu bi zaista promjenio političku situaciju i način nahođenja prema općoj stvari.

Ali nažalost dogodilo se poistovječivanje države i crkve. Nije li simptomatično da se administrativna podjela rimskog carstva za vrijeme Dioklecijana, vršila u dijocezama što preuzima i crkva u svojoj teritoraijalnoj podjeli?
Nažalost oni koji su na vrhu su korumpirani i drže raskorak između propovjedanog i djelovanja i uzimaju pod svoje skute i onu dobrotu od one šačice kojih stvarno i ima.
Ja sam zato odlučio izači iz te zajednice u koju nisam niti ražio da budem uveden već je to bio običaj. Previše se kompromitirala Materijom...

ps. kad pistovječujem Crkvu sa vlastima ne mislim nužno na HDZ.. primjer: Vatikan kakvog poznajemo sada (kao država) proizlazi iz Lateranskih ugovora, potpisnici Papa i Benito Mussolini. Benito je dobio mnogo na popularnosti radi toga a Crkva mu je dala legitimaciju u očima vjernika. el shvaćaš na kakvo poistovječivanje mislim?

uf ovo je sve napornije svaki put

želim laku noć i pozdravljam

mina · 03.05.2010. u 23:39

"povijesni izvori kažu da je inkvizicija pobila 5000 tisuća ljudi, ali su to uglavnom bili kriminalci, ljudi zločinci i heretici, rijetko kada nevine žrtve... Nije velika brojka, s obzirom na bezreligijsku ideologiju koja je pobila 70 milijuna ljudi.."
Razmišljam o tim tvojim riječima Deftone i zapravo ne vjerujem sama sebi da ih čitam.

U niti jednom komentaru koji je kontra tvog razmišljanja nisam osjetila neku opasnost ili tvoju moguču ugroženost i ne razumijem čemu odjednom zaključak da je ipak najbolje šutjeti.

"..svaka rečenica može biti znak netolerancije, bezobrazluka i oholosti prema onima koji ne prihvačaju KC, zato jezik za zube da se ne bi svijetu zamjerio.."
Ne Deftone potpuno krivo, samo one rečenice koje jesu takve mogu se tako i protumačiti. Pa ne razgovaraš sa nepismenim i glupim ljudima. Ne razumijem tvoju zabrinutost. Slobodno izreci svoje mišljenje bez straha.
Ili je tvoja zabrinutost ipak opravdana

Defton · 04.05.2010. u 11:53

Sve više što ovo čitam nema mi smisla, ide samo u krug..

Pa ne možemo mi katolici biti onakvi kakvi nas vi želite, niti Crkva može biti takva...

Nije ni Isus bio u miru sa svima niti je bio mirotvorac kakvim ga vi zamišljate zato mi ne možemo biti u miru s onima koji su u grijehu i protiv Crkve i protiv Boga, niti može biti toleratni prema grijehu i to ne ide..

Mislim, zašto se mi uvijek branimo ovdje? Uvijek se iščitava tolika mržnja iz ovih komentara, to je nemoguće, a i ne vidim da je ijedan katolik koji komentirao dirao u vaša uvjerenja, nego vi svim silama nastojite nas uvjeriti u suprotnom.

Slika je čisto znak mogućeg prijateljstva, ali kako netko vidi u svemu zlo i prepoznaje prijetnju u svakoj situaciji, neka se zapita...

Rekao sam, bavite se u glupostima, a toliko je malo potrebno..

a i ne znam čemu ova uzaludna rasprava.

don branko · 04.05.2010. u 13:14

pozdrav

nadripjesnik · 04.05.2010. u 15:00

Ne, Deftone, nije zbog mene, nego se pitam je li možda i pogrješno s Neverinom polemizirati o tome. Zna se kakav je Isusov nauk u vezi s "razbacivanjem", a Neverin je jednom i rekao da ne vjeruje u I. K. Tako da...

Defton · 04.05.2010. u 15:57

@nadripjesnik...

u pravu si.. da biserje ne bacati.. pitanje je kada treba odustati, Isus je se povlačio, tako da... Nasljedujmo Krista ;)

tignarius · 04.05.2010. u 17:32

mali,
pratim te!

geomir · 04.05.2010. u 23:14

Deftone, kažeš:
"Pa ne možemo mi katolici biti onakvi kakvi nas vi želite, niti Crkva može biti takva...

