Zmayski z Brega landra naokolo

03.07.2011., nedjelja

Kuarlovac

Napokon i nevoljko, ostavljam odlično društvo i krećem polako, i unatoč tome što popodne imam obaveze, ne ide mi se još u Hrvatsku; idem još malo krivudati Bosnom. Najprije odlazim niz kanjon Une, prekrasnom i dinamičnom cestom koja se križa s prugom cijelom dužinom do Bosanske Krupe - pa mi to nije dovoljno i vraćam se natrag istim kanjonom skoro do Bihaća! Ipak, odlazim desno, preko Une, uz strmi uspon brojnim serpentinama za Ostrožac i dalje ka Cazinu. Cesta do Ostrošca je kompletno obnovljena i očigledno je da su napravili dobar posao, a na svim onim brojnim zavojima između Cazina i Velike Kladuše popravili što je trebalo, tako da je ugodno voziti. Tankam kod "Dvije Sestre", kao da sam doma tu u Bosni.

U Kladuši primjećujem zanimljivu prometnu ploču; piše "Zagreb" - na ćirilici; to već dugo nisam vidio tako napisano! Ali, bajkerima će ovo biti još zanimljivije; na pločama na ulasku i izlasku u Pećigrad, velikim slovima stoji "Oprez - motoristi na cesti!" Još da piše kad je otvorena lovna sezona... wink

Ulazim u Hrvatsku kod Maljevca i brzim, uhodanim tempom u prekrasno osunčano nedjeljno jutro izlazim na staru magistralu kod Krnjaka i odlazim za Karlovac. Tu napravim predah uz dobar kapućino poznate brkate tete u plavim borosanama na Foginovom kupalištu - na istoj onoj Korani čiji sam suhi kanjon jučer gledao - i malo se izgubim u sjećanjima na prekrasne dane moje mladosti u ovom gradu.

- 12:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.