Zmayski z Brega landra naokolo

24.08.2012., petak

Kuća umirućih pluća

Vječni dualitet Riba po horoskopu; da li ovo čudovište jede malu djecu, ili je to tek šašavac sa svjetiljkom na čelu? bang

Povratak do kampa u Jošanima kod birca „Feral“ energične i razdragane Maje; grli me poput izgubljenog... a, dobro, ne baš brata... ;-) Fešta traje do sitnih, a nekima već bome i okrupnjelih noćih sati; mnogi se ujutro prisjećaju Dede i njegovog pumpanja madraca pred ujutro... Ja pak duboko u noći shvaćam da sam napravio tehničko-taktičku pogrešku; unatoč tome što se jasno sjećam maglovitih i hladnih jutara ovdje na Krbavskom polju, ponio sam ljetnu vreću za spavanje, vodeći se jučerašnjom temperaturom od preko 37 °C. Oko tri u noći budim se drhteći kao šiba na vodi! Kao u bunilu, ustajem i navlačim na sebe sve što imam, i kišno odijelo, uvlačim se natrag u vreću i pokrivam sa ceradom – treba mi kojih petnaest minuta da prestanem drhtati i ugrijem se! Sjećam se sna pred buđenje; nalazio sam se u nekom komunističkom zatvoru (u kojim, hvala na pitanju, nikad nisam ležao!), hladnoj i vlažnoj podrumskoj ćeliji, sam iza željeznih rešetaka u noći (dosta je ličilo na Staru Gradišku, ako si kad bio tamo...) i pokušavam se ugrijati navlačeći na sebe neki pljesnivi stari sako kojeg sam našao u uglu... Tek kad sam se malo ugrijao - probudim se! - odjednom svjestan da sam sve to napravio više spavajući nego budan. eek

- 20:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.