Nije ni Isus bio u miru sa svima niti je bio mirotvorac kakvim ga vi zamišljate zato mi ne možemo biti u miru s onima koji su u grijehu i protiv Crkve i protiv Boga, niti može biti toleratni prema grijehu i to ne ide..

Mislim, zašto se mi uvijek branimo ovdje? Uvijek se iščitava tolika mržnja iz ovih komentara, to je nemoguće, a i ne vidim da je ijedan katolik koji komentirao dirao u vaša uvjerenja, nego vi svim silama nastojite nas uvjeriti u suprotnom."


Tko je i kada tražio od vas katolika da budete onakvi kakvi vas mi želimo???
Naprotiv, @neverin je više puta izričito rekao da budete ono što želite,
ali trebate biti spremni na to da čujete da netko misli drugačije!
I ništa više!
Da netko ima misli drugačije od vaših!

A ti onda, zato što ja mislim drugačije od tebe, vadiš Isusa koji zna biti i NEMIROTVORAC (!?) ,
jer naše drugačije mišljenje doživljavaš kao napad (mi se uvijek branimo!!??) i ne možete biti u miru s nama!!!???

Najbolje da zabraniš komentiranje i eto ti mir! To si već radio! :-)))

Neverin · 09.05.2010. u 11:30

@Defton, kako ne? Isus je imao nultu toleranciju na grijeh... pogotovo se okomljivao na one licemjerne.. . Ja bi volio da Crkva bude organizam odvojen od materijalizma pošto ono vodi u brigu za šolde a ne za dušu. Ako mi to ne može ponuditi (a ja ne kanim nikoga prisiljavati ni nagovarati) ja ne želim biti dio toga, to je jako jednostavno. Dok god vi govorite da je bilo grijeha ali da su i drugi prljavi to meni nije to i vi mi postajete dio iste trulosti pošto podupirete nekritički. Možda je zapravo to što ima sve manje vjernika praktikanta u Crkvi spas za nju samu..

@nadripjesnik, poznajem kršćanstvo mnogo bolje od neke tvoje braće u vjeri. Pitam se koliko bi pravih vjernika bilo kad bi išli proučavati prošlost vlastite vjere. A u raspravi je potrebno biti upučen bar u osnove zar ne? I o kakvom bacanje biserja pred svinje pričate? Zar se ovaj razgovor ne može završiti nikako osim u moje preobračenje da ne bude smatran kao bacanje biserja pred svinje?

nadripjesnik · 09.05.2010. u 20:59

Neverine, stvar je u tome što se želiš objašnjavati, a sam si rekao da ne vjeruješ u I. K. Ja sam ti jednom i odgovorio da nisam ništa bolji od tebe, kad si me pitao... bla bla. To je dobar razlog da ne nastavimo raspravu.
Poznaješ vjeru... Svi mi nešto poznajemo. I ja znam svašta, ali ne živim tuđe živote.
Mislim da voliš komplicirati stvari. .

Ah, naš Bog!



Tko bi rekao da se Bog može nasmiješiti
poslati jedan lepršavi osmijeh
protkan svim bojama
koji blago dolijeće
poput leptira šarenog
i izaziva radosno čuđenje?

Tko bi rekao da Bog može pružiti ruku,
kao djeca u igri, kad po travnatom tepihu
trče držeći se za ruku,
da budu jedno drugome potpora
i ako padnu na tlo,
da padnu zajedno?

Tko bi rekao da Bog može poljubiti,
nježno kao majka kad novorođenče ljubi,
nakon što ga podoji mlijekom toplim,
da mu svu svoju ljubav u obraz dade,
ostavljajući trag svojih usana
na licu tog malog anđela?

Ah, naš Bog...

26.3.2010, Split, Z.Ć.

