Operi me..



Operi me svojom vodom,
Vrati mi čišćoću novorođenčeta

Da ponovno budem u plodnoj vodi,
u utrobi svoje Majke
Da se ponovno rodim i plačem nevino i iskreno,

Suze radosnice kao potvrdu radosti novog života.

Rodi me još jednom i još jednom i još jednom..

6.11.2009. Nakon prvog posjeta Lurdu, dojam s bazena

Dragi moji blogeri, sutra odoh ponovno u Lurd!
Molite za nas volontere koji ćemo služiti stotinjak bolesnika, osoba s posebnim potrebama!
Hvala vam na svemu, fotke će te vidjeti i dojam pročitati!
Neka vas Majka Marija dovode k Isusu, k vašem novom rođenju!

Bog vaš blagoslovio
Vaš Defton!



20.10.2010. u 17:02 · Ostavi komentar (14) · Isprintaj · #

Osvrt i frustracije

Dragi blogeri, hvaljen Isus i Marija! Kako ste?
Evo nisam odavno ništa pisao ni objavljivao, mada imam pjesama u kolekciji koje bi vrijedilo objaviti,no kako bilo da bilo, nemam baš vremena, a ni sam ne znam gdje ga trošim. Bogu hvala, što ću sad, nije mi svejedno, jer draga mi je blogosfera, pogotovo otkada se Tignarius raspalio sa postovima. (HEHE) Trenutno kako sam dobio studetski dom, imam cijelo vrijeme Internet, pa mogu provjeriti što se događa kod vas, iako ne ostavljam komentare.

Vidim da i vi ste dosta stagnirali, ali Neverin je aktivan, voli on pisati i razglabati o svemu, šteta nije katolik, barem on kaže da nije. Problem je u tome što su na njegovom blogu pusti nadobudni pa svak voli pametovat, a to mi se ne da čitat, izfrustriram se sav.
S njim se čujem svako malo preko gtalk-a, često imamo interesantne razgovore. Pita on mene jučer šta mene živcira, mora postojati nešto.



Uf, itekako postoji i lista nema kraja, ali Božja milost je jača, pa imam snage većinu tih stvari ignorirati. Ipak neke gluposti ne mogu progutati, recimo na primjer ovi aktivisti za prava životinja. Od vjeke vjekova čovjek lovi životinje, kolje ih, pali i jede, i tako one love njega, neke muze, pa dobiva mlijeko, pravi sir i tako.



Da, i ja sam protiv mučenja i serijske proizvodnje životinja samo radi prehrane, kravama je mjesto na pašnjacima i da se poslije toga pomuzu i dadnu mlijeka i ja to mlijeko popijem i ostanem zdrav, jer mlijeko treba za kosti. No, što me tu zaista frustrira jer apsurd da se nitko ne buni što su nerođenoj djeci oduzeta sva prava, a za krave ovi hoće ljudska prava, pa imal' tu logike????





Pa recite mi vi što vas više na ovim slikama pogađa, ovo nerođeno dijete ili kokoši?

Vidim da su hinduistički misionari po Hrvatskoj dobro odradili svoj posao. Možda bi trebala pokrenuti akciju za prava biljaka jer dokazano je da su i biljke žive!



Kada smo kod hinduistički misionara, još me živcira, to debilno promoviranje joge putem svih hrvatski medija, i konstantnog naglašavanja da to nije sastav religije ili da je to čak i više od religije. To je isto sada kada bi mi katolici promovirali krunicu bez Crkve i Evanđelja. Joga je praksa hinduizma i uvijek će bit, a iskustva su pokazala sa većina ti joga instruktora stvara kult ličnosti prema svojim učenicima i postaje njihov guru. Svaka čast iznimkama! I da, kako to da nema veze s religijom kada ti ovaj guru dade da mantraš ime nekog tamo žnj hindu boga…??? Ali koga briga, bitno da smo mi urbani i da se otarasimo kršćanstva, zatucani katolika, postanimo jedno sa ništa…. :P

Pif, neće to moći dok je god Boga i jedinog Spasitelja svijeta Isusa Krista! Pa mantraj ti koliko god ti god Shiva oće ;)

I tako to… nadam se da sve u redu! ;)

Možda neki od vas donesu ovakve zaključke:

no, moram vam reći da se varate, nisam ja taki, samo ne dam da me infiltriraju... :)

Bog vas blagoslovio, braćo i sestre u Kristu, željeli vi to ili ne, to jesmo svi ;)
Vaš defton!

PS. Zvučim ko Tignarius ;)

14.10.2010. u 23:38 · Ostavi komentar (13) · Isprintaj · #

O glavi



I.
Ne, moj mozak se neće više prati
jeftinim deterdžentima!

Niti će se više sušiti u sušilicama na struju,
skoro mi je cijela siva tvar iscurila na nosnice,
i isparila.
Gled'o sam je vlastitim očima;
k vragu, znao sam da nešto smrdi…

Sada samo prirodno!

II.

O, da! Ušli su mi u glavu na sve otvore,
i tek kada su mi oči ispale tada sam shvatio,
da su mi sve drvene prozore pokrali i stavili PVC,
drvo diše, a plastika ne;
i sada svoje oči nosim su torbi…

23.8.2010, Tomislavgrad.

