Zmayski z Brega landra naokolo

31.07.2011., nedjelja

Đubrava, moj roden kraj...

Napokon godišnji! Želio sam krenuti još u petak, nadao sam se da ću moći barem u subotu, no tek u nedjelju poslje 10 uspio sam raščistiti svu gužvu oko posla (i prebaciti ostatak gnjavaže frendu po sistemu "Brigo moja - prijeđi na drugoga!"). Tena je već danima pripremljena i natovarena kao mazga - brzo obavljam još završno pakiranje i nakon par sitnica po Dubravi spreman sam krenuti. U punoj sam opremi i vruće je, a na semaforu mi zvoni mob; dvije frendice, Tanja i Antica viču na mene; da kako sam mogao proći pored njih samo tako, još su mi i mahale... - velim; sorry, cure, nisam vas skužio, drugi put - prevruće je za sjedenje u birtiji u odijelu.

Izvlačim se iz grada i krećem standardnim smjerom; Starom Karlovačkom. Vidim da su je otkrili štedljiviji poljski i češki turisti tako da ima pomalo i gužve, ali danas mi se ne ide onim Zmayskim (čitaj: izrazito zaobilaznim) rutama preko Hudog Biteka ili Kravarskog; vruće je i kasno sam krenuo, a htio bih biti kod Šibenika još prije večeri.

- 11:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.