Da, naš Bog! Koliko puta sam čuo od vjernika, moj Bog, moj Bog, ali zapravo to je naš Bog, On je isti, Jedan Jedincati, On Jest svima, ali svatko ima poseban odnos s Njime i tome je poseban. Naš Bog nije beskonačni svemir, neka vječna tekuća enegrija ili neko stanje duše, neki zen ili što ja znam već, On je Živi Bog, Bog koji govori, koji se obraća nama, a objavljen je u Osobi Isusa Krista. On nas odabra da budemo Njegovo malo stado i svatko je u tom stadu jedinstven jer nas on sam čini jedinstv enim. Zar smisao jednog kršćanina nije slaviti Boga u svemu što ga okružuje i što mu se događa prepoznavajući u tome Njegovu volju, bilo patnja, bilo radost ili drugo i time zaslužiti život vječni? A preko toliko stvari nam govori, a često smo nijemi, gluhi, slijepi da bilo što registriramo i često Njegova djela prepisujemo slučaju i pukoj sreći. No, onaj koji je u prisnom odnosu s Gospodinom i koji s njim prijateljuje, prepoznaje djela Njegova i raduje se i poniznom mu zahvaljuje i daje mu slavu svojim životom, svjedočeći za Njega, za Istinu. Sprovodeći Njegovu Riječ u djelo, vjerujući Njemu, a ne samo u Njega, vidjeti ćemo čudesa, čovjeku oholom nemoguća, a poniznom samo znaci Vječne Ljubavi koju nezasluženo primamo.

Istina je da nas vukovi žele raskomadati, ali uz ovakvog Pastira to je naprosto nemoguće...

Iv 10,27-30:

Ovce moje slušaju glas moj;
ja ih poznajem i one idu za mnom.
Ja im dajem život vječni
te neće propasti nikada
i nitko ih neće ugrabiti iz moje ruke.
Otac moj, koji mi ih dade,
veći je od svih
i nitko ih ne može ugrabiti
iz ruke Očeve.
Ja i Otac jedno smo."


Vaš Defton! ;)
Bvb

23.04.2010. u 15:15 · Ostavi komentar (17) · Isprintaj · #

Ljubav je, ipak, najveća · 23.04.2010. u 17:18

Naš Bog je velik, največi.
Dao nam je mogućnost
vječnog života, i izbor da
sami odlučimo na koju
ćemo stranu.
Hvala i slavu jednom Bogu,
svetom trojstvu.
Lijepi pozdrav brate u Kristu!

promatram, razmišljam · 23.04.2010. u 19:24

... On je isti, Jedan Jedincati, On Jest svima, ali svatko ima poseban odnos s Njime i tome je poseban. ...

Lijepo je doći u tvoju oazu mira ...

Ugodno ti želim ovo kišno, travanjsko veče.

mirjam · 23.04.2010. u 20:53

Tko bi rekao ...?
A jest, On jest ... On je Živi Bog, Bog koji govori, koji se obraća nama, u svemu što nas okružuje On nam se objavljuje; osmjehom leptirića u letu, u ruci je prijatelja dok pomoć nam pruža, dok nas grli i pridiže, uz nas hodi i prijateljuje, nama se raduje, nježnošću majke nas miluje ...
On je tu, sa nama, ... u našoj stvarnosti nas prati i nama se daruje ...

BTB !!!

Lijep pozdrav ...

opaki45 · 24.04.2010. u 00:38

Zahvaljujem se na posjeti mome blogu ;)
Sve to može Učiniti naš Bog
Jer On je jedini i Svemogući ;)

Clear Flame · 24.04.2010. u 15:33

to je upravo ono što sam trebala čuti. hvala ti

nadripjesnik · 24.04.2010. u 19:13

Vidio sam što si napisao kod Apostola. Jest, u pravu si. Ona objašnjenja političkih istupa stvarno ne stoje, njegova.

želim živjeti · 24.04.2010. u 20:18

Potiče na razmišljanje. Svak čast! Bravo!

tignarius · 24.04.2010. u 23:13

mali!
živ sam, al je malo "gužva"

EYES OF SUOL · 24.04.2010. u 23:28

lutam , lutam, još nisam pronašao odgovor a tako bih želio....
pozdrav ti ostavljam ja koji sam eto počeo upoznavati tek ovaj blogerski svijet

Tamo gdje je srce · 26.04.2010. u 07:36

Zar smisao jednog kršćanina nije slaviti Boga u svemu što ga okružuje i što mu se događa prepoznavajući u tome Njegovu volju, bilo patnja, bilo radost ili drugo i time zaslužiti život vječni? A preko toliko stvari nam govori, a često smo nijemi, gluhi, slijepi da bilo što registriramo i često Njegova djela prepisujemo slučaju i pukoj sreći. No, onaj koji je u prisnom odnosu s Gospodinom i koji s njim prijateljuje, prepoznaje djela Njegova i raduje se i poniznom mu zahvaljuje i daje mu slavu svojim životom, svjedočeći za Njega, za Istinu.

