Zmayski z Brega landra naokolo

03.08.2011., srijeda

Nemirna noć

Noći su ovdje prekrasne; već se ni ne sjećam kada sam posljednji put vidio kako se zvjezdanim nebom prostire naša galaksija, Mliječni put. To je savršena vizura pred odlazak na počinak - u gradu sam sretan ako vidim Velikog Medvjeda i Sjevernjaču, a ovdje se jasno vide čak i sitne zvjezdice Malog Medvjeda.

Tako ja sretno u sitnim satima odem u krpe i zaspim kao beba - kad li me usred noći (pri čemu mislim na 3 ujutro) probudi toliko glasna glazba iz kluba da mi ni čepovi za uši nisu pomogli! Odjednom praši mjuza iz The Hair; sve se ori! Mislim si - pa tko li je od nas, gostiju, tako bezobrazan - a Riječani su stigli tek predvečer i umorni su od puta. Ustajem kako bih ugasio generator i proglasio "fajront", ali - muziku praši i na nju pleše sam Bumba! Eh, to je onda drugi par rukava, ne mogu njemu krojiti pravila...

Nakon kojih sat vremena glazba se utiša i taman zaspim, kad me odjednom nešto zgrabi za prste na nozi! Skočim kao oparen; zar mi se neka zvijerka uvukla u šator? Štakor? Zmija? Pipam za baterijom, podižem stvari; nigdje ničeg. Odjednom, neka mala životinja lupi po stjenki šatora - izlazim i tražim ali nema ničega. Bome mi je trebalo dosta vremena da se smirim i ponovo uljuljkam u san, pazeći da držim glavu i noge podalje od "zida". U zoru, kad se već razdanilo ponovo me nešto grabi za prste - izlazim i nalazim malu crno-bijelu mačkicu! Ahh, to li je, mala bi se igrala! Sneno se zavlačim natrag u šator, a ona mi skače po licu - ma nema frke, radi što ti drago sad kad znam što si! Sada se smješkam, ali kad me zgrabila usred noći, bome sam se prepao... cry

- 23:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.