Inspiracija za pjesme, početak izborne kampanje u BiH ;)
Bog vas blagoslovio!
Vaš Defton!

06.10.2010. u 22:15 · Ostavi komentar (10) · Isprintaj · #

Sveti Franjo - Onako kako ga moje oči vide



Za blogera Neverina


Mladić kao i mi
Franjo Bernardone , mladić kao i ja, imao je sve u životu, novaca prije svega, jer otac mu bijaše jako bogati trgovac – preprodavao je odjeću. Veseljak i dobričina volio je zabave i pijanke, lijepe djevojke i druženja, imao je odličnu ekipu, svi plemići i dobrostojeći momci. Nije volio siromahe, a još manje gubavce.
Franjo bijaše vitez, ratovao je i jednom se našao u zarobljeništvu. Vrativši se iz zarobljeništva i iz rata, počelo se nešto čudno s njim događati, zabave su mu se činile isprazne, veselo društvo i pijanke sve mu je to postalo neprivlačno. Tražio je nešto drugo, neki dublji smisao življenja. U srcu je nosio Gospodina. U srcu je počeo ljubiti, počeo je voljeti iskreno, ne tijelo nego dušu što je Bog čovjeku usadio.
Tako je zavolio i siromahe i prigrlio je gubavca i poljubio ga je. Poljubio je Gospodina.

Ljubi i dobiva poziv.

Gospodin ga je pozvao je imenom: "Franjo - reče - idi, popravi moju kuću koja se, kako vidiš, sve ruši!“ Franjo se odazvao, poslušan svome Gospodinu, bio je jako radostan, hrabar i odlučan.
Ljubi, neprihvaćen i neshvaćen. Tako u želji da služi Gospodinu u potpunosti i siromaštvu, sve je prodao, razdijelio siromasima. Njegov otac je bio izvan sebe jer je dijelio obiteljsko bogatstvo. Otac ga se odrekao pred svima, pred Crkvom, no Franjo nije za to mario, nego je rekao gol: „Od sada je Bog moj Otac!“

St. Francis Pictures, Images and Photos

Red male braće
Prijatelji ga slijede. Polazi za njim njegova stara ekipa, vidjeli su svoga prijatelja kako je sretan. U početku su mislili da je lud, ali su shvatili da je on iskren i da živi Evanđelje u potpunosti. Osniva Red male braće. Franjo želi da Red slijedi potpuno siromaštvo, služenje, poslušnost, čistoću i molitvu. Neimaština i strogost, odbojnost prema svemu što se protivi Evanđelju, odbojnost prema grijehu – Franjo je išao u krajnosti i tražio je to od Reda. Red se povećavao naglo. Franjo nije htio da braća posjedu bilo što, jer je spoznao da je siromaštvo tijesno povezano sa Sinom Božjim, on se sam od početka redovničkoga života do smrti smatrao bogatim zato što imađaše samo jednu tuniku, pojas i hlače; drugo ništa više nije imao. Njegov siromašni habit je pokazivao, gdje skuplja svoje blago. Svojim sinovima je govorio da je siromaštvo put savršenstva, a da je savršenstvo jamstvo i miraz vječnoga bogatstva.

Franjine kreposti
Franjo je bio toliko ponizan da je htio služit i jednom od svoje braće pa ga je uveo gvardijana u Red, tako da bude njemu poslušan. Koliko je bio ponizan, nije se smatrao dostojnim biti svećenikom.
Kada je jednom vidio sv. Klaru, bacio u trnje ruža da ne bi došao u tjelesnu napast (u Asizu na jednom grmu ruža više nema trnja, smatra se da je u taj uskočio), jer smatrao je da su tjelesna čistoća i čednost najvažnije osobine Kristovih sljedbenika.
Franjo je molio, srce i duhom, svim svojim snagama, svim svojim tijelom i umom. Bio je zahvalan na svemu što bi vidio, susreo, čuo, osjetio, na svemu je zahvaljivao Gospodinu na čudima koje nam je dao, sve je nazivao svojom braćom i sestrama, životinje i bilje, nebeska tijela, sve što je Bog stvorio.
Franjo je često znao slaviti Isusa kroz pjesme, tako žarko da bi u zanosu uzeo dva štapa i pjevajući, sa dva štapa bi se pretvarao da svira citru, jer znao je onu od sv. Augustina da tko pjeva dvostruko moli!


Drugi Krist

Gospodin je Franji podario svoje Rane, da ga učini već svecem ovdje na Zemlji, da mu pokaže koliko ga voli. Kad je dobio Rane bio je presretan i jest da ga je boljelo, ali on je od radosti klicao.
Veselio smrti, žao mu je bilo što će napustiti braću, no otišao je onome kome je svoj život podario, onome koga je najviše volio i za kojega je sve dao i ostavio ovaj svijet.

Poslušan, ponizan, siromašan, u svemu dosljedan Evanđelja i Isusa, takav je naš otac Franjo…



Defton.

Tekst je nastao na temelju jedne prezentacije i predavanja koje sam imao o svetom Franji na susretu Frame. :)

PS. Evo, vratih se u blogosferu! ;)
Bog vas blagoslovio!
Vaš Defton!

04.10.2010. u 09:28 · Ostavi komentar (14) · Isprintaj · #