Ovo je i moje friško iskustvo.
Ne postoji ništa za što bih mijenjala iskustvo patnje koje sam nedavno prolazila i saznanje da je Bog sa mnom u svakom trenutku. Može se događati i dobro i zlo, ali ako vjerujemo da je Bog s nama, sve je uvijek dobro, jer Bog ima svoje razloge zašto nešto dopušta.

Znakove Božjeg prisustva i pratnje u mom životu ja nazivam "Božje tapšanje po ramenu" jer tada kao da mi kaže: Ne boj se! Vidiš da sam s tobom u svakom trenutku i da da te pratim, ma što se događalo.
Ova spoznaja je neprocjenjiva.
Srdačan pozdrav i BTB!

evezmajevska · 26.04.2010. u 09:06

komentar....

Moje pjesme i stihovi · 26.04.2010. u 22:19

Naš Bog je jedan jedini, poseban, neponovljivi. Uvijek tu, spreman pomoći. Svi ga volimo. :)

Neverin · 26.04.2010. u 23:49

čitam te mada šutim :)

rijeke žive vode, potecite, neka Duh se razlije... · 27.04.2010. u 14:21

Naš Bog je silan Bog. Lijep post. Pozdrav ostavljam i BB

glazbena raznolikost · 28.04.2010. u 06:37

na mojem blogu kratki video minuta i šest sekundi, treba ga pogledati!

Nošen u naručju


Fotografija: Korana Džaja


Pokušavam pobjeći od ove simbioze
neumjerenih osjećaja koji mi razdiru razum kao termiti,
udaljuje me od svijesti koja, evo,
je opet pala pod teretom istih grešaka
pred Onim koji se krije iza komadića Kruha.

Polako puzajući dolazim tražiti oprost
zbog osjećaja krivnje ili jednostavno da se smirim
ili možda da kažem sebi i Njemu da ću se promijeniti
a ja, barem u svojim očima, ostajem isti sebeljubni patnik
okovan lancima od slame, ne mogu se osloboditi
ni od najbijednije laži da sam nešto uspio sam,
a cijelo vrijeme me je Netko Drugi nosio u naručju..

Z.Ć.16.04.2010, Split

19.04.2010. u 11:49 · Ostavi komentar (20) · Isprintaj · #

milicza · 19.04.2010. u 14:57

prijatelju, čim ti razmišljaš o tome tako, već samim time si bolja osoba.

evezmajevska · 19.04.2010. u 15:36

netko drugi, sasvim je dovoljno reci netko.....

Defton · 19.04.2010. u 15:39

@pogled.. hvala!

@milicza.. trudim se.. hvala.

@evezmaj... da, upravu si, ali ne volim mijenjat kad je prvi put napišem...

Ema · 19.04.2010. u 15:40

Dobro je spoznavati se. To nas Bog daruje kako bismo postajali manji. i time bliži Bogu, bližnjima i sebi.

Defton · 19.04.2010. u 15:44

@ema.. On treba da raste, a ja da se umanjujem... :)

Zajednica sv. Ivana - Communaute St. Jean · 19.04.2010. u 16:33

Pozdrav, Deftone! Puno ti hvala za uputu kako maknuti onu agresivnu reklamu koju su nam nakačili na blogove. Živio!

Kapljice Ljubavi · 19.04.2010. u 19:45

Bog te blagoslovio hvala ti.

mirjam · 19.04.2010. u 22:08

... a cijelo vrijeme me je Netko Drugi nosio u naručju ...

Hvala deftone na ovome ! Toliko nam je neprestano potrebno to posvješćivati, Bogu svome zahvaljivati i ponizno moliti ...
...
I hvala ti za pomoć oko sličica za one igrice. Poslušala sam i napravila kako si nam objasnio. I nema ih više ...

BTB !!!

Lijep pozdrav ...

tignarius · 19.04.2010. u 22:38

def@
umoran sam ko konj....
još mi samo ti fališ s nekim bediškama.....
ako mi nismo sol ovog svijeta..ko će "gorit"....

malo radosti mladi prijatelju..
patetika patnje u banalnim stvarima ne pridonosi "očvršćivanju"...
zamisli koja konsonantska skupina očvršć....

za utjehu ti..u tvojim godinama sam se ubijao edgar alan poom..
i moraš paziti kakav utisak ostavljaš za majstora@s briga@margarita...

ajd kad smo već od toga pročitajte bulgakova!!!!

Tamo gdje je srce · 19.04.2010. u 23:18

Dobro je što postoji Onaj Drugi koji nas nosi u naručju kad više ne možemo sami.
Hvala ti na savjetu za eliminaciju sličica i igrica!
BTB!

Voyager-nova generacija · 19.04.2010. u 23:44

Hvala ti za savjet za uklanjanje nepotrebnih reklama. Dobro je širiti dobro a ti si ovim djelom širio dobro na blogosferi, vjerujem da ćeš u blogerima pronaći utjehu koju ti Isus daje. Svi smo mi jedno tijelo, svi imamo neke svoje talente i vrijednosti a sami smo slabi ali kad smo u zajednici onda Dobro pobjeđuje. Ti si nam svima pomogao sa ovim savjetom, Bog te blagoslovio ti si kao onaj radnik kojemu je gosopodar podario talente a on ih je umnožio, nije ih zakopao i čuvao ;)

poezija s mora · 20.04.2010. u 00:47

Lijepo si sve ovo napisao...

Nego, nebojmo se padanja jer smo po naravi jadni i griješni...
Više se bojmo nepriznavanja pada.
Klonemo mi pred nasrtajima života, a On nas opet i opet podiže
svojom Ljubavlju...
Lijepo je pripadati toj Ljubavi.

Bog te blagoslovio!

rijeke žive vode, potecite, neka Duh se razlije... · 20.04.2010. u 07:20

Hvala na informaciji za igrice. prvi put sam naovom blogu i zaista mi se sviđa. Pozdrav ostavljam i BB

Antifona · 20.04.2010. u 10:16

Zahvaljujem na savjetu u svezi reklame za igrice,
prekrasan blog, a u potpunosti se slažem
s @Voyagerovim komentarom.
Pozdrav i neka te Bog blagoslovi!

Moje pjesme i stihovi · 21.04.2010. u 22:28

Jako zanimljiv način pisanja. Kratka, a odlična pjesma. Pohvale od mene.
Dodah te u linkove, pošto se čitamo redovito.
Pozdrav od mene. ;)

Sa dva prsta po tipkovnici · 22.04.2010. u 09:27

Osmjeh ti ostavljam :-)))

Drina · 22.04.2010. u 11:06

Veliki pozdrav! Ak tebe i tvoju dragu ili koga vama dragog put nanese do zagreba ovih dana, svakako navratite na ekvadorsku izložbu! Dobro ste došli!

Živiš samo jednom · 23.04.2010. u 10:30

Vidi se da si pjesnik prve klase. Svaka čast!!!

Kršćanska rock glazba

Draga braćo i sestre, blogeri i blogerice! Evo, nakon ovih uskršnjih kolokvija uhvatio sam satak predaha da napišem nekakvi post. Odlučih pisati o glazbi i to ne bilokakvoj nego o kršćanskoj rock, punk, metal, jazz i rap glazbi. Kako sam skupio vele glazbenog materijala, odlučio sam podijeliti s vama ono što i ja već evo dosta vremena slušam ili što sam slušao (jer čak i kršćanska glazba kao što ćete vidjeti može biti jako agresivna).

Cijelu srednju i više od toga slušao sam metal glazbu i najveći uzori su mi bili Metallica i Iron Maiden, prvenci metal glazbe, zapravo bendovi koji su uvod u tu vrstu glazbe. Kako sam njih iscrpio do maximuma, tražio sam nove inspiracije u još jačoj i još brutalnijoj glazbi, ispunjenoj agresivom i mržnjom, bijesom i ljutnom, sa mračnim tekstovima i članovima benda jako nezdravog izgleda, ali vrhunski glazbenika na tom području. Sam i to počeo svirati. Na jednom mi je sve to počelo škoditi jer mi razaralo duhovnu stranu koja je mnogo patila i jako mi je utjecalo na psihu.
Nakon moga obraćenja radi zaštite duše morao sam se odreći nekih glazbenika, zbog nemoralnih tekstova poput žrtvovanja djece i sodomije, antikršćanskih stihova i opjevanja crnih misa i sličnog (mada ima i vele pjesama koje pjevaju o nekim nezgodnim i zanimljivim situacijama). No, krenuo sam u potragu za takvom glazbom kršćanskog tipa, jer sam čuo da uz blackmetal postoji i neki whitemetal koji pjeva o Bogu i našao sam svašta. Pa evo slijedi nekoliko bendova koji sviraju kršćanski metal-core, power i death metal (preporučam onima koji žele sačuvati mir srca da ne puštaju ovu glazbu):

Bend Demon Hunter, zanimljivi su, jer njihove pjesme su prepričani Novi zavjet u konkretnim situacijama(tako oni kažu), osobno sam im slao mail i pitao zašto imaju demona za logo, rekli su mi da je to ubijeni demon s rupom na glavi od metka od Duha Svetoga. Lijepi stihovi, ali preagresivni su u neki pjesmama pa sam i morao prestati slušati. Donosim vam pjesmu Carry me down jednu od blažih koja pjeva o preseljenju na bolji svijet tj. k Bogu:


Narnia - power metal bend iz nordijski krajeva, jako lijep bend s jako inspirajućim tekstovima, koji opjevajuju C.S. Lewisove Kronike iz Narnije, ali i Evanđelje, sličnu su power metal bendovima poput Hamerfall s prizvucima sekularnog metala kao što je Dream Theater. Pjesma Living Water - Živa voda:


Divine Fire - proizašo iz bend Narnia, slična tematika s pizvucima death metal, može se slušati, ali su ipak u neki segmentima previše metalni, tako reći. Pjesma suočavnje s Lašcem - Facing The Lair (agresivna):


Sada se postavlja pitanje koliko ovi metal bendovi mogu doprinjeti širenju Evanđelja među populaciju koja ovo sluša. Novina jesu,ali agresivna glazba nije spojiva s Kristovim Mirom, no ovo je meni osobno davalo inspiraciju za Boga, sada ipak teško mogu prožvakati neke pjesme.

A sada malo o obično kršćanskom rocku i punku. Tu su uglavnom protestanti u điru i jako su dobri i uz to kvalitetni. Nije neki jeftini šund i a većina ih je među najprodavanijim u Americi. Uspio sam naći par katoličkih bendova i iznenaditi će te što fratri sve znaju.

Hillsong - bend je protestantski (ima ih više po istim nazivom i iz raznih zemalja uglavnom engleskog govornog područja), mislim da je pod jakim utjecajem pentekostalnog protestantizma iliti karizmatizma u dozivanju Duha Svetoga. Pjesme uzdižu dušu u dobrom smjeru i Bog im je da tu karizmu da ga slave na taj način pošto nemaju sakramenata. I taj dar dobro iskorištavaju. Njihova lirika se u većini slaže s katoličkom naukom i preporučam slušanje. Par njihovih pjesama, meni osobno najdražih:





Parachute band - je iz Australije, isto protestanski, bili su u Rijeci, don Kaćunko ih je recenzirao na svom blogu, pa sam tako i došao do njih. Lijepi poticajni i kvalitetni. Malo presvjetovni, kao i većina ovakvih bendova, no glazba je odlična i u skladu je s naukom Katoličke crkve. Pogledajte njihov koncert, pjesma je Come to the River:



Kutless - odličan bend, hard rock, dobra lirika i dobro motivacija. Također protestanti ali s dobrim poslanjem, tematika je raznorazna, životna svakodnevna problematika mladih, ali izlaz traže u Evanđeljima. U skladu je s naukom Katoličkom crkvom. Preporučam. Evo par pjesama:





Todd Agnew - baptist s fenomenalnim glasom, jedan mi je do najdražih. Lijep kombinacije, rock, blues i slavljenje..



Casting Crowns - odlična glazba i talentirani glazbenici, također protestanti.



Lifehouse - bend koji nije svrstan na internetu među kršćanske, ali tematikom svojih pjesama je po meni jedan od najbolji, (pjeva o mom duhovnom životu) jer ja sam se u većini pjesama prepoznao. Glas mi je premoćan, jednostavan progresivan rock, nije naporan i da se uvijek poslušati.





October Light - ovo su naši baptisti! Horvati svi do jedan iz Pušćine, Međimurje, a kod nas nisu poznati, vrhuski ska punk, punk rock. Predobri.


The Thristing - katolički punkrock iz kanade! Najjači!





Fr. Stan Fortuna - fratar koji svoje poslanje ostvario u glazbi, jazz i rap glazbi, vrhunski tekstovi i glazba, među mojih top 10. Više pročitajte na njegovo stranici.





A ovi mi se fratri posebno sviđaju:



A od naših katolika izdvojio bih bend Zakon Neba koji se trude i prvi su ja mislim na T-Mobile festu:



Ima ih stvarno mnogo i to kvalitetnih, nadam se da sam vam uspio dočarati svijet kršćanske alternativne glazbe. Slavimo Gospodina svime što stignemo! Aleluja! Ako imate neke bendove za koje znate slobodno linkajte pa ćemo napraviti jednu lijepu slušaonu, sve vrste glazbe mogu samo neka se Isus proslavlja!

BVB!
Vaš Defton!

14.04.2010. u 12:16 · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #

duhovna BLOG misao · 14.04.2010. u 17:21

Meni jedan od dražih: Michael W. Smith
Na ovoj stranici imaš pedesetak njegovih pjesama:
http://www.youtube.com/watch?v=MvUNkRbi5Rc&feature=PlayList&p=EEE2 2A0A356DC838&playnext_from=PL&playnext=1&index=2
Open the eyes of my heart
Agnus Dei
You are Holly
Let It Rain
I see You
Wonderful Cross
I will be heare for you
... i mnoge druge. Ne znam koju bih izdvojio

Neverin · 14.04.2010. u 18:12

sve sam odslušao, svidio mi se više ritam nego same riječi (ali o tome bolje ne)

Defton · 15.04.2010. u 11:30

@dbm... imam cijelu njegovu diskografiju, ali mi on nije rockerski nekako nastrojen... više karizmatskoslavljenički...

@neverin.. a da te riječi dirnu, treba živjeti Krista i kršćanstvo.. no o tome bolje ne... :)

Neverin · 15.04.2010. u 14:14

@defton, pa u zadnje me vrijeme smeta kad su riječi samo simbolika

Defton · 15.04.2010. u 14:48

@neris.. Bog je poželio stvoriti baš tebe i stvorena si i rođena da bi otkrila što On ima posebno samo za tebe i po tome si jedinstvena i nitko drugi ne može se uklopiti u tvoju sliku... :)

@neverin.. možda u tvom svijetu, oko mene Riječ se itekako sprovodi u dijelo

milicza · 15.04.2010. u 15:51

Divljenja vrijedan trud.da sve ovo sastaviš ovdje, nekako sam se udaljila od muzike, ako nisu pjesmice i brojalice... ovo mi je baš dobro došla promjena!

Ema · 15.04.2010. u 17:04

Evo me, tu sam, vidila sam te i sinoć...ali sam bila tako nekako...za tišinu i samoću.
Moram se ovdje vratiti jer ima puno toga za preslušati.:)

Neverin · 15.04.2010. u 17:27

@defton, odlično za tebe svakako, ali to je i tvoj svijet ovaj u kojem smo makar ti vjeruješ da pripadaš nekom drugom Kraljevstvu..

sljedeća tema će biti o citatima i simbolici kod mene..

Defton · 16.04.2010. u 10:48

@neverin...

mogu mislit što će to biti...

Effatha · 01.12.2010. u 20:01

U Hrvatskoj vec tri godine djeluje kršćanski teškometalni bend EffaTha iz Rijeke: evo my space:
EffaTha official My Sapce

TAKOĐER MOGU SE PRONAĆI NA FACEBOOKU, a evo You Tube link sa njihovog ovogodišnjeg nastupa na največem festivalu kršćanske rock glazbe u Europi u gradu Torunu u Poljskoj SOS festival, kao dijelić nastupa u Ksetu 2009 te na emisiji trzalica:

01.Video Iz Kseta
02.EffaTha na trzalici
03.SOS FESTIVAL, LIVE POLAND

TAKOĐER, evo i link na njihov privi služebi promo materijal sa tri pjesme:
EffaTha Promo 2010 download

te link na odličan blog sa katoličkom rock glazbom:
Catholic Rock Blog

Shalom!

Postupci


Fotografija Korana Džaja

Umiruješ plimske valove moje sržbe,
da bih blagost širio

Rastapaš kamenja moga sebeljublja
da bih druge ljubio

Rušiš brane oko srca moga,
da bih te u srce pustio

Otključavaš i ulaziš kroz vrata moga bitka,
da bih smisao imao.

Z.Ć., 26.03.2010., Split


Mislim da većina razumije pjesmicu, volio bih da podijelite sa mnom vaša razmišljanja.. :)
Vaš Defton!
Bvb

10.04.2010. u 12:54 · Ostavi komentar (5) · Isprintaj · #

promatram, razmišljam · 10.04.2010. u 19:58

... Otključavaš i ulaziš kroz vrata moga bitka,
da bih smisao imao. ...

Lijepu ti želim ovu travanjsku subotu, uoči Bijele nedjelje.

emanuel59 · 12.04.2010. u 11:38

Rastapaš kamenje moga sebeljublja, da bih druge ljubio.... odlično !!!!

tignarius · 12.04.2010. u 23:01

def@
lati se pjesme nad pjesmama..
ako vi klinci tulite..kaj očekujete od nas starih...
pusti "duhovni racionalizam"

Tamo gdje je srce · 19.04.2010. u 06:25

Tek sad vidjeh ovaj uradak.
Kratko, jasno, koncentrirano.
Odlično!

Gdje je, smrti, pobjeda tvoja?



CORINTHIANS 15:55
O Death, where is thy sting?
O Grief, where is they victory?
O Life, you are a shining path.
And hope springs eternal, just over the rise,
When I see my redeemer beckoning me.

Oh row my ship over the waves of your sea
Let me find a safe port now and then
Don't let the dark one in your sanctuary
Until it's time to pack it in

O, row, row my ship
With the fire of your breath
And don't lay a broadside on your ship as yet
Blow ye warm winds
When it's chilly and wet
And don't come to soon yet
For collecting my debt

O Death, where is thy sting?
O Grief, where is they victory?
O Life, you are a shining path.
And hope springs eternal, just over the rise,
When I see my redeemer beckoning me.

Oh let me sail on
With my ship to the East
And keep my eye on the North Star
When the journey is no good for man or for beast
I'll be safe wherever you are

Just let me sail into your harbor of lights
And there and forever to cast out my night
Give me my task
And let me do it right
And do it with all of my might

O Death, where is thy sting?
O Grief, where is they victory?
O Life, you are a shining path.
And hope springs eternal, just over the rise,
When I see my redeemer beckoning me.

Hvala, Johnny Cashu na ovoj divnoj pjesmi koja dočarava ovo Uskrsa! :)
Nadam se da vam se sviđa!
Neka vam je svima blagoslovljen i radostan ovaj Uskrsni tjedan! Hvala svima na čestitkama!
Krist je uskrsnuo, doista je uskrsnuo i mi smo tome svjedoci, svi koji svjedočimo Njegovu ljubav! ;)

Do čitanja! U strci sam sa faxom, pa se mora učiti, ovih dana uskoro novi post!
Bvb
Vaš Defton! ;)

06.04.2010. u 20:06 · Ostavi komentar (4) · Isprintaj · #

poezija duše · 06.04.2010. u 22:42

eto mene prve. volim Casha, ali neću komentirati njegovu pjesmu, već nešto što uvijek rado pogledam na tvom blogu a nikad se na to nisam osvrnula u svojim komentarima - sliku Ivana Pavla II. svaki, ali baš svaki puta kad uđem u tvoj blogo-svijet ta me slika nasmije, i svaki puta s tugom pomislim da takvog Papu dugo nećemo imati. gledala sam ovih dana prilog o njemu na tv, bile su neke snimke kad mu klincu skidaju kapu a on se smije ko dijete, i sjetila sam se ove tvoje slike. ne znam gdje si je iskopao ali mi je super. ponekad me zadivi sposobnost tako važnih i značajnih osoba da ostanu posve obični i jednostavni, mali ljudi.. :))

pa. a tvoju slikicu gledam s neskrivenim ponosom...

Drina · 08.04.2010. u 23:50

Sviđa nam se! Sretno s učenjem, i blagoslovljeno! Neka bude kao s Isusom: " A Isus napredovaše u mudrosti, dobi i milosti kod Boga i ljudi." (Lk 2, 51)
A u pauzama se pomoli za moj tjedan u Beču!

tignarius · 10.04.2010. u 08:36

def@
ti si ko neka ljubomorna frajla..
nema me 1 dan..a on nema teeee!
a onda mi uvališ Casha na englenskom...mogo si ga bar prevesti na njemački

emanuel59 · 12.04.2010. u 11:34

Nadopunila bih @tignariusa,....ili bar na bosanski,a može i hercegovački.

DNEVNIK.hr10Nakon prijave pratite svoje najdraže blogere i kreirajte vlastite liste blogera!Naslovnica