Zmayski z Brega landra naokolo

02.07.2011., subota

Preko Vukomeričkih Gorica

Bagzy mi je neki dan na forumu Veterana stavio bubu u uho; Bihać i susret Stare Karabaje! Napokon mi taktičko-tehnički uvjeti omogućuju (barem) dvodnevnu vožnju, a i vrijeme obećava biti dobro, pa da krenemo. Ili, kako to kaže onaj Lacko iz Najvećeg "Welcome" na svijetu: "Pa pogledajmo!"

Najprije malo fantaziram još u samom Zagrebu i zbog zatvorene cestice od Mičevca do Velike Mlake nastavljam između Jakuševca i ranžirnog kolodvora pa sa Velikogoričke odlazim za Hrašće i Lukavec. Male ceste na tim zapadnim obroncima Vukomeričkih Gorica me dovode do ove živopisne drvene kuće na slici; izgleda mi više kao filmski set nego nečiji stvarni dom, ali da je zgodno - zgodno je! Kišica me povremeno malo škropi dok se spuštam do Pokupskog - gdje se okrećem i vraćam uz Kupu prema Pisarovinskim ribnjacima. Tu ipak prelazim Kupu i od Lasinje krećem vrlo slabo korištenom ali jako zgodnom i zavojitom uskom asfatnom cestom koja se spušta ka Gvozdu; 40 kilometara bez ijednog auta! Čovjek bi rekao; ni brige ni pameti , ali to je ionako moj modus vivendi, tako da tu nema ničeg novog... ;-)

- 